Best wel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, prima![]()
hier nog wat leuks gebeurt?
JOEPIEquote:
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je nu wel wat je zegt want stroopwafels![]()
![]()
Andere namen van Herman van Veenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
Muse - Time Is Running Outquote:Op woensdag 29 december 2010 23:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JOEPIE![]()
nog verzoeknummertjes?
ik heb niet zo'n heel uitgebreid repertoire
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andere namen van Herman van Veen
(ga die maar eens kijken en instuderen, echt een tof nummer)
generatiekloofquote:
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moetquote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
VIOOLquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Pas maar op, zo ga je koffie drinken en een stroopwafel eten en zo sta je samen een huis te verbouwen
ik speel ze alle 4quote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VIOOL
of basgitaar,
of keyboard/piano.
of akoestische gitaar.
of mondharmonica, maar die heb ik niet bij de hand.
dus het kan eigenlijk wel,
maar ik ken 'm niet
ik ookquote:
dat is leuk om te doen.quote:
mijn gitaren een kilometer verderopquote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn gitaren bevinden zich naast me
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is leuk om te doen.
Hij staat naast me, maar ja daar heb jij nu niks aan
Voorlopig nietquote:Op woensdag 29 december 2010 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is maakt het mij niet uit, oja, als er een muurtje uit moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |