* .Neovo.jaloers zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo blij met het pasje
Gisteren meteen stuk gereden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:15 schreef Mankatans het volgende:
gister stopte m'n les bij een faculteit op 20~ min fietsen van mijn huis vandaan, dan rijdt de volgende mij naar huis. de volgende was echter een meisje dat haar 1e les had en ontzettend nerveus en bibberig was. ze deed het verrassend goed voor een eerste les, maar ik was wel 45 min later thuis :p
gelukkig was ik vrij
Ook al heb je hem al gehaald, toch nog even t antwoord;quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef 91Vos het volgende:
En je ziet de volgende vragen ook niet, je moet echt afwachten welke vragen je krijgt en voor elke vraag krijg je een stuk of 10 seconden.![]()
Nog even checken; buiten de bebouwde kom mag je wel op een rijbaan parkeren (behalve op een auto(snel)weg), dus ook in de berm? Als het een voorrangsweg is mag je niet op de weg parkeren, en ook niet in de berm?
Alvast bedankt
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:36 schreef TheNeptune het volgende:
Had Dinsdag mn eerste lessen, 2 uur lang. Ging echt lekker eigenlijks! Mocht alles zelf al doen en na het eerste uur was ik er al aardig aan gewend en kon ik wat woonwijken doorkaggelen.
Ik moet nog 2 maand wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef karton het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet tot as dinsdag/woensdag wachten, m'n geduld is nu al op.
Tja uitgebreider; het klinkt vooral alsof je meer lessen nodig hebt die daar van toepassing zijn in Noorwegen; want laten we wel wezen; Noorwegen is een stuk kouder dus meer en langer gladde wegen en Noorwegen is een stuk groter; met een rit van bijna 4 uur (5X45 min.) ben je in Noorwegen niet van stad tot stad gereden...quote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef GreatPretender het volgende:
Damn wat was dat prijzig maar moet zeggen dat de rijopleiding een stuk uitgebreider is. Je moet hier bijvoorbeeld verplicht voor B: een basiscursus met beetje EHBO, slipcursus van 3 uur, lange rit van 5x45 minuten, nachtrijden en een geplande rit van 45 minuten maken (niet met GPS maar via een briefje met adressen waar je vooraf met een kaart aantekeningen kon maken).
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef MJay1 het volgende:
Hoppa, heb vanochtend mijn rijbewijs gehaaldWas in 1 keer, na 14 anderhalfuurs lessen. Had echt een super relaxte examinator
Ik had verkeerd voorgesorteerd, en kon daarom niet meer naar rechts wat hij aangegeven had. Maar ik ging dus gewoon rechtdoor, en had nog wel geprobeerd er tussen te komen maar dat lukte niet. Hij vond dat ik het goed had opgelost en was blij dat ik een foutje maakte, want dan kun je pas zien of iemand de situatie beheerst of niet, zei hij. Vanavond maar een feestje geven
Rlxttt man gefeliciteerd..quote:Op maandag 17 januari 2011 18:46 schreef MJay1 het volgende:
Hoppa, heb vanochtend mijn rijbewijs gehaaldWas in 1 keer, na 14 anderhalfuurs lessen. Had echt een super relaxte examinator
Ik had verkeerd voorgesorteerd, en kon daarom niet meer naar rechts wat hij aangegeven had. Maar ik ging dus gewoon rechtdoor, en had nog wel geprobeerd er tussen te komen maar dat lukte niet. Hij vond dat ik het goed had opgelost en was blij dat ik een foutje maakte, want dan kun je pas zien of iemand de situatie beheerst of niet, zei hij. Vanavond maar een feestje geven
Thanks!quote:
kut, ik ben de lulquote:Op maandag 17 januari 2011 19:47 schreef 91Vos het volgende:
Van wat ik gehoord heb van vrienden die hun rijbewijs hebben gehaald is het ook het belangrijkst dat je rustig blijft (naast fatsoenlijk rijden natuurlijk) als je een fout hebt gemaakt, raak je in paniek dan ben je de klos. Ik hoop maar dat ik niet teveel last van de zenuwen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |