Ja, want de lijst heeft gelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er schijnen acht mooiere te zijn.
Ja, inderdaad...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Working Class Hero
Dat ze dat nummer ooit een keer verkracht hebben dat moest strafbaar zijn.
Nou op momenten ja. Nog niet helemaal fris helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Jij voelt je weer een stukske beter, geloof ik?
Die momenten heb je iig! Vasthouden. Daarna uitbreiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou op momenten ja. Nog niet helemaal fris helaas.
Volgens het publiek, zeg ik er met nadruk bij.quote:
Na Kane gaat het vast beterquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou op momenten ja. Nog niet helemaal fris helaas.
Je hebt je radio na 10 jaar uit het vet gehaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Eska het volgende:
Dit ken ik ook al niet.
En het nummer hierna zegt me zo gauw ook al niets.
Deels heeft hij denk ik wel gelijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
wat `n waardeloos stuk
http://opinie.volkskrant.(...)/2#reactieformmarker![]()
![]()
![]()
![]()
volgend nummer is een modern hippie nummerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Eska het volgende:
Dit ken ik ook al niet.
ik ben naar een concert van hem geweest, ben ik dan een hippie?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
volgend nummer is een modern hippie nummer
Nee, Jasonquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Aalbers het volgende:
[..]
ik ben naar een concert van hem geweest, ben ik dan een hippie?
Hoe was dit live? Ik vind het een beetje nietszeggend.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zo waardeloos is dat stuk niet vind ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Timo20 het volgende:
wat `n waardeloos stuk
http://opinie.volkskrant.(...)/2#reactieformmarker![]()
![]()
![]()
![]()
waar luisterde jij de afgelopen jaren naar dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Eska het volgende:
Dit ken ik ook al niet.
Ik heb best regelmatig de radio aan eigenlijk. Maar vast niet op de hipste zender.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt je radio na 10 jaar uit het vet gehaald?
Nostalgieradio??quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Aalbers het volgende:
[..]
waar luisterde jij de afgelopen jaren naar dan?
Heel vet. Hij zingt live heel anders dan op cd, maakt er elke keer een show van. Zoek maar wat filmpjes op op youtube... Hij is heel goed live.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe was dit live? Ik vind het een beetje nietszeggend.
Ik vind het iig leuker klinken dan Kane.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Zal ik eens doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Heel vet. Hij zingt live heel anders dan op cd, maakt er elke keer een show van. Zoek maar wat filmpjes op op youtube... Hij is heel goed live.
Van alles & heel veel. Wereldvreemd soms, ik zei 't al hè.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Aalbers het volgende:
[..]
waar luisterde jij de afgelopen jaren naar dan?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Dit was 1 van de nummers die bij ons trouwen gedraaid werden![]()
Ik moet wel zeggen dat mijn vrouw dat wat sterker gepusht heeft dan ik
In welk deel dat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Deels heeft hij denk ik wel gelijk.
Woow even rustig. Mraz heeft zelf gezegd dat het zijn eigen hippie-liedje is, want zo'n liedje wilde hij altijd al maken. Verder ken ik zijn muziek niet, dus daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar hoort nog niet in de lijst en zeker niet zo hoog.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Graag gedaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:38 schreef Eska het volgende:
Dank voor de tips, Aalbers! Ga ik op een rustiger moment eens beluisteren.
Nou, hij heeft het over een witte lijst, dat is natuurlijk ook zo... er staan veel te weinig donkere mensen in de top100. Maar ook dat er teveel nieuwe nummers in staan.. ik vind dat een nummer minimaal 5 jaar oud moet zijn om in de top2000 te mogen komen... Met het stuk over de keuzelijst ben ik het ook eens.quote:
ben ik het ook wel eens. Ze hullen zich nu in stilzwijgen en het is geheel onduidelijk hoeveel stemmen een nummer bijv. gekregen heeft.quote:de top 2000 moet eerlijker, transparanter worden
Dit klinkt iig een stuk beter dan het liedje van daarnet... dit vind ik best mooi.quote:
Er zijn nog best een boel nummer eigenlijk die best in de lijst mogen, alleen dan ergens bij de laagste 100. Veel meer dan 100 iig.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar hoort nog niet in de lijst en zeker niet zo hoog.
Het is vooral waardeloos omdat het geen feiten zijn die hij presenteert. Het is zijn mening dat het oubollige muziek is maar blijkbaar vindt de meerderheid dat nog steeds goed. Daarbij heeft hij de lijst niet goed bekeken als hij zegt dat er geen vernieuwing in de lijst plaats vindt. Coldplay staat 2x in de top 10, Adele in de top 20 en de hoogste nieuwkomer is een plaat van dit jaar!! hoe veel vernieuwing wil je hebben?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo waardeloos is dat stuk niet vind ik.
My Heart Is Yours van Didrik Solle-Tangen en L'Atlantique van Michel Sardou, niet zulke bekende nummers overigens.quote:
Hij is live ook steengoed, en heeft hele mooie andere nummers!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit klinkt iig een stuk beter dan het liedje van daarnet... dit vind ik best mooi.
Ik snap je punt.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is vooral waardeloos omdat het geen feiten zijn die hij presenteert. Het is zijn mening dat het oubollige muziek is maar blijkbaar vindt de meerderheid dat nog steeds goed. Daarbij heeft hij de lijst niet goed bekeken als hij zegt dat er geen vernieuwing in de lijst plaats vindt. Coldplay staat 2x in de top 10, Adele in de top 20 en de hoogste nieuwkomer is een plaat van dit jaar!! hoe veel vernieuwing wil je hebben?
Daarbij: hoezo martelgang voor muziekliefhebbers? ontzettend veel mensen genieten een week lang van de top 2000. Ben je dan geen "echte muziekliefhebber"? dat pretentieuze geneuzel![]()
![]()
"oeh ik voel me beter want ik houd niet van het grote deel van de muziek die in de top 2000 staat" blah blah blah. Als hij andere, nieuwere muziek er in wilt hebben had ie moeten stemmen. Iets zegt me dat ie dat niet gedaan heeft.
* Timo20 mompelt iets met stuurlui die aan wal staan...
Altijd die Hollandse negativiteit![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ken ze iig niet...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
My Heart Is Yours van Didrik Solle-Tangen en L'Atlantique van Michel Sardou, niet zulke bekende nummers overigens.
Dat ligt niet aan de lijst maar aan de mensen die op die witte muziek stemmen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het over een witte lijst, dat is natuurlijk ook zo... er staan veel te weinig donkere mensen in de top100. Maar ook dat er teveel nieuwe nummers in staan..
Oneens. Een nummer als Viva La Vida of Clocks van Coldplay is een instant klassieker die er met recht in staat. De nieuwe platen die er dit jaar in staan maar volgend jaar bijvoorbeeld niet die verdwijnen dan ook wel weer eruit.quote:ik vind dat een nummer minimaal 5 jaar oud moet zijn om in de top2000 te mogen komen...
Hoe wil je `t dan? dat iedereen gewoon 25 eigen keuzes mag opgeven? wordt denk gewoonweg te moeilijk tellen van de stemmen. Denk dat `t daar mee te maken heeft...quote:Met het stuk over de keuzelijst ben ik het ook eens.
True!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Nja hij heeft het over hoogconjunctuur van de dag, dat klopt: Caro Emerald, Adele maken wat mij betreft geen hoogstaande nummers en horen zeker niet in de top 100 thuis. Het is mijn mening, maar ik denk dat velen het wel met mij eens zijn.
hij haalt wel een paar feiten aan en op die punten ben ik het wel met hem eens: Het weren van nummers (en ja, daar is bewijs van), het niets doen met vrije keuzes (al zegt ie dat niet exact, maar toch) en de stortvloed aan nieuwe nummers...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is vooral waardeloos omdat het geen feiten zijn die hij presenteert. Het is zijn mening dat het oubollige muziek is maar blijkbaar vindt de meerderheid dat nog steeds goed. Daarbij heeft hij de lijst niet goed bekeken als hij zegt dat er geen vernieuwing in de lijst plaats vindt. Coldplay staat 2x in de top 10, Adele in de top 20 en de hoogste nieuwkomer is een plaat van dit jaar!! hoe veel vernieuwing wil je hebben?
Daarbij: hoezo martelgang voor muziekliefhebbers? ontzettend veel mensen genieten een week lang van de top 2000. Ben je dan geen "echte muziekliefhebber"? dat pretentieuze geneuzel![]()
![]()
"oeh ik voel me beter want ik houd niet van het grote deel van de muziek die in de top 2000 staat" blah blah blah. Als hij andere, nieuwere muziek er in wilt hebben had ie moeten stemmen. Iets zegt me dat ie dat niet gedaan heeft.
* Timo20 mompelt iets met stuurlui die aan wal staan...
Altijd die Hollandse negativiteit![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van een grotere keuzelijst.. Maar dat WIL radio 2 niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Hoe wil je `t dan? dat iedereen gewoon 25 eigen keuzes mag opgeven? wordt denk gewoonweg te moeilijk tellen van de stemmen. Denk dat `t daar mee te maken heeft...
Daar ben ik ook `t mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef jrk1990 het volgende:
Nja hij heeft het over hoogconjunctuur van de dag, dat klopt: Caro Emerald, Adele maken wat mij betreft geen hoogstaande nummers en horen zeker niet in de top 100 thuis. Het is mijn mening, maar ik denk dat velen het wel met mij eens zijn.
Er staat maar weinig zwarte muziek in de keuzelijst. Ik noem een aantal nummers van Bob Marley o.a. Redemption Song, Marvin Gaye. Of je moet een complete keuzelijst doen of alleen eigen keus. Niet een zo beperkte keuzelijst. En ja, een eigen keuzelijst is meer werk voor zowel de kiezer als radio2 maar de lijst hoeft wmb ook niet binnen 1 dag klaar te zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de lijst maar aan de mensen die op die witte muziek stemmen.
[..]
Oneens. Een nummer als Viva La Vida of Clocks van Coldplay is een instant klassieker die er met recht in staat. De nieuwe platen die er dit jaar in staan maar volgend jaar bijvoorbeeld niet die verdwijnen dan ook wel weer eruit.
[..]
Hoe wil je `t dan? dat iedereen gewoon 25 eigen keuzes mag opgeven? wordt denk gewoonweg te moeilijk tellen van de stemmen. Denk dat `t daar mee te maken heeft...
Als in Stop Making Sense?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef Eska het volgende:
Dit nummer vind ik in de live-versie leuker.
Welke nummers zijn geweerd dan? dat heb ik dan gemist. En wat/waar is dat bewijst?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij haalt wel een paar feiten aan en op die punten ben ik het wel met hem eens: Het weren van nummers (en ja, daar is bewijs van), het niets doen met vrije keuzes (al zegt ie dat niet exact, maar toch) en de stortvloed aan nieuwe nummers...
Maar goed, mijn mening is vrij bekend hier op deze punten.
Ik ben wel met je eens dat hij op bepaalde punten onzin uitkraamt.
Die was geniaal!quote:
Én verboden in België.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb helemaal niks met Madonna, maar dit is wel mooi.
Mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik PM je wel even.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn geweerd dan? dat heb ik dan gemist. En wat/waar is dat bewijst?
idemquote:Op woensdag 29 december 2010 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Slaap lekker en tot morgenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Maar ik ga nu slapen. Tot morgen
Welterustenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Fix You vind ik hun mooistequote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
idem
over Coldplay, ik vind het een geweldige band, maar ik snap niet dat zoveel mensen clocks en viva la vida zo geweldig vinden. Ik houd van de wat meer 'hardere' coldplaynummers zoals Talk en Speed of Sound
Dat is absoluut waar. Zo erger ik me al jaren aan `t feit dat er zo ontzettend weinig van mijn heldinquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dacht je van een grotere keuzelijst.. Maar dat WIL radio 2 niet.
Truste!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef MarijeH het volgende:
Mooi nummer van Madonna.
Eén of andere Belg claimde dat hij de melodie had bedacht en dat mevrouw Ciccone het wel van hem gejat zou hebben. Alsof zij ooit van hem gehoord zou hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk??![]()
Ik heb ook niets met Madonna, ook nooit gehad..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor. Tot morgen
Ook truste dan!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Ja, ik ben er ook vandoor. Tot morgen
Volgens mij is die nieuw binnengekomen, en knap hoog.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Fix You vind ik hun mooisteStaat er vast niet in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |