Welk gebeurenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk triest onder het hele gebeuren maar in het echte leven heb ik niks te klagen!
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 meiquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heb ik op 27 mei al verstuurd!
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
straks moet het lijstje vaste klanten nog uitgebreid worden
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk gebeuren
[..]
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en met zo'n TT gegarandeerd Sheba-reclames non-stop
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef omearos het volgende:
[..]
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaar![]()
Kennelijk doen we het goed hier danquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.quote:
We doen goede zakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
Spammerdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat erg eigenlijk
![]()
Ik had ook echt RSI in het begin
Eindelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tal en zulksquote:
Daar is het misgegaan dusquote:Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:
HOERAquote:
1 van de weinige voordelen van een klein scherm: ik zie de reclames naast het topic nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tja, wie komt er dan ook in TAL?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Oh je bedoelt iets andersquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Nee, dat niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
Werd je nou echt met naam en toenaam genoemd op SBS Vaduz?
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Oh dacht zoiets te lezen op Twitter, begreep er al niet zoveel van.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
Jij bent wel veel van de "spelletjes" hèquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
De tofste mensen zitten in ToFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.
Ook met 2 of 3 krijg je een topic volquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het na de vakantie nog zo is
Ik denk het welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het na de vakantie nog zo is
Haha ja, klopt helemaal. Het competitieve zit er wel in, op welk front dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent wel veel van de "spelletjes" hè![]()
Beetje darten, beetje ballen, beetje kaarten, beetje aan de monopoly. Gezellig
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook met 2 of 3 krijg je een topic vol
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het welSowieso kwamen ook de vaste klanten hier al vaker de laatste weken
Wist niet wat me overkwamquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker worden
Leuk, lekker bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja, klopt helemaal. Het competitieve zit er wel in, op welk front dan ook.
Na het WK en voor TAL was het nog drukker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker worden
Ok, ok...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snapte je al niet. En nu nog minder
!
Het lijkt me echt geniaal om een keer tegen je te squashenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de memo idd, die is dus nooit aangekomen omdat je er toen nog niet wasquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ok...
Ik had het over mijn aanmelddatum en jij zei dat het daar mis ging. Dus ik dacht dat jij bedoelde met TAL maar je had het over de memo, right?
ik ben ook competitief, maar zoek het niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tja, toen was ik hier nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na het WK en voor TAL was het nog drukker hoor!
Dat bedacht ik me ook nadat ik al had gepostquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde de memo idd, die is dus nooit aangekomen omdat je er toen nog niet was
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben ook competitief, maar zoek het niet opEn bij hardlopen ben ik juist helemaal niet competitief, omdat ik weet dat ik toch laatste word
Hoiquote:
Hoe moet ik alles nou volgen als jij steeds voor verwarring zorgt?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook nadat ik al had gepost![]()
Sorry voor de verwarring
Inspanningsastma, dus ik loop puur voor mezelf, met als enige doel: uitlopen zonder te wandelenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Hoe moet ik alles nou volgen als jij steeds voor verwarring zorgt?![]()
Oh netjes zegquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Inspanningsastma, dus ik loop puur voor mezelf, met als enige doel: uitlopen zonder te wandelen
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarquote:
Oh maar wel stoer dat je het doet hoor! Heb je zo'n inhalator bij je?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarmerk aan mezelf dat ik weer minder conditie heb nu ik bijna een jaar niet heb gelopen. Sneller kortademig en piepen
Wat goed dat je dat toch doet dan, ik weet meteen wat je bedoelt met piepen... Knap hoor dat je dan toch gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarmerk aan mezelf dat ik weer minder conditie heb nu ik bijna een jaar niet heb gelopen. Sneller kortademig en piepen
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar wel stoer dat je het doet hoor! Heb je zo'n inhalator bij je?
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat toch doet dan, ik weet meteen wat je bedoelt met piepen... Knap hoor dat je dan toch gaat
Oh dat lijkt me heel dramatischquote:Op woensdag 29 december 2010 22:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Dank je.
Yup, die hou ik bij me. Had hem een keer niet bij me, maar in de rugzak die mijn vriend bij zich had. En hij kwam dus het gedeelte bij de finish niet in toen ik vlak na de finish inzakte
[..]
Dank je.
Slaap lekker Piscesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg alvast welterusten voor iedereen, want m'n laptop is al 3 keer uitgegaan, straks nog even op mobiel lezen
Welterusten allemaal
Lijkt me ook, betekent direct dat ik weer fit ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het lijkt me echt geniaal om een keer tegen je te squashen!
Slaap lekker Piscesquote:Op woensdag 29 december 2010 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zeg alvast welterusten voor iedereen, want m'n laptop is al 3 keer uitgegaan, straks nog even op mobiel lezen
Welterusten allemaal
Jep.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedenacht mensen!
De laatste donderdag van dit jaar.
quote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
Voordat we het nieuwe jaar in gaan wil ik iedereen toch nog ff bedanken voor dit jaar. Zelf heb ik het toch wel over het algemeen als een kutjaar ervaren, maar als ik naar de leuke dingen in dit jaar kijk dan is dat lijstje gelukkig ook enorm lang.
De tijd in X Factor -met een groot gedeelte van de mensen van hier- heb ik serieus als geweldig mogen ervaren! Grappen, serieuze gesprekken.. eigenlijk kwam er van alles wel wat langs. En toch elke keer met evenveel respect naar elkaar. Ik kwam dan ook elke dag weer met even veel plezier buurten.
Daarna in het WK forum, waar we met z'n allen samen het oranjegevoel ervaarden. Dat we de finale hebben verloren neem ik door de gezelligheid toentertijd maar voor lief. Direct door naar TAL... waar we een paar maanden geleden meetten. Users waar je je moeilijk een beeld bij kon vormen kregen opeens een gezicht. Sommige voelden zelfs heel vertrouwd. Daarna nog (een paar) keer gemeet.
De laatste tijd werd een toffe groep langzaam uit elkaar getrokken, helaas maar waarschijnlijk was dit niet tegen te houden. Steken onder water, meningsverschillen, ed. deden het de das om. Daar staat dan wel weer tegenover dat er nieuwe mensen kwamen/komen opdagen. Elk toch weer met de vertrouwde open armen.
Ik wil iedereen dan ook bedanken voor de mooie dingen, de serieuse dingen, de moeilijke dingen en vooral voor alle liefde die werd gegeven. Een ieder kon zijn ei kwijt als hij/zij daar behoefte aan was. Vaak toch werd dat met veel respect opgevangen en serieus op ingegaan.
Hoe dan ook... Ik heb dit jaar kennis mogen maken met allemaal lieve, gekke, serieuse, mooie, maar vooral geweldige mensen, elk met een hart van goud. Ik kon vertrouwen op steun wanneer het nodig was, kon mijn verhaal kwijt, kon hier lachen, kon hier genieten van alles en iedereen. En ik geloof dat dit niet iets is van alleen nu, maar dat ik ook in de toekomst op jullie kan vertrouwen.
En, en... dit jaar heeft me behalve de minder leuke dingen dit jaar naast nieuwe vrienden ook een geweldige, lieve en leuke vriendin gebracht
Dankjulliewel! Dankjulliewel voor alles!
Maak van 2011 een mooi, gezellig en een leuk jaar.
Wat mooi Benny. Echt heel mooi beschreven ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
Omdat een aantal van jullie hier ook verstopt zit...
[..]
Hulde Benny!quote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg het nietquote:Op donderdag 30 december 2010 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedenacht mensen!
De laatste donderdag van dit jaar.
Ahhhquote:Op donderdag 30 december 2010 02:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oh waar word ik trouwens lid van die fanclub uit de TT
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
iBenny
Kally
Bellatrix
Loveless85
charmed_angel
Pisces29
crv
-Vaduz-
Zeroku
pgrferrari
D.
tombolafan
Symphonic
Koen66
Pheno
Myraela
PatriQue89
Crazy-M
gomi
DeZwabber
JJH
Bos81
Dr_Flash
Patje1987
Rauzer
Tha_Erik
Graseter
Karina
MissBitchy
Lutte
Cee
Laysa
Socios
omearos
kitao
Huppelmuts
DeLuna
naatje_1
Joooo-pi
Avey
Fir3fly
De_Kardinaal
Greys
Ploertendoder
Cue_
motorbloempje
BONG4002
Chowi
Torrio
Michhas
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Pisces29
Loveless85
omearos
pgrferrari
tombolafan
Bellatrix
-Vaduz-
Marijkezwolle
charmed_angel
Rauzer
gomi
chufi
tong80
iBenny
Noek
Pugg
UltraR
aloa
Koen66
Rewimo
DeZwabber
Guppyfriend
Dark_Angelus
PierreBetfair
Juicyhil
Muis006
Phoenixbirdy
liverpoolsnumbernine
PatriQue89
fanneke
Qwea
Graseter
Tha_Erik
methodmich
princess-a
Fallen
admiraal_anaal
Kally
rubje
Flounder
Magics
JJH
fioooon
ranja
djkoelkast
tdrone
Redux
Barbaaf
ouderejongere
DanielleM
Ik was ook al aan het zoeken, maar ken het niet vinden nie...quote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
waar doe je dat ook alweer Miauw? Die forumvriendjes bekijken
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op donderdag 30 december 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
waar doe je dat ook alweer Miauw? Die forumvriendjes bekijken
Gaat wel okquote:
tombolafan
Greys
Pisces29
Ml-etje
Cat22
-Miauw-
oh-oh
Ingetje79
JJH
DeZwabber
iBenny
Dirkh
Tha_Erik
Bellatrix
Goodbye
charmed_angel
pgrferrari
Kally
Pheno
Qwea
Myraela
D.
crv
Muis006
-Vaduz-
Zeroku
Ynske
APK
ElisaB
Crazy-M
Maes
Dizzy-Miss-Lizzy
Symphonic
Rewimo
senesta
Koen66
PatriQue89
Patje1987
Huppelmuts
omearos
Rauzer
Dr_Flash
nokwanda
MissBliss
Harajuku.
Enfermera
Pagan
Bos81
Barbaaf
Bamba
Oh, ik weet niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 30 december 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, vroegah kon je met de PI iemand naar een bepaalde post sturen, dat kan niet meer toch, is dat helemaal foetsie?
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een liefde
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
-Miauw-
Loveless85
pgrferrari
omearos
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaat wel oknog rustig aan doen, op tijd naar bed en dan komt het goed. Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet wat je bedoeltMaar als je op de tijdsaanduiding van een post klikt, heb je toch ook een directe link?
quote:
oh-oh
Pisces29
-Miauw-
tombolafan
Greys
Ingetje79
Veel bekendenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook maar het jaaroverzicht:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Greys
Loveless85
tombolafan
iBenny
Dirkh
Ml-etje
Kally
D.
-Miauw-
JJH
Bellatrix
Karina
charmed_angel
Tha_Erik
Cat22
pgrferrari
-Vaduz-
Symphonic
Pisces29
RockNijntje
-Miauw-
Marijkezwolle
Stuart
Loveless85
Trevland
suikertaartje
omearos
Koen66
DaMart
Symphonic
goldfinger1963
LovelyLady
tombolafan
Barretje80
TheFamousMan
Bellatrix
Pheno
Dr_Flash
wel.o.k
Panda72
Muck
gomi
MPG
-Vaduz-
IV_Xample
Giertje
JDx
Guppyfriend
Phasmid
Kuukske
BigSmurf
Dagoduck
charmed_angel
YoshiBignose
Tha_Erik
john-frusciante
Loqi
tdrone
Toekito
Luthien87
Woeste_Woerd
DeZwabber
D.
ikbeneenkiwi
El_Matador
rival
JortK
Razor21
Pisces29
-Miauw-
Kally
Loveless85
iBenny
charmed_angel
suikertaartje
Marijkezwolle
Pheno
Bellatrix
tombolafan
LovelyLady
PeZu
Symphonic
Dr_Flash
Zeroku
Trevland
goldfinger1963
JJH
crv
DeZwabber
D.
Myraela
MPG
-Vaduz-
Patje1987
Stuart
TheFamousMan
wel.o.k
Muck
Enfermera
RockNijntje
Koen66
PatriQue89
Flippiee
Panda72
Pien85
Greys
omearos
Giertje
Graseter
DaMart
Bos81
kitao
Tha_Erik
Barretje80
Cue_
Kuukske
Cat22
Laysa
Dat wordt opnieuw afrijdenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
Kun je een verlopen rijbewijs eigenlijk zomaar laten verlegen?
Nou iddquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
We hebben elkaar afgelopen week, maar ook de resterende 51, goed kunnen vinden
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
We hebben elkaar afgelopen week, maar ook de resterende 51, goed kunnen vinden
Opnieuw afrijden is niet meer nodig, behalve als u nog in het bezit bent van een rijbewijs dat vóór 1 juli 1985 is verlopen.quote:
Dat zei ik tochquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Verlopen
Uw rijbewijs is verlopen wanneer de data onder de kopjes "vernieuwen voor" en "geldig tot" zijn verstreken. U kunt uw rijbewijs bij uw gemeente vernieuwen. Opnieuw afrijden is niet meer nodig, behalve als u nog in het bezit bent van een rijbewijs dat vóór 1 juli 1985 is verlopen.
Volgens mij kun je em gewoon verlengen hoorquote:
Al heb ik echt al eehm even denken zo'n 13 jaar niet meer in een auto gereden. Opnieuw wat lessen volgen is misschien geen slecht idee. In de stad waar ik moest afrijden hebben ze fietsbruggen, geen trams en een busbaan. Dat is in Amsterdam wel andersquote:
Malijkequote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je em gewoon verlengen hoorHoe lang is ie verlopen?
Alleen niet meer gaan rijden he? Want je hebt officieel geen geldig NL rijbwijs
Godverdommequote:
Haiquote:
Ohm ik reed al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 30 december 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je em gewoon verlengen hoorHoe lang is ie verlopen?
Alleen niet meer gaan rijden he? Want je hebt officieel geen geldig NL rijbwijs
Nee, was een fopjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme
Een zangert, Bobby Farell, boegbeeld van de 'pop'groep Boney M
Daddy Cool enzo?
Of ken je het echt alleen maar van die stomme bonenwedstrijd
Gelukkig maarquote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohm ik reed al een tijdje niet meer
Doe dan maar 'By the rivers of Babylon'. Das wel de bekendste hit denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Godverdomme
Een zangert, Bobby Farell, boegbeeld van de 'pop'groep Boney M
Daddy Cool enzo?
Of ken je het echt alleen maar van die stomme bonenwedstrijd
Ziekquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan maar 'By the rivers of Babylon'. Das wel de bekendste hit denk ik.
Wauw. Apart mannetje, dat wel![]()
Maar pas 61...
Mijn vriend staat niet eens bovenaanquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
-_Guitarist_-
Drizzt_DoUrden
rulerofdeath
Loveless85
ReMcOrE
Samzz
chufi
-Miauw-
Ratelslangetje
Assiej
Redbaron
pgrferrari
Mdrop
haakon
Panzerknacker666
Pisces29
ACT-F
Daywalk3r
MarkoAlmelo
TheGirlNextDoor
tombolafan
tomtomaat
Bart
PiRANiA
Robinhoo
8108139dpths
Intelligence
Pheno
KomtTijd...
100% Tukker
RenRen-
Pugg
Gorgrealis
norich
Kreator
aloa
DeZwabber
Under_Score
minkuukel
kitao
DarkElf
Oldenzaal
GimmeGore
2cv
sjoemie1985
Fems
iBenny
Surveillance-Fiets
Huppelmuts
Marijkezwolle
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef omearos het volgende:
Goedemiddag
Mijn lijstje:
[..]
Mijn vriend staat niet eens bovenaan
Griepje en ik heb geen stemquote:Op donderdag 30 december 2010 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ziek?
Wat heb je?
Wel goed hoor.
Strepsil? Nysileen tabletje? Paracetamolletje? Ik heb het allemaal voor jequote:
Wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Griepje en ik heb geen stem![]()
[..]
Strepsil? Nysileen tabletje? Paracetamolletje? Ik heb het allemaal voor je
Ben snipverkouden, dus ik neem zo wel een stoombadquote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pillenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
DAT IK GEEN STEM HEBquote:
En een nysileen tabletje, is goed voor jequote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Ben snipverkouden, dus ik neem zo wel een stoombad
Kopuh kopuh?quote:
ken ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een nysileen tabletje, is goed voor je![]()
Heb je lacostes? Of roze mercedesjes?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En een nysileen tabletje, is goed voor je![]()
[..]
Kopuh kopuh?
Is een homeopathisch middel voor verkoudheid en griep, werkt bij mij altijd erg goedquote:
Ik heb wel groene pillenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je lacostes? Of roze mercedesjes?
Jij bent ook een slechte dealert, al je eigen waar opvretenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een homeopathisch middel voor verkoudheid en griep, werkt bij mij altijd erg goed
[..]
Ik heb wel groene pillenMaar die krijg je niet
![]()
Sorryquote:Op donderdag 30 december 2010 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent ook een slechte dealert, al je eigen waar opvreten
Ik heb gewoon last van teveel slijm, dus hopelijk werkt een stoombad al goedquote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is een homeopathisch middel voor verkoudheid en griep, werkt bij mij altijd erg goed
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
van het gezeur van die kerels het hele jaar door.
Met ketchup?quote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw eet baby's en pasgeboren kittens
Ja we blijven bezig met aftellen. Het is ook de laatste donderdagmiddaglunch nu. Woei.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Goedemiddag op de laatste donderdagmiddag van 2010 Vaduz!
Ik heb 'm al achter m'n kiezen. Vanavond maar eens op de laatste donderdagavond van 2010 het laatste bad van 2010 gaan nemen denk ik... Beetje relaxen. Morgen nog 'werken' en dan knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja we blijven bezig met aftellen. Het is ook de laatste donderdagmiddaglunch nu. Woei.
Vooral knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al achter m'n kiezen. Vanavond maar eens op de laatste donderdagavond van 2010 het laatste bad van 2010 gaan nemen denk ik... Beetje relaxen. Morgen nog 'werken' en dan knallen
Yumzquote:Op donderdag 30 december 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw eet baby's en pasgeboren kittens
Zégquote:
Miauwquote:
Oh nee Bellaquote:
Aaaah wat zieligquote:
Zegt hij die elke avond om 10 uur gaat slapenquote:
Och neequote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit er echt ff doorheen, hij was godverdomme helemaal kapot, buik blauw, en hoe ie uit z'n ogen keek ook.
Ah wat sneu zeg. Hebben jullie 'm laten inslapen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit er echt ff doorheen, hij was godverdomme helemaal kapot, buik blauw, en hoe ie uit z'n ogen keek ook.
Ons mam en pap gaan nu naar de dierenarts, verhaal halen, ik weet het niet. Misschien te zwak, shock.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah wat sneu zeg. Hebben jullie 'm laten inslapen?
Arm beestje
Jeetje, echt heel zielig Bellaquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam en pap gaan nu naar de dierenarts, verhaal halen, ik weet het niet. Misschien te zwak, shock.
Och lieverdquote:Op donderdag 30 december 2010 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ons mam en pap gaan nu naar de dierenarts, verhaal halen, ik weet het niet. Misschien te zwak, shock.
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Dank jullie wel.En ja, Miauw, dat denk ik ook, beter voor hem/haar.
Ik heb er ook al wat gedachtes bij, misschien maar beter ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, hoe hij aan het piepen was, en hoe ik hem gewoon niet kon helpen, god wat doet dat ook pijn. Wat een takkemensen lopen er op deze wereld rond, echt.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er ook al wat gedachtes bij, misschien maar beter ja.
Maar echt te vreselijk en walgelijk, wat zal je poezenbeest veel pijn gehad hebben
Hoe oud was hij Bella?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hoe hij aan het piepen was, en hoe ik hem gewoon niet kon helpen, god wat doet dat ook pijn. Wat een takkemensen lopen er op deze wereld rond, echt.
8 maanden.quote:
Ah wat een jonkie nog... wat sneu...quote:
Wil ik wel doen, maar wat kan de politie doen, helemaal niks. Zou niet weten hoe de dader is te vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh echt niet normaal...
Heb je aangifte gedaan?
Ik snap zulke dingen gewoon echt niet, een volwassen mens doet zoiets toch niet? Of zijn het dan etterende pubers van 16 geweest... geen woorden voorquote:Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, maar wat kan de politie doen, helemaal niks. Zou niet weten hoe de dader is te vinden.
Dat is waar, voor hetzelfde zijn er meer verhalen in de buurt..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het iig gewoon doen, stel dat het vaker voorkomt en ze pakken ooit iemand hebben ze iig meer zaken... En ze kunnen vragen of getuigen wat verdachts hebben gezien.
Waarschijnlijk loopt het op niks uit nee, maar dat doet het sowieso als je géén aangifte doet...
Daar heb je gelijk in inderdaad. En misschien heeft die dierenvergifteraar (ja leuke buurt hebben wequote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou het iig gewoon doen, stel dat het vaker voorkomt en ze pakken ooit iemand hebben ze iig meer zaken... En ze kunnen vragen of getuigen wat verdachts hebben gezien.
Waarschijnlijk loopt het op niks uit nee, maar dat doet het sowieso als je géén aangifte doet...
Dankjewel,quote:Op donderdag 30 december 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap zulke dingen gewoon echt niet, een volwassen mens doet zoiets toch niet? Of zijn het dan etterende pubers van 16 geweest... geen woorden voor![]()
Sterkte Bella![]()
Ja, er moet echt al iets niet kloppen in je hoofd wil je dieren pijn doen, overgang is makkelijk gemaakt inderdaad naar ''grotere dingen.''quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
En het zijn serieus vaak psycho's hoor, er wordt vaak een link getrokken tussen lui die op jonge leeftijd dit soort shit doen en later redelijk fucked up zijn/raken en op mensen overgaan
Met het vuurwerk enzo ook gewoon beter lijkt me.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
Zit er aan te denken om mijn miauws gewoon binnen te houden morgen. Wel een vervelende gedachte dat als er iets in huis gebeurt ze dan niet naar buiten kunnen.
Pokémon, tochquote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik las Mew-fanclub in de TT_!
Ja, heb je gelijk in!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met het vuurwerk enzo ook gewoon beter lijkt me.
Pokemonquote:Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Wasmachinemann het volgende:
Ik las Mew-fanclub in de TT_!
Jawel, al is het maar voor de nostalgie. Die serie waarin zoveel heerlijke foute teksten zaten, de plaatjes om te verzamelen en dan vooral die blinkende, levensgrote Pikachu die ons pap voor mij had gewonnen op de kermis.quote:
Bellartrix is proquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, al is het maar voor de nostalgie. Die serie waarin zoveel heerlijke foute teksten zaten, de plaatjes om te verzamelen en dan vooral die blinkende, levensgrote Pikachu die ons pap voor mij had gewonnen op de kermis.
Pokémon heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben.
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel, al is het maar voor de nostalgie. Die serie waarin zoveel heerlijke foute teksten zaten, de plaatjes om te verzamelen en dan vooral die blinkende, levensgrote Pikachu die ons pap voor mij had gewonnen op de kermis.
Pokémon heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben.
Conartist? Connie Breukhoven? Connie Komen?quote:
Ja dat Japanse kan ik nu ook niet meer tegen, dat zoete.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMGIk had er zo'n hekel aan als hij 'pika pika' zei o.i.d. Hij/zij/het is te schattig
![]()
Al vond ik Charmander wel altijd leuk.
Con Traquote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Conartist? Connie Breukhoven? Connie Komen?
Dat antwoord was te logisch.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Conartist? Connie Breukhoven? Connie Komen?
Vreselijk plaatjequote:Op donderdag 30 december 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat Japanse kan ik nu ook niet meer tegen, dat zoete.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat antwoord was te logisch.!
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijk plaatje
Er staat dat je een plaatje hebt proberen te stelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
http://xorsyst.com/anime/the-realistic-pikachu/quote:Op donderdag 30 december 2010 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er staat dat je een plaatje hebt proberen te stelen.
Wtf, ik kreeg serieus een rilling.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://xorsyst.com/anime/the-realistic-pikachu/
Vies hèquote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf, ik kreeg serieus een rilling.
Hahaha echt een FOK! facequote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
Dit vind ik een heerlijk plaatje
[ afbeelding ]
Die heb ik al ooit gezien net zoals Bart. Ik heb hem in mijn favo's staan bij YT (quote:Op donderdag 30 december 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vies hè![]()
Je moet eens zoeken naar 'realistic Homer'
Waarom maakt iemand dat ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha echt een FOK! face
http://www.moillusions.co(...)-rabbit-in-real.html
Wat is YT?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heb ik al ooit gezien net zoals Bart. Ik heb hem in mijn favo's staan bij YT () en elke keer als ik er langs scroll krijg ik zo'n
hoofd.
Youtube.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 30 december 2010 15:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom maakt iemand dat ook.
Black Swan is een aanrader! Meesterwerk. Wel lichtelijk naargeestig.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Vind 'm wel leuk![]()
Heb zin om op de bank te hangen en films te kijken. De aankomende maand....
Ah, The Kids are Alright heb ik net geleend van het internet! Black Swan wil ik ook zienquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Black Swan is een aanrader! Meesterwerk. Wel lichtelijk naargeestig.En The Kids are Alright ook wel. Heb je Alice in Wonderland al gezien?
Ja ik had goede kwaliteitquote:Op donderdag 30 december 2010 15:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ah, The Kids are Alright heb ik net geleend van het internet! Black Swan wil ik ook zienKun je daar al een goede versie van lenen? En Alice in Wonderland heb ik nog niet gezien maar op mijn laptop staan. Hoor alleen slechte verhalen.
Oh toch maar kijken danquote:Op donderdag 30 december 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik had goede kwaliteitEn ik heb die verhalen over Alice gehoord, snap er niets van vond het meesterlijk.
Heerlijk absurd, en raar zoals het boek ook is.
quote:
Weer een mooi lijstje om te gaan kijkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Black Swan is een aanrader! Meesterwerk. Wel lichtelijk naargeestig.En The Kids are Alright ook wel. Heb je Alice in Wonderland al gezien?
Ook maar es kieken, series liggen nu allemaal op hun gat en een filmpie is wel lekker om zaterdag ff bij uit te brakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vanavond wel denk tot 20u denk ik?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee tot hoe laat een oliebollenkraam vanavond open is? Moet ik dan denken aan gewoon 6 uur?
Ik vroeg het me net afquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee tot hoe laat een oliebollenkraam vanavond open is? Moet ik dan denken aan gewoon 6 uur?
Oke ik zat ook een beetje aan 8 uur te denken, omdat er ook al wat mensen vanavond alles voor morgen halen...quote:Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vanavond wel denk tot 20u denk ik?
Morgenavond gaan ze meestal juist nog langer door?
Ik verlang zo naar een Berlinerbolquote:
Oh vertel eens?quote:
Zou je denkenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke ik zat ook een beetje aan 8 uur te denken, omdat er ook al wat mensen vanavond alles voor morgen halen...
Nee dat hoeft niet, als we maar morgenavond in #200 zitten of dat we op 1 Januari in de middag de 200 erin knallenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
En welke levenloze opent dan om 00:00 het 100e topic?
Oh dat is met room enzo hèquote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verlang zo naar een Berlinerbol
Volgens mij doen ze best goeie zaken vanavond.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou je denkenVerzinnen gewoon onze eigen openingstijden
Dus op 1 januari #200 maken?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet, als we maar morgenavond in #200 zitten of dat we op 1 Januari in de middag de 200 erin knallen
Oh die karige kraam hier zal wel vroeg dicht gaan. Ik ga tegen een uur of 5 maar eens kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze best goeie zaken vanavond.![]()
Als ik het goed herinner heb ik vorig jaar ook op de 30e heel laat in de avond de boel gehaald...
Oh ik lust hem zelfs een dag oudquote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is met room enzo hèAlleen lekker als de room echt supervers is.
Zin in een oliebol met krenten en veeeel poedersuiker!
Oh vanavond of morgen is ook primaquote:
KATJANG!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje vreetzakken
*graait in zak borrelnootjes*
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik lust hem zelfs een dag oud![]()
Maar ik lust alles zo'n beetje bij de kraam denk ik
Als we in dit tempo doorposten komt het goedquote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vanavond of morgen is ook prima, als we maar niet op 6 Januari pas in 200 belanden
Jij was toch diegene met het buikje?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje vreetzakken
*graait in zak borrelnootjes*
Heerlijk allebeiquote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
Appelflappen vind ik minder. Nee appelbeignets, grrrruwel!
Ah gos, afzender het filantroopjequote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/408586286
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als we in dit tempo doorposten komt het goed
Fruit verwerkt in andere dingen vind ik meestal niet zo lekker. In taarten kan ik het nog handelen maar verder vind ik het meestal geen succes.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk allebei![]()
AH heeft overigens heerlijke appelbeignets![]()
Lust je dan geen beignet omdat het losse stukjes appel zijn?
boerenjongens zijn wel rozijnen op rumbasis. Maar zo'n ding heet toch gewoon een rumbol ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet zo'n ding met rum en rozijnen, is dat een boerenjongens?
Fantastischquote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom weet ik dat nu pasquote:Op donderdag 30 december 2010 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heerlijk allebei![]()
AH heeft overigens heerlijke appelbeignets![]()
Lust je dan geen beignet omdat het losse stukjes appel zijn?
Oja, Boerenjongensquote:Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
boerenjongens zijn wel rozijnen op rumbasis. Maar zo'n ding heet toch gewoon een rumbol ofzo?
Zo jong mogelijk toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, Boerenjongensdie lust ik wel
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
als ze maar uit Bleiswijk komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |