Welk gebeurenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk triest onder het hele gebeuren maar in het echte leven heb ik niks te klagen!
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 meiquote:Op woensdag 29 december 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heb ik op 27 mei al verstuurd!
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
straks moet het lijstje vaste klanten nog uitgebreid worden
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaarquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welk gebeuren
[..]
Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en met zo'n TT gegarandeerd Sheba-reclames non-stop
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef omearos het volgende:
[..]
zo kort op Fok en nu al meer posts dan ik in bijna 6 jaar![]()
Kennelijk doen we het goed hier danquote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.quote:
We doen goede zakenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
Spammerdquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat erg eigenlijk
![]()
Ik had ook echt RSI in het begin
Eindelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk doen we het goed hier dan
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tal en zulksquote:
Daar is het misgegaan dusquote:Oh daar heb je het al...aangemeld op 28 mei
quote:
HOERAquote:
1 van de weinige voordelen van een klein scherm: ik zie de reclames naast het topic nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo grappig hoe dat gaat. Als je maar lang genoeg over aambeien praat komt de reclame van Sperti vanzelf.
Tja, wie komt er dan ook in TAL?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Oh je bedoelt iets andersquote:Op woensdag 29 december 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tal en zulks
[..]
Daar is het misgegaan dus
Nee, dat niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
Werd je nou echt met naam en toenaam genoemd op SBS Vaduz?
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:25 schreef omearos het volgende:
Oh dacht zoiets te lezen op Twitter, begreep er al niet zoveel van.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
Jij bent wel veel van de "spelletjes" hèquote:Op woensdag 29 december 2010 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Ben nu net begonnen met de voorbereidingen van het nieuwjaars-darttoernooi. De 6e beurt al een 140er. Geeft goede moed.
De tofste mensen zitten in ToFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, alle toffe mensen zijn hier gestrand, dan volgen de nog toffere mensen vanzelf.
Ook met 2 of 3 krijg je een topic volquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het na de vakantie nog zo is
Ik denk het welquote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Nu afwachten of het na de vakantie nog zo is
Haha ja, klopt helemaal. Het competitieve zit er wel in, op welk front dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent wel veel van de "spelletjes" hè![]()
Beetje darten, beetje ballen, beetje kaarten, beetje aan de monopoly. Gezellig
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook met 2 of 3 krijg je een topic vol
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het welSowieso kwamen ook de vaste klanten hier al vaker de laatste weken
Wist niet wat me overkwamquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker worden
Leuk, lekker bezigquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja, klopt helemaal. Het competitieve zit er wel in, op welk front dan ook.
Na het WK en voor TAL was het nog drukker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Tempo ging aardig omhoog idd. Meerdere topics op 1 dag, moet niet gekker worden
Ok, ok...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snapte je al niet. En nu nog minder
!
Het lijkt me echt geniaal om een keer tegen je te squashenquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik bedoelde de memo idd, die is dus nooit aangekomen omdat je er toen nog niet wasquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, ok...
Ik had het over mijn aanmelddatum en jij zei dat het daar mis ging. Dus ik dacht dat jij bedoelde met TAL maar je had het over de memo, right?
ik ben ook competitief, maar zoek het niet opquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tja, toen was ik hier nog nietquote:Op woensdag 29 december 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Na het WK en voor TAL was het nog drukker hoor!
Dat bedacht ik me ook nadat ik al had gepostquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde de memo idd, die is dus nooit aangekomen omdat je er toen nog niet was
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ben ook competitief, maar zoek het niet opEn bij hardlopen ben ik juist helemaal niet competitief, omdat ik weet dat ik toch laatste word
Hoiquote:
Hoe moet ik alles nou volgen als jij steeds voor verwarring zorgt?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook nadat ik al had gepost![]()
Sorry voor de verwarring
Inspanningsastma, dus ik loop puur voor mezelf, met als enige doel: uitlopen zonder te wandelenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Hoe moet ik alles nou volgen als jij steeds voor verwarring zorgt?![]()
Oh netjes zegquote:Op woensdag 29 december 2010 22:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Inspanningsastma, dus ik loop puur voor mezelf, met als enige doel: uitlopen zonder te wandelen
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarquote:
Oh maar wel stoer dat je het doet hoor! Heb je zo'n inhalator bij je?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarmerk aan mezelf dat ik weer minder conditie heb nu ik bijna een jaar niet heb gelopen. Sneller kortademig en piepen
Wat goed dat je dat toch doet dan, ik weet meteen wat je bedoelt met piepen... Knap hoor dat je dan toch gaatquote:Op woensdag 29 december 2010 22:43 schreef omearos het volgende:
[..]
in 2009 3x, afgelopen jaar niet, en voor komend jaar heb ik me weer ingeschreven bij een hardloopgroep die mikt op de 5km in het voorjaarmerk aan mezelf dat ik weer minder conditie heb nu ik bijna een jaar niet heb gelopen. Sneller kortademig en piepen
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh maar wel stoer dat je het doet hoor! Heb je zo'n inhalator bij je?
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed dat je dat toch doet dan, ik weet meteen wat je bedoelt met piepen... Knap hoor dat je dan toch gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |