SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 30-12-2010 17:18:22 ]hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik blij dat ik de 1.9 TDi hadquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo'n dieseltje zonder turbo zeker?
Heb ik ook gehad tijdens mijn instructeursopleiding. Levensgevaarlijk die dingen: snelheid maken om in te voegen gaat gewoon niet.
Bij mij ook ja, ik zit niet graag met gestrekte benen moeilijk te doen om de pedalen in te trappen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ik zet hem zelfs verder naar voren dan mensen die kleiner dan mij zijn. Tijdens één van mijn eerste autoritten vertelde een kennis mij dat hij dat ook altijd doet omdat hij dan het stuur echt goed kan beetpakken en de pedalen goed kan intrappen. Daar kon ik mij eigenlijk goed in vinden, dus zet ik de stoel standaard naar voren.
Wat voor bouwjaar was dat dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de 1.9 TDi had.. Fijn autootje
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mijn ibiza is idd kleiner als onze 206, maar weegt een ruime 100 kg meer...
Point made.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn gigantische station is net zo zwaar als de golf 4 van m'n zwager...
Ja 1.9 TDI wil welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik blij dat ik de 1.9 TDi had.. Fijn autootje
Pff goede vraag..quote:
Ik juist precies andersom.. Mensen vragen mij altijd waarom ik de stoel zo ver naart achteren heb..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ik zet hem zelfs verder naar voren dan mensen die kleiner dan mij zijn. Tijdens één van mijn eerste autoritten vertelde een kennis mij dat hij dat ook altijd doet omdat hij dan het stuur echt goed kan beetpakken en de pedalen goed kan intrappen. Daar kon ik mij eigenlijk goed in vinden, dus zet ik de stoel standaard naar voren.
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
monsterd wat vind je van die gele Hummer? Gaat wat makkelijker straks de berg op dan in je Micra, en die is ook geel!
kan dan ook wel een 1.9 SDI zijn.. 0-100 in 20 seconden ofzo.. Valt nog wel mee eigenlijk...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pff goede vraag..
[ afbeelding ]
Dat model is het in ieder geval.
Als je er een puppy opschilderd is hij net zo schattigquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor niet
Nee zelfs dan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je er een puppy opschilderd is hij net zo schattig
Als de datum gunstig uitpakt: JA.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef monsterd. het volgende:
Grielen wil je von_preussen ook even op de lijst zetten? En Vannelle kom je nou ook?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
met pluche beplakken dan?
[ afbeelding ]
Ja zoiets?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Grielen het volgende:
Von_Preussen komt uit Deventer laten we maar zeggen he?
Salland iig volgens mij
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
kan dan ook wel een 1.9 SDI zijn.. 0-100 in 20 seconden ofzo.. Valt nog wel mee eigenlijk...
Heb busjes die willen maar 100 km/h...
Welke plaats/provincie?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als de datum gunstig uitpakt: JA.
Had Purdey al een pm daar over gestuurd maar die denkt blijkbaar dat ze nog op haar werk is en doet er niks mee.
Geintje M.
je hebt belastingvrije tdi's....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.
VW Lupo (oa) is belastingvrijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
100% zeker dat het een TDI was. Vind het jammer dat diesel rijden in de belasting zo duur is. Zijn altijd wel fijne motoren.
Wellicht na de 31e krijg je er wel een hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Betalen jullie de aanschafprijs voor me?
Lupo heb je al voor 4-5k, dat compenseert de MRB wel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Betalen jullie de aanschafprijs voor me?
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, vlakbij Bergen op Zoom.
Hoezo? Wil je meerijden in een echte auto?
Maar het compenseert wel je kleine lulletje.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die heeft de ipodfactor leukheidsfactor niet
Mag ik dan een Seat Ibiza ecomotive(op G3?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wellicht na de 31e krijg je er wel een hoor
Gratis auto voor iedereen op de meet mocht het zo zijn
Sorry maar ik heb dus geen lulletjequote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar het compenseert wel je kleine lulletje.
Als je regio Deventer er neer zet is het goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:21 schreef Grielen het volgende:
Von_Preussen komt uit Deventer laten we maar zeggen he?
Salland iig volgens mij
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ookquote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lupo heb je al voor 4-5k, dat compenseert de MRB wel weer
Wil je er eentje?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dus geen lulletje, dus het compenseert helemaal niets iig niet voor mij
Maar wat moeten vrouwen dan met een grote auto compenseren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb dus geen lulletje, dus het compenseert helemaal niets iig niet voor mij
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
True, voor mij de reden dat hij al snel afvielquote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ook
Een grotere auto kan meer deuken hebben voordat ie moet worden vervangen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat moeten vrouwen dan met een grote auto compenseren.
Dat mag ik hopen van nietquote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?
Denk dat je met mijn AX toch meer ruimte hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
True, voor mij de reden dat hij al snel afviel
mijnes was 5750...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind dat een hoop geld voor een auto anders voor een scholier. En dan is het nog zo'n klein kreng ook
Voor je seat?quote:
In Thailand gaat die stelregel niet op.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, vrouwen hebben geen piemel?
Dan is gelijk mijn spaarrekening leeg.quote:
Nee maargoed, we hebben het gelukkig ook niet over Thailandquote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Thailand gaat die stelregel niet op.
De locatie voor de meet was toch nog niet definitief bepaald?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nee maargoed, we hebben het gelukkig ook niet over Thailand
In Detroit ook niet. Bahbah.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Thailand gaat die stelregel niet op.
Rare vrouwenquote:
Ik zie het al voor me, ik op de TukTuk met vannelle en monsterd achterin terwijl we door het nachtleven van Pattaya scheuren.quote:
jup,quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor je seat?![]()
Ik heb 2200 neer mogen tellen
Ik ga voor sunroof en stuurbekrachting, 75 pk uit 1999quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jup,
Maar mijnes is dan wel van 2003, 100 pk, lpg G3, climate control, cruisecontrol, sunroof etc..
Als het een prima auto is, waarom niet!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan.. 650 euro.. Met nagelnieuwe banden en een set winterbanden bij die prijs inbegrepen
Netjesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom ik aan.. 650 euro.. Met nagelnieuwe banden en een set winterbanden bij die prijs inbegrepen
Dat zijn de prijzenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Brengt me net zo goed van A naar B als een auto van 10.000 euroquote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als het een prima auto is, waarom niet!
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, ik op de TukTuk met vannelle en monsterd achterin terwijl we door het nachtleven van Pattaya scheuren.
valt nog mee.. dat was hier nog eens 450 extra, voor nieuwe remmen rondom, remolie, multiriem + nog wat dingetjesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef monsterd. het volgende:
Ik kon gelijk daarna nog 90 euro dokken aan carglass
Ach ben al wel de helft van de aanschaf kwijt aan garagerekeningen denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef monsterd. het volgende:
Ik kon gelijk daarna nog 90 euro dokken aan carglass
Hier moest ik even keihard om lachenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft trouwens wel een lul, dat ben ik.
Zullen wij beiden afhaken?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Purdey het volgende:
Oja, Monsterd: Vannelle komt ookHij heeft me officieel ge-PM't.
Ik verslof een beetje inddWe moeten van de week echt echt echt eens knopen door gaan hakken
Over het waar en wanneer. En we moeten ook een definitieve gastenlijst hebben. Dus geen misschieners, je komt, of je komt niet.
Ik zelf denk dat ik thuisblijf
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hier moest ik even keihard om lachen
Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montagequote:Op woensdag 29 december 2010 21:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
valt nog mee.. dat was hier nog eens 450 extra, voor nieuwe remmen rondom, remolie, multiriem + nog wat dingetjes
Maar geen druk hoor meiden!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef vannelle het volgende:
Ja hoe ist nou? Niet afhaken dames!
Heel autorijdend Fok! rekent op jullie.
Voor mij een stuk dichterbij als we naar Purdey gaan, ik stem voor!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Daar doen we niet moeilijk over, als de dames niet naar de meet toe komen dan komt de meet naar de dames toe.
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mijquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Voor mij een stuk dichterbij als we naar Purdey gaan, ik stem voor!
80 euro voor die banden is echt een schijntje als ze goed zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montage
hmm, Zutphen(toch?) of Rotterdam...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mij
Onderhoudsgeschiedenis is bij mij ook onbekend. Weet alleen dat er een keer een ander motorblok in gekomen is maar wanneer is maar de vraag. Ga zelf wel bijhouden wat wanneer gebeurd denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm voor jou was dat idd erg veel. Nouja, ik vrees dat er bij mij ook onderhoud aan zit te komen. Ik weet totaal niets af van de onderhoudshistorie van de auto dus we zien het allemaal wel. Ik kan nu iig de winterbanden overkopen van een collega voor 80 euries inclusief montage
Ik ben er net afquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen wij beiden afhaken?Ben je anders zo op msn? Spreken we het even door
Ik ben democratisch ingesteld, ik pas me aan aan de meerderheid.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De rest woont anders allemaal dichterbij bij mij
ach, ik moet sowieso minimaal 200 km rijden, dus die 100 km extra....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben democratisch ingesteld, ik pas me aan aan de meerderheid.
ooooh, shit sale & nieuwe collectie bij de h&m. ik wilde alvast dingetjes bestellen voor als ik terug ben in nederlandquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ben er net afIk was er daarstraks en toen kwam jij online.
Maar ik was druk met kleding kopen online en met HouseMorgenochtend ben ik er weer. En anders mail ik je
@Vannelle: De dames regelen de meet, laten alle heren komen, en wij zelf komen niet
Kunnen jullie uren een gentleman's day houden. En over vrouwen, auto's en neuken hebben. We horen later de verhalen wel. Deal?
Ze gaan om dezelfde velgen heen. Het is nu voornamelijk om het even van W naar Z te reddenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
80 euro voor die banden is echt een schijntje als ze goed zijn.
Komen ze om dezelfde velgen of haal je er ook andere velgen bij? Anders zit je ieder half jaar met die montage natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
*is gemigreerd van rijlestopic naar autorijtopic* :
Vannelle en VonPreussen bij elkaar?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Purdey het volgende:
@Vannelle: De dames regelen de meet, laten alle heren komen, en wij zelf komen niet
Kunnen jullie uren een gentleman's day houden. En over vrouwen, auto's en neuken hebben. We horen later de verhalen wel. Deal?
Congrats! Succes om het hier allemaal bij te houden.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).quote:Op woensdag 29 december 2010 21:49 schreef Purdey het volgende:
[..]
Congrats! Succes om het hier allemaal bij te houden.
We hebben het nog zelden over auto's, maar ben je toevallig op dieet?
Hmmm, Nederland kennende? Taakstrafje van 20 uur?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vannelle en VonPreussen bij elkaar?
Dat worden flatout foto's.![]()
Helaas ben ik wel degene die dan achteraan rijdt.
Ontopic:
NEE, jullie komen gewoon. Al moet ik jullie halen maar jullie zullen er zijn!
Hoeveel celstraf staat er eigenlijk op kidnapping?
Wat is een shit sale?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
ooooh, shit sale & nieuwe collectie bij de h&m. ik wilde alvast dingetjes bestellen voor als ik terug ben in nederland. Je brengt me even op goede ideeen!
![]()
Welkom!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Straalkachel het volgende:
pfff........ de laatste paar pagina's gingen over auto's.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).
Dit was niet de insteek van deze reeks in ieder geval.
Het gaat hier grotendeels nog over auto's, maar we zijn ook benieuwd naar de persoon achter de nick, dus het kan af en toe wel over persoonlijke thema's gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja en om eerlijk te zijn is dat een beetje jammer. Want een SC waar het niet per se over auto's hoeft te gaan, hebben we al; [PTA SC] 1965 Porsche 356C @ 1528cc (oké, die is net vol, komt vast wel snel een nieuwe).
Dit was niet de insteek van deze reeks in ieder geval.
oh shit, sale bedoelde ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |