het niet hebben heeft ook z'n charmequote:
Oh..quote:
primaquote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh..
Dan is het wel veilig om te zeggen dat ik jou ontvriend heb. No hard feelings, Mandy V..erkade.
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb genoeg ervaring op meer gebieden dan dat jij denkt. Ga nou niet denken dat je een toppertje bent, want je komt nog maar net kijken..
Ik doe het ook niet. Heb hyves ook niet voor niks in de ban gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het niet hebben heeft ook z'n charme
ach.. Ik wilde mn fb toch al verwijderenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, janmer ook wel,,je had 2 leuke foto's met je kop erop,,jammer..
Ja, paas ze maar aan mij dan.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach.. Ik wilde mn fb toch al verwijderen
steel ze maarquote:
je hebt nog veel te lerenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet alle Marokkanen zijn daar handig in..
Nee, dat is een random plaatje van internet.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
Jij, joviale lurker.. was mn fobo interessant
Die van jou wel...jij bent dus die dude met zn zonnebrilletje op?
Das heul geen huisdierquote:
T zijn altijd die donkere kerels die de mooie vrouwen wegkapenquote:
Hey,,zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat is een random plaatje van internet.
Idd ja, verdomd als het niet waar is! En dan vooral die mooie blonde altijd!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zijn altijd die donkere kerels die de mooie vrouwen wegkapen
Tja...we zijn gewoon goed.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Miss moet je je daar niet mee bezig houden en miss moet je het laten bij de vrouwen op jou niveau..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.quote:
Gast,,wat doe jij hier?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Miss moet je je daar niet mee bezig houden en miss moet je het laten bij de vrouwen op jou niveau..
die kan je toch helemaal niet op schoot houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker wel. Een paard valt onder de huisdieren.
Wannabe nigger..quote:Op donderdag 30 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gast,,wat doe jij hier?
Moet jij niet gaan stalken, een bepaald iemand?
Vissen ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die kan je toch helemaal niet op schoot houden
hmmm, oke.quote:
Het verschil ligt hem, voor mij, in of je de dieren bedrijfsmatig of hobbymatig houdt.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, oke.
Ik ben toch benieuwd wanneer iets een huisdier is dan?
Dat vind jij.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan best gelijk hebben, maar bedoelde dat dat echt onzin dan is.
maar als ik dan een koe in mn achtertuin zet, is het dus mijn huisdier? Want in mijn ogen blijft het vee.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het verschil ligt hem, voor mij, in of je de dieren bedrijfsmatig of hobbymatig houdt.
Maar dat kan voor een ander zo anders zijn.
Hoe noem je een konijn in de bontfokkerij dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar als ik dan een koe in mn achtertuin zet, is het dus mijn huisdier? Want in mijn ogen blijft het vee.
Een huisdier wat mishandeld wordt?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe noem je een konijn in de bontfokkerij dan?
En een kennel vol met honden voor de fok?quote:Op donderdag 30 december 2010 01:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een huisdier wat mishandeld wordt?
quote:Op donderdag 30 december 2010 01:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een kennel vol met honden voor de fok?
Nou ja, ik heb je mijn point of view gegeven. Een paard is gewoon een huisdier, net als het varken van MissB en de koe van Henkie om de hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |