Nou breekt bij mij de klomp, net alsof het alleen om neuken gaatquote:Op donderdag 30 december 2010 02:20 schreef ReVamp_ het volgende:
Bedankt dat jullie allemaal zo meegaand zijn! haha. Ik zal leuke dingen doen met mijn eigen vrienden en vriendinnen! Bedankt voor de tip..
En daarbij: hij wil tenminste neuken!
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Typische vrouwenkwestie.
Vergelijkbaar met onderstaande situatie.
Indien een man een SMS krijgt van een vrouw, denkt 'ie `oh wat leuk, ik stuur later even iets terug´. Dit kan prima twee dagen duren, terwijl de vrouw bij het versturen van een SMS al de stopwatch indrukt om bij te houden hoe snel 'ie reageert en daar allerlei conclusies uittrekt.
In een goede relatie wordt er genoeg gebatst.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou breekt bij mij de klomp, net alsof het alleen om neuken gaat
ja maar dat neuken wil niet zo lukken en met willen kom je nergensquote:Op donderdag 30 december 2010 02:20 schreef ReVamp_ het volgende:
Bedankt dat jullie allemaal zo meegaand zijn! haha. Ik zal leuke dingen doen met mijn eigen vrienden en vriendinnen! Bedankt voor de tip..
En daarbij: hij wil tenminste neuken!
Oh, wist ik (echt/serieus) niet..quote:Op donderdag 30 december 2010 02:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
In een goede relatie wordt er genoeg gebatst.
Don't worry..dat zul jij toch nooit meemaken.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou breekt bij mij de klomp, net alsof het alleen om neuken gaat
Miss heb ik het al meegemaakt. You'll never knowquote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Don't worry..dat zul jij toch nooit meemaken.
Denk je dat hij wellicht klein geschapen is en daarom nog geen sex met je heeft willen hebben?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef ReVamp_ het volgende:
Nee, wat mij betreft helemaal niet.. Ik doe zoiets alleen met iemand waar ik om geef.. tenminste tot nou toe.. Achteraf misschien maar goed dat dat niet gebeurd is.. Maar op dat moment geeft het zoveel onzekerheid en machteloosheid dat hij stopt en niet zegt waarom of wat er is. Heb em zelfs een e-mail gestuurd. Heb em daarop gesmst of het niet verkeerd overkwam die mail en kreeg erop terug: nee dat is eerlijk , en dat is belangrijk.
Heb hem ook vanaf het begin gezegd: ben aub eerlijk tegen me. hij zei: ja eerlijk zal ik zijn tegen je.. Nou, 5 maanden lang niet eerlijk geweest dus..
Neej, jij was 12.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oh, wist ik (echt/serieus) niet..
Je hond telt niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Miss heb ik het al meegemaakt. You'll never know
Uhmm hij maakte zelf wel altijd grapjes dat die niet super groot was.. (wie doet dat nou over zijn eigen pik in het bijzijn van iedereen) Ik heb em gepijpt en kan me niet voorstellen dat hij om die rede niet met mij durf te neuken.. Ik heb em toch al gezien.. en dat ik nou zeg ja die was klein.. nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:22 schreef Eclaire84 het volgende:
Hij heeft een kleine penis en schaamt zich daarvoor?
ze heeft zijn formaat toch al bij het pijpen gezien ??? Als hij zich daarvoor schaamde deed die dat zelfs niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:24 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Denk je dat hij wellicht klein geschapen is en daarom nog geen sex met je heeft willen hebben?
Wat een idiootquote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Uhmm hij maakte zelf wel altijd grapjes dat die niet super groot was.. (wie doet dat nou over zijn eigen pik in het bijzijn van iedereen)
Jemig, wat val jij op weirdosquote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Uhmm hij maakte zelf wel altijd grapjes dat die niet super groot was.. (wie doet dat nou over zijn eigen pik in het bijzijn van iedereen) Ik heb em gepijpt en kan me niet voorstellen dat hij om die rede niet met mij durf te neuken.. Ik heb em toch al gezien.. en dat ik nou zeg ja die was klein.. nee eigenlijk niet.
Hij heet toch niet toevallig Ferry , he ken namelijk ook een legermannetje , die ook nogal rare uitspraken heeft qua seks .quote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef ReVamp_ het volgende:
[..]
Uhmm hij maakte zelf wel altijd grapjes dat die niet super groot was.. (wie doet dat nou over zijn eigen pik in het bijzijn van iedereen) Ik heb em gepijpt en kan me niet voorstellen dat hij om die rede niet met mij durf te neuken.. Ik heb em toch al gezien.. en dat ik nou zeg ja die was klein.. nee eigenlijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |