abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2010 @ 19:45:04 #251
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90596512
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nog 1 dagje werken dit jaar dus, mooi!
En ja, ik ben blij met m'n andere auto. Toch maar weer een Alfa. :)
Je zou er eens een stukje mee moeten rijden, wedden dat je ook Alfafan wordt? ;)
Jaaa, vrij met oudjaarsdag :)
Haha, ik zal het onthouden ;) Wedden dat iedereen micra fan wordt nadat ze erin gereden hebben! Dat zal House dadelijk ook gaan merken na zijn ritje terug uit Polen. Dan wil hij ook een Micra ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90596527
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik heb geluk gehad, ik weet het.
Zware dingen op de achterbank wist ik eigenlijk wel maar ach, wie overkomt dat nou? :+
Ik doe dat dus echt niet meer, dat worden bij een ongeluk gewoon projectielen!
Haha, bekende argumentatie ja, vooral in het verkeer :')
Ik weet nog bij Blik op de Weg een keer, had Leo de Haas het over een honden-lanceer-platform. Zat een klein hondje los op de hoedenplank :')
pi_90596558
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mooie 156, zou er zelf ook graag een hebben. Maar hoor van m'n maat (die in autohandel zit) dat het vaak rammelbakken zijn waar veel aan mankeert. Daarom kijk ik eigenlijk niet echt naar Alfa's meer terwijl ik het wel echt hele mooie auto's vindt.
Er zitten zeker weten slechte tussen!
Maar als je weet waar je op moet letten is het goed mogelijk om een auto te kopen waar je nog jaren plezier van hebt.
Dit is ook echt niet de 1e die ik bekeken heb, die anderen ben ik huilend bij vandaan gelopen.
pi_90596635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Er zitten zeker weten slechte tussen!
Maar als je weet waar je op moet letten is het goed mogelijk om een auto te kopen waar je nog jaren plezier van hebt.
Dit is ook echt niet de 1e die ik bekeken heb, die anderen ben ik huilend bij vandaan gelopen.
Ah, nouja precies. Ken niemand die echt veel verstand heeft van Alfa's dus ik sla maar over ;). Maar veel plezier met je auto, tis echt een prachtige wagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_90596688
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, ik zal het onthouden ;) Wedden dat iedereen micra fan wordt nadat ze erin gereden hebben! Dat zal House dadelijk ook gaan merken na zijn ritje terug uit Polen. Dan wil hij ook een Micra ;)
Er zit een verschil in tussen een moderne Fiat 500 en een wat oudere Nissan Micra! :P
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90596695
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zo'n Micra zal ook niet verkeerd rijden, ik zou er zelf ook wel aan kunnen wennen denk ik.
Alleen zou de ruimte op lange afstanden een probleem worden met mijn 1.92 denk ik.
Misschien ook wel niet, soms is er verbazingwekkend veel ruimte in een kleine auto.
Ik wacht de recensie vanHouse wel ff af. ;)

Maar serieus, je zou eens een stukje moeten rijden in die Alfa.
Op de meet misschien?
pi_90596746
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Haha, bekende argumentatie ja, vooral in het verkeer :')
Ik weet nog bij Blik op de Weg een keer, had Leo de Haas het over een honden-lanceer-platform. Zat een klein hondje los op de hoedenplank :')
En je gaat het pas beseffen als je er zelf mee te maken hebt.
Dat zijn van die dingen die iemand anders overkomt, mij niet! ;)
  woensdag 29 december 2010 @ 19:52:03 #258
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90596801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zo'n Micra zal ook niet verkeerd rijden, ik zou er zelf ook wel aan kunnen wennen denk ik.
Alleen zou de ruimte op lange afstanden een probleem worden met mijn 1.92 denk ik.
Misschien ook wel niet, soms is er verbazingwekkend veel ruimte in een kleine auto.

Op de meet misschien?
Ben jij zo lang? Dat wist ik niet :) Hoe zou ik het ook überhaupt moeten weten, ik heb er ook nog nooit over nagedacht :') Op de recensie van House hoef je niet te wachten, die is even lang als mij ;)

Ja, ik ga op de meet in je auto rijden ;) Ik krijg nu al klamme handjes :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90596805
Ik heb een hele gave Alfa Cabrio gezien toen ik mijn 206 ging ophalen. Misschien mijn volgende auto? Waar moet je dan op letten als je een Alfa koopt?
pi_90596839
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik heb een hele gave Alfa Cabrio gezien toen ik mijn 206 ging ophalen. Misschien mijn volgende auto? Waar moet je dan op letten als je een Alfa koopt?
Bij oudere modellen op roest.. Wat minder oudere op elektronica :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90596870
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah, nouja precies. Ken niemand die echt veel verstand heeft van Alfa's dus ik sla maar over ;). Maar veel plezier met je auto, tis echt een prachtige wagen.
Dank je. :)
Ben er zelf ook heel blij mee en ik weet dat de normale zwakke punten bij deze iig op orde zijn.
Voorlopig heb ik geen zorgen! :)

Als je zelf ook een 156 wil dan wil ik best met je meegaan mocht dat nodig zijn.
Zo veel plezier voor zo weinig geld. *O*
pi_90596872
En hou kan je nou checken op de elektronica? Moet ik heel het dashboard eerst losschroeven? :P
pi_90596964
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Verhalen heb ik zat! De meesten zijn leuk maar deze wat minder:

Ik was dat weekend bij een maat van me geweest en dat staat garant voor slapeloze nachten.
Ik MOEST zondagavond terug omdat ik maandagmorgen een examen had staan dus belangrijk.
Maar moe als ik was door die slapeloze nachten ben ik onderweg in slaap gevallen.
Ik reed zo'n 140 km/h en werd wakker omdat ik de linker vangrail raakte en vanaf daar was ik alle controle kwijt.
Ben dus links de vangrail in gegaan, teruggestuiterd naar rechts en daar óver de vangrail gegaan om vervolgens bij de 2e boom stil te staan. Heb zelfs nog een sloot overgesprongen.
Op dat soort momenten mis je een Dukes of Hazard claxon. :+

Maar goed, de auto kon daar niet tegen en ik zelf ook niet helemaal al viel het met mij 100% mee.
Ik had een teen gebroken, ribben gekneusd en blauwe plekken van de gordel en 2 weken hoofdpijn omdat ik iets zwaars dat op de achterbank lag tegen m'n hoofd heb gekregen.
En volgens mij ook m'n kop gestoten tegen de B stijl.

Auto was total loss maar gelukkig goed verzekerd. Financieel had ik er vrijwel geen nadeel van al liep ik wat inkomsten mis omdat dit mijn lesauto was.
Geintje heeft me qua schade bijna 2000 euro gekost maar als je na zo'n ongeluk zelf weg kan lopen is dat het wel waard.

Al blijft het natuurlijk m'n eigen schuld, als je zo moe bent moet je gewoon niet gaan rijden.
Heftig verhaal vannelle, tis maar goed dat je er zo vanaf bent gekomen!

Drukt mij dan ook weer eens met mijn neus op de feiten:
- het komt wel eens voor dat ik compleet aan het einde van mijn latijn (= half slapend) toch nog het laatste stuk naar huis rij, wetende dat het gevaarlijk is.
- en ik laat nog wel eens zware units op de achterbank staan, die lijken stevig te staan maar bij een ongeluk kan het je verwonden.

:N
pi_90596990
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dank je. :)
Ben er zelf ook heel blij mee en ik weet dat de normale zwakke punten bij deze iig op orde zijn.
Voorlopig heb ik geen zorgen! :)

Als je zelf ook een 156 wil dan wil ik best met je meegaan mocht dat nodig zijn.
Zo veel plezier voor zo weinig geld. *O*
Wat een aardig aanbod :D. Ik ga wel 'ns goed kijken of er wat leuke 156's opduiken bij betrouwbare dealers. Hoeveel km's heeft die van jou gereden?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_90597190
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ben jij zo lang? Dat wist ik niet :) Hoe zou ik het ook überhaupt moeten weten, ik heb er ook nog nooit over nagedacht :') Op de recensie van House hoef je niet te wachten, die is even lang als mij ;)

Ja, ik ga op de meet in je auto rijden ;) Ik krijg nu al klamme handjes :')
Ik zal een doekje meenemen, ik wil geen klamme handjes op m'n houten stuur.
Geintje natuurlijk! :)
Maar prima, jij gaat een stukje in mijn auto rijden. Daarna gaan we een tattoo met het Alfalogo halen. :P
Ik weet zo enorm zeker dat je het fijn vindt rijden!

En ik ben idd zo lang ja, kon je niet weten want je hebt het nooit gevraagd. ;)
Is ook niet belangrijk trouwens.....
pi_90597238
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik weet alleen de zwakke punten van een 156, ik denk dat jij naar een Spider hebt staan kijken.
pi_90597291
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef WhiteJoker het volgende:
En hou kan je nou checken op de elektronica? Moet ik heel het dashboard eerst losschroeven? :P
Nee, het werkt of het werkt niet.
Of het in de toekomst blijft werken is net zo zeker als bij iedere andere auto.
pi_90597383
Ik reageerde op Sjoegerd die zei dat ik moest letten op de elektronica. Maar je controleert toch meestal of het werkt? Maar het kan best een spider zijn. Maar gaaf was hij wel. Ook de andere Alfa's zijn mooi, daar niet van.
pi_90597420
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Heftig verhaal vannelle, tis maar goed dat je er zo vanaf bent gekomen!

Drukt mij dan ook weer eens met mijn neus op de feiten:
- het komt wel eens voor dat ik compleet aan het einde van mijn latijn (= half slapend) toch nog het laatste stuk naar huis rij, wetende dat het gevaarlijk is.
- en ik laat nog wel eens zware units op de achterbank staan, die lijken stevig te staan maar bij een ongeluk kan het je verwonden.

:N
Ik heb geluk gehad idd, een andere afloop zou niet apart zijn geweest.
Maar serieus, losse zware dingen vervoeren is eigenlijk not done.
Ik heb echt 2 weken koppijn gehad van een ding van nog geen kilo die hard aankwam.
Kun je nagaan wat een echt zware unit doet........
pi_90597538
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik reageerde op Sjoegerd die zei dat ik moest letten op de elektronica. Maar je controleert toch meestal of het werkt? Maar het kan best een spider zijn. Maar gaaf was hij wel. Ook de andere Alfa's zijn mooi, daar niet van.
Nouja zoals al gezegd. Het doet het of het doet het niet. Maar Alfa's staan nou niet bekend om betrouwbare elektronica.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_90597542
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wat een aardig aanbod :D. Ik ga wel 'ns goed kijken of er wat leuke 156's opduiken bij betrouwbare dealers. Hoeveel km's heeft die van jou gereden?
Mijne zo'n 2 ton.
Maar dat maakt niet uit omdat hij altijd z'n onderhoud gehad heeft en gewoon goed is.
Ik kijk nooit zo naar een kilometerstand, een auto is goed of hij is het niet.

Als je een 156 ziet die je wilt ga ik met je mee!
pi_90597585
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nouja zoals al gezegd. Het doet het of het doet het niet. Maar Alfa's staan nou niet bekend om betrouwbare elektronica.
Heb meerdere Alfa's gehad maar nooit een electronisch probleem.
Waar baseer jij je uitspraak op?
pi_90597713
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb meerdere Alfa's gehad maar nooit een electronisch probleem.
Waar baseer jij je uitspraak op?
Userreviews op verscheidene websites :)
pi_90597812
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Userreviews op verscheidene websites :)
Dan ga ik toch liever af op mijn eigen ervaring. ;)
pi_90597949
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:16 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan ga ik toch liever af op mijn eigen ervaring. ;)
Natuurlijk kan jouw ervaring anders zijn. Er zijn ook merken die heel betrouwbaar in de reviews zijn waar slechte fabricaten tussen zitten :P
  woensdag 29 december 2010 @ 20:37:24 #276
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90598709
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Op de meet misschien?
Ik heb eens iemand voorin gehad die 1.90 was, geen pretje voor die persoon zal ik maar zeggen :')

Gefeliciteerd met de aankoop van je auto, ziet er gaaf uit! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90598778
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Natuurlijk kan jouw ervaring anders zijn. Er zijn ook merken die heel betrouwbaar in de reviews zijn waar slechte fabricaten tussen zitten :P
Precies.
Het is niet puur zoeken en alles over 1 kam scheren, het is ook een kwestie van geluk hebben.

En nieuw of 2dehands maakt dan niks uit want toen ik die Rio nieuw kocht heeft ie meerdere keren bij de dealer gestaan wegens een storing.
Constant dezelfde en toen ie opgeteld daar een week had gestaan begon ik toch licht pissig te worden.
Iedere dag dat ie daar staat kost mij inkomsten.
Het kwam er op neer dat ik zo kwaad werd dat ik mee naar buiten werd genomen, mét een uitnodiging om daar maar op de vuist te gaan. 8)7

Hahahaaa, wat een gelul. De zoon van de eigenaar kwam er snel bij en wist de boel te sussen.
Maar nog steeds had ik die vervelende storing in m'n gloednieuwe auto.......
Bleek een rubbertje te zijn bij een schakelaar.
Dingetje van niks maar leverde wel een negatieve ervaring op.
pi_90599009
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik heb eens iemand voorin gehad die 1.90 was, geen pretje voor die persoon zal ik maar zeggen :')

Nah oké, dan in je Micra misschien niet. Had wel gekund.
Mijn punt was ook meer dat ook een kleine auto voldoende ruimte kan hebben, buitenkant zegt niet altijd alles.
pi_90599035
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Precies.
Het is niet puur zoeken en alles over 1 kam scheren, het is ook een kwestie van geluk hebben.

En nieuw of 2dehands maakt dan niks uit want toen ik die Rio nieuw kocht heeft ie meerdere keren bij de dealer gestaan wegens een storing.
Constant dezelfde en toen ie opgeteld daar een week had gestaan begon ik toch licht pissig te worden.
Iedere dag dat ie daar staat kost mij inkomsten.
Het kwam er op neer dat ik zo kwaad werd dat ik mee naar buiten werd genomen, mét een uitnodiging om daar maar op de vuist te gaan. 8)7

Hahahaaa, wat een gelul. De zoon van de eigenaar kwam er snel bij en wist de boel te sussen.
Maar nog steeds had ik die vervelende storing in m'n gloednieuwe auto.......
Bleek een rubbertje te zijn bij een schakelaar.
Dingetje van niks maar leverde wel een negatieve ervaring op.
Heb dat type Rio nog niet in de werkplaats gehad. Oudere type is opzich wel fijn om aan te werken.
pi_90599166
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb dat type Rio nog niet in de werkplaats gehad. Oudere type is opzich wel fijn om aan te werken.
Kan ik mee voorstellen, daar heb je tenminste nog ruimte rond de motor zonder dat je er eerst een niets toevoegende maar blitse plastic kap af moet halen.
pi_90599316
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Zeg house, hoe lang ben jij? :o
  woensdag 29 december 2010 @ 20:51:49 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90599388
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hij is bij mijn weten niet heel lang, dus hij past met gemak in mijn micra ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90599414
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Purdey het volgende:

Op de recensie van House hoef je niet te wachten, die is even lang als mij ;)

230 dus. Ja ég wel!
pi_90599675
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Nah oké, dan in je Micra misschien niet. Had wel gekund.
Mijn punt was ook meer dat ook een kleine auto voldoende ruimte kan hebben, buitenkant zegt niet altijd alles.
Ik vond de Auris waar ik in leste verrasend ruim!

En ik ben net niet 1.80 zo op de gok uit m'n hoofd. :')
pi_90599725
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Hij is bij mijn weten niet heel lang, dus hij past met gemak in mijn micra ;)
Je bedoelt gewoon de lucht eruit laten lopen en dan dubbelvouwen? :o

In welke auto hebben jullie eigenlijk gelest, en hoe lang erover gedaan?

Ik heb bij de ANWB binnen 10 dagen mijn rijbewijs gehaald in een Mazda 323.
pi_90599861
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:59 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Half jaartje +/- 30 lessen denk ik. Gereden in Golf 5, Golf Plus en Polo.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:02:35 #287
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90599871
quote:

[..]

VW Golf 5, met 1.9TDI motor :)

Heb er wat langer over gedaan, van Juli tot Oktober, maar ik kon maar 1.5 uur in de week ofzo. 21 lessen gehad, dus vrij weinig les tot examen. Natuurtalentje :D
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:03:14 #288
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90599916
Volgens mij is een Lancer ruim zat. Vriend van me is meer dan 2 meter en die vond hem lekker zitten, al weet ik niet of hij het meende :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 29 december 2010 @ 21:04:14 #289
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90599963
Ik heb in een nissan note en later in een nieuwe renault megane sedan gereden, ongeveer half jaartje over gedaan. wel flink wat lessen gehad :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90599981
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Volgens mij is een Lancer ruim zat. Vriend van me is meer dan 2 meter en die vond hem lekker zitten, al weet ik niet of hij het meende :P
Stoel volop naar achter, doe ik altijd als iemand anders rijdt B-)
  woensdag 29 december 2010 @ 21:04:54 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90599992
quote:

[..]

Mazda 323 O+

Ik heb gelesd in een Golf VI, een Golf V en een stronttrage Polo. In totaal van maart tot oktober bezig geweest, maar wel 3 maanden gestopt geweest ondertussen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_90599997
40 lessen (2 achter elkaar meestal) in een Audi A3 :) Week na examen kregen ze een nieuwe Volvo S40 :'(
  woensdag 29 december 2010 @ 21:06:28 #293
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90600070
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
40 lessen (2 achter elkaar meestal) in een Audi A3 :) Week na examen kregen ze een nieuwe Volvo S40 :'(
Bij mij een maand na m'n examen zie ik mijn buurvrouw (die werkt bij m'n rijschool) met een gloednieuwe Golf 6 aan komen rijden: "Ja we hebben een nieuwe vloot" }:|
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:06:48 #294
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90600084
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Stoel volop naar achter, doe ik altijd als iemand anders rijdt B-)
Ja, mijn bijrijdersstoel staat ook ver naar achter. Ook omdat ik het irritant vind als er een hoofd voor de zijruit zit, en iedereen laat hem gewoon zo staan volgens mij.

Ik zit zelf wel belachelijk ver naar voren (nou ja, net als met lessen), maar ik ben niet zo lang :P
  woensdag 29 december 2010 @ 21:07:46 #295
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_90600127
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja, mijn bijrijdersstoel staat ook ver naar achter. Ook omdat ik het irritant vind als er een hoofd voor de zijruit zit, en iedereen laat hem gewoon zo staan volgens mij.

Ik zit zelf wel belachelijk ver naar voren (nou ja, net als met lessen), maar ik ben niet zo lang :P
Ik heb m'n stoel ook ver naar voren. Ben 1.80, maar dan kan ik fijn met m'n knieën sturen :D

En met meer kracht/snelheid koppelen.
pi_90600180
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:04 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

en een stronttrage Polo.
Zo'n dieseltje zonder turbo zeker?
Heb ik ook gehad tijdens mijn instructeursopleiding. Levensgevaarlijk die dingen: snelheid maken om in te voegen gaat gewoon niet.
pi_90600212
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb ik ook hoor, ik zet hem zelfs verder naar voren dan mensen die kleiner dan mij zijn. Tijdens één van mijn eerste autoritten vertelde een kennis mij dat hij dat ook altijd doet omdat hij dan het stuur echt goed kan beetpakken en de pedalen goed kan intrappen. Daar kon ik mij eigenlijk goed in vinden, dus zet ik de stoel standaard naar voren.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:09:45 #298
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_90600220
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zo'n dieseltje zonder turbo zeker?
Heb ik ook gehad tijdens mijn instructeursopleiding. Levensgevaarlijk die dingen: snelheid maken om in te voegen gaat gewoon niet.
Ja precies. Daar was ik nog een keer mee gezakt omdat ik een vrachtwagen niet voorbij kwam, toen vertelde je dat al in het rijlestopic.
pi_90600224
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klein ja. Gewichtsklasse zegt niet veel over het formaat omdat de recentere auto's volgebouwd zitten met passieve veiligheden zoals stalen balken in de deuren en dat weegt allemaal mee.
mijn ibiza is idd kleiner als onze 206, maar weegt een ruime 100 kg meer...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90600305
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja precies. Daar was ik nog een keer mee gezakt omdat ik een vrachtwagen niet voorbij kwam, toen vertelde je dat al in het rijlestopic.
Ah ja! I remember! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')