Welke nummers zijn geweerd dan? dat heb ik dan gemist. En wat/waar is dat bewijst?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij haalt wel een paar feiten aan en op die punten ben ik het wel met hem eens: Het weren van nummers (en ja, daar is bewijs van), het niets doen met vrije keuzes (al zegt ie dat niet exact, maar toch) en de stortvloed aan nieuwe nummers...
Maar goed, mijn mening is vrij bekend hier op deze punten.
Ik ben wel met je eens dat hij op bepaalde punten onzin uitkraamt.
Die was geniaal!quote:
Én verboden in België.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb helemaal niks met Madonna, maar dit is wel mooi.
Mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik PM je wel even.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn geweerd dan? dat heb ik dan gemist. En wat/waar is dat bewijst?
idemquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Maar ik ga nu slapen. Tot morgen
Welterustenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Fix You vind ik hun mooistequote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
idem
over Coldplay, ik vind het een geweldige band, maar ik snap niet dat zoveel mensen clocks en viva la vida zo geweldig vinden. Ik houd van de wat meer 'hardere' coldplaynummers zoals Talk en Speed of Sound
Dat is absoluut waar. Zo erger ik me al jaren aan `t feit dat er zo ontzettend weinig van mijn heldinquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van een grotere keuzelijst.. Maar dat WIL radio 2 niet.
Truste!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Eén of andere Belg claimde dat hij de melodie had bedacht en dat mevrouw Ciccone het wel van hem gejat zou hebben. Alsof zij ooit van hem gehoord zou hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk??![]()
Ik heb ook niets met Madonna, ook nooit gehad..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor. Tot morgen
Ook truste dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor. Tot morgen
Volgens mij is die nieuw binnengekomen, en knap hoog.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Fix You vind ik hun mooisteStaat er vast niet in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |