SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 30-12-2010 17:18:22 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik blij dat ik de 1.9 TDi hadquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo'n dieseltje zonder turbo zeker?
Heb ik ook gehad tijdens mijn instructeursopleiding. Levensgevaarlijk die dingen: snelheid maken om in te voegen gaat gewoon niet.
Bij mij ook ja, ik zit niet graag met gestrekte benen moeilijk te doen om de pedalen in te trappen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ik zet hem zelfs verder naar voren dan mensen die kleiner dan mij zijn. Tijdens één van mijn eerste autoritten vertelde een kennis mij dat hij dat ook altijd doet omdat hij dan het stuur echt goed kan beetpakken en de pedalen goed kan intrappen. Daar kon ik mij eigenlijk goed in vinden, dus zet ik de stoel standaard naar voren.
Wat voor bouwjaar was dat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de 1.9 TDi had.. Fijn autootje
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn ibiza is idd kleiner als onze 206, maar weegt een ruime 100 kg meer...
Point made.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn gigantische station is net zo zwaar als de golf 4 van m'n zwager...
Ja 1.9 TDI wil welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de 1.9 TDi had.. Fijn autootje
Pff goede vraag..quote:
Ik juist precies andersom.. Mensen vragen mij altijd waarom ik de stoel zo ver naart achteren heb..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ik zet hem zelfs verder naar voren dan mensen die kleiner dan mij zijn. Tijdens één van mijn eerste autoritten vertelde een kennis mij dat hij dat ook altijd doet omdat hij dan het stuur echt goed kan beetpakken en de pedalen goed kan intrappen. Daar kon ik mij eigenlijk goed in vinden, dus zet ik de stoel standaard naar voren.
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
monsterd wat vind je van die gele Hummer? Gaat wat makkelijker straks de berg op dan in je Micra, en die is ook geel!
kan dan ook wel een 1.9 SDI zijn.. 0-100 in 20 seconden ofzo.. Valt nog wel mee eigenlijk...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pff goede vraag..
[ afbeelding ]
Dat model is het in ieder geval.
Als je er een puppy opschilderd is hij net zo schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor niet
Nee zelfs dan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je er een puppy opschilderd is hij net zo schattig
Als de datum gunstig uitpakt: JA.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef monsterd. het volgende:
Grielen wil je von_preussen ook even op de lijst zetten? En Vannelle kom je nou ook?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
met pluche beplakken dan?
[ afbeelding ]
Ja zoiets?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Grielen het volgende:
Von_Preussen komt uit Deventer laten we maar zeggen he?
Salland iig volgens mij
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kan dan ook wel een 1.9 SDI zijn.. 0-100 in 20 seconden ofzo.. Valt nog wel mee eigenlijk...
Heb busjes die willen maar 100 km/h...
Welke plaats/provincie?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als de datum gunstig uitpakt: JA.
Had Purdey al een pm daar over gestuurd maar die denkt blijkbaar dat ze nog op haar werk is en doet er niks mee.
Geintje M.
je hebt belastingvrije tdi's....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.
VW Lupo (oa) is belastingvrijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |