rijbewijs halen na het halen van je theorie. wil ik ook welquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef BasementDweller het volgende:
Ik zag een keer een filmpje van iemand die in ergens in Amerika zijn theorie-examen deed. Toen hij klaar was en geslaagd was moest hij even wachten, terwijl zijn rijbewijs werd uitgeprint. Je krijgt hem als ie nog warm is. En niks +¤30-¤40 extra voor 'spoed', waarvoor je alsnog een dag moet wachten
Maar hij heeft wel overal een excuus voorquote:
Ik gok dat hij ook wel een praktijk examen gedaan had... lijkt me sterk als dat niet hoeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
rijbewijs halen na het halen van je theorie. wil ik ook wel
Ben benieuwd waar hij zijn rijbewijs heeft gehaaldquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel overal een excuus voor
dat denk ik ook wel ;P. was flauw grapjequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik gok dat hij ook wel een praktijk examen gedaan had... lijkt me sterk als dat niet hoeft.
Bij een pakje boter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij zijn rijbewijs heeft gehaald
Maak je niet druk over de tijd! Doe eerst de vragen die je wel kent, dan de vragen waar je wat langer over moet denken (zet dan een stipje oid voor de vraag zodat je hem niet vergeet!), en daarna degene waar je echt niet uit komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef 91Vos het volgende:
Dinsdag gezakt op mijn eerste keer theorie examen met 6 fouten, had wel geleerd maar de tijdsdruk en zenuwen nekten mij. Heb toch een aantal domme fouten gemaakt waarvan ik daarna gelijk dacht van kutzooi dat is fout. Morgen weer, hopelijk lukt het deze keer wel.
Jij hebt of nog nooit theorie gedaan, of juist alweer een hele tijd geledenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maak je niet druk over de tijd! Doe eerst de vragen die je wel kent, dan de vragen waar je wat langer over moet denken (zet dan een stipje oid voor de vraag zodat je hem niet vergeet!), en daarna degene waar je echt niet uit komt.
En onthou, je eerste gok is meestal het beste. Verander dus alleen van antwoord als je zeker weet dat het antwoord fout is.
Nooit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Jij hebt of nog nooit theorie gedaan, of juist alweer een hele tijd geleden
Je moet op knopjes drukken en je kijkt naar een scherm. Je kan dus niet terug naar vorige vragen en zo.quote:
mehh ik wil ook een rijbewijs !!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Jappe90 het volgende:
Geslaagd!!![]()
Ik had voor het praktijkexamen nog 1,5 uur rijles, dus die 20 min (!) die ik tijdens het examen moest rijden waren zo om!
Hoeveel lessen had je eigenlijk gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:32 schreef Jappe90 het volgende:
Geslaagd!!![]()
Ik had voor het praktijkexamen nog 1,5 uur rijles, dus die 20 min (!) die ik tijdens het examen moest rijden waren zo om!
Uiteindelijk heb ik 31 lessen gehad van 90 min. Meer dan ik had verwacht, maar kwam ook door uitstel van mijn examen door winterweer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoeveel lessen had je eigenlijk gehad?
En je rijschool kan ook examendata vooraf hebben ingekochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:39 schreef 91Vos het volgende:
Hoppaa theorie gehaald. 2 fout deze keer, ben er blij mee!![]()
Heb ook gelijk mijn rijinstructeur gebeld, volgende les nog even een paar lesjes om me ff warm te draaien voor het praktijk examen en dan kan ik een week na het aanvragen blijkbaar al het praktijk examen doen!![]()
Viel me wel op hoe snel dat kan, ik hoor vaak dat het 3-4 weken duurt, soms zelfs langer. Is de wachttijd niet altijd even lang? Ik bedoel, alles wordt voor zover ik weet door het CBR gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |