abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90598863

Wat blijft het toch een vreselijke ziekte. Brrr.

[ Bericht 13% gewijzigd door Frutsel op 18-01-2011 16:19:37 ]
Noot noot.
pi_90598895
Gratenpakhuis....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90598911
En het is geen ziekte.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:44:26 #4
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_90599046
Vet. Ik wil dat er alleen maar dikke mensen opp de wereld zijn. Dan was het hier stukken beter.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_90599059
zonde hoor ze had wel een knap toetje ( mits je er minmaal 40 kilo aan vet bijdenkt natuurlijk )
Kwallenvissen
pi_90599074
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
En het is geen ziekte.
Een psychiatrische aandoening is ook een ziekte.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:45:15 #7
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_90599081
quote:
Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Deepbluesea. het volgende:
zonde hoor ze had wel een knap toetje ( mits je er minmaal 40 kilo aan vet bijdenkt natuurlijk )
:{ Dan nog niet denk ik.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:45:49 #8
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_90599107
Gatverdamme, ik moet spugen van die tieten.
pi_90599175
Gadverdamme wat een eng gezicht.

Van eten word je niet dik mensen. Maar van niet-eten wel dun.
  woensdag 29 december 2010 @ 20:51:18 #10
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_90599365
Wel moedig dat ze poseerde voor die campagne. :Y
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  Donald Duck held woensdag 29 december 2010 @ 20:53:08 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_90599449
Echt ranzig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 29 december 2010 @ 21:37:32 #12
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90601774
Hmm, niet helemaal mijn 'cup of tea'. Maar ze streed dus tegen anorexia, met haar figuur?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90602068
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Hmm, niet helemaal mijn 'cup of tea'.
Door de theezakjes?
  woensdag 29 december 2010 @ 21:46:30 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90602246
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Door de theezakjes?
Ja, en die tepels kunnen iemands oog uitprikken.
  woensdag 29 december 2010 @ 21:50:06 #15
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90602419
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef porsche1 het volgende:

[..]

:{ Dan nog niet denk ik.
Een beetje Pippi Langkous-achtig. Maar goed, R.I.P.
pi_90603669
Anorexia. Pure luxe-ziekte. :O

Dat soort mensen gewoon een paar weken in Afrika zetten, kijken of ze dan blij zijn.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:15:48 #17
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_90603697
quote:
Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

Een beetje Pippi Langkous-achtig. Maar goed, R.I.P.
Pipi was erg sterk. Deze geloof ik niet. :')
pi_90603702
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Trommeldaris het volgende:
Anorexia. Pure luxe-ziekte. :O

Dat soort mensen gewoon een paar weken in Afrika zetten, kijken of ze dan blij zijn.
Verdiep je eens een klein beetje in het ziektebeeld.
  Donald Duck held woensdag 29 december 2010 @ 22:16:07 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_90603711
Ik vind het ook nauwelijks een ziekte te noemen. De oplossing is zo simpel: gewoon eten.
Voedsel in je mond, kauwen en doorslikken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_90603900
Anorexia macht frei :{
  woensdag 29 december 2010 @ 22:22:01 #21
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_90604021
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Hmm, niet helemaal mijn 'cup of tea'. Maar ze streed dus tegen anorexia, met haar figuur?
Dat geeft dus al de ernst van anorexia aan.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_90604074
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het ook nauwelijks een ziekte te noemen. De oplossing is zo simpel: gewoon eten.
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

woensdag 29 december 2010 @ 22:24:58 #23
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90604150
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Dat geeft dus al de ernst van anorexia aan.
Tja, het is toch niet zo dat er niks tegen te doen is?
pi_90604227
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tja, het is toch niet zo dat er niks tegen te doen is?
Je praat dan o.a. over intensieve gedragstherapieen, maar die bieden geen garantie. Onderschat niet hoe gestoord die mensen denken. Je hebt het echt over hele zieke mensen.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:29:58 #25
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90604407
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Je praat dan o.a. over intensieve gedragstherapieen, maar die bieden geen garantie. Onderschat niet hoe gestoord die mensen denken. Je hebt het echt over hele zieke mensen.

Dwangvoeding? Maar goed, daar moet de patiënt natuurlijk ook mee instemmen....
pi_90604505
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het probleem is dat je dan de psychische stoornis niet aanpakt. Het kan wel in noodgevallen, maar je kunt moeilijk een persoon jaren dwangmatig voeden.
  woensdag 29 december 2010 @ 22:35:21 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90604705
een achternicht is hieraan overleden. ben me er toen pas in gaan verdiepen. erg slopende ziekte.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90605734
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar zolang er aan de andere kant van de wereld mensen sterven door gebrek aan eten, is het in mijn ogen gewoon een luxe ziekte. En dan kan ik me erin verdiepen, maar dan nog veranderd mijn mening niet wat dat betreft.

Ik denk dat er in rampgebieden weinig mensen zijn met anorexia. Maar goed, wie weet heb ik het mis.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_90605854
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar zolang er aan de andere kant van de wereld mensen sterven door gebrek aan eten, is het in mijn ogen gewoon een luxe ziekte.
Tuurlijk. Maar dat verandert weinig aan de ernst voor patiënten en omgeving. Depressie is in zekere zin ook zo'n luxeprobleem.
pi_90605863
quote:

[..]

Leuk en aardig, maar zolang er aan de andere kant van de wereld mensen sterven door gebrek aan eten, is het in mijn ogen gewoon een luxe ziekte. En dan kan ik me erin verdiepen, maar dan nog veranderd mijn mening niet wat dat betreft.

Ik denk dat er in rampgebieden weinig mensen zijn met anorexia. Maar goed, wie weet heb ik het mis.
Met die post wekte je de indruk dat jij vindt dat we van doen hebben met aanstellers. En dan zeg ik op mijn beurt: dan heb je simpelweg geen idee wat de stoornis inhoudt.

Dat er helaas veel mensen ondervoed zijn, heeft er helemaal niets mee te maken. Het is dat je waarsch. niet beter weet, anders zou jij je moeten schamen.

Veel onwetender en schofteriger dan dit kun je dan ook niet reageren:
quote:
pi_90611535
quote:

[..]

Makkelijk gepraat als je a) zelf royaal genoeg te eten hebt en b) zelf geen last hebt van anorexia. Ook goedkope zogenaamde solidariteit met de ondervoedden en even goedkoop afzetten tegen mensen die je niet begrijpt.

In rampgebieden zijn er misschien weinig mensen met anorexia, ik weet het niet. Ik ben daar nooit geweest en matig me daar geen oordeel over aan.
Maar ik weet wel iets van anorexia. Je niet willen verdiepen in anorexia en bij voorbaat al een meningsverandering uitsluiten lijkt wel een soort geestelijke anorexia: "Ik weet er niks van en dat wil ik zo houden".
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90617505
wiki geeft ook niet veel info wat dat betreft.
Maar wat zou nou belangrijkste oorzaak zijn van anorexia?

het beeld dat de media zogenaamd scheppen van de ideale vrouw en haar figuur?

daar verbaas ik me dan wel over.
Vrouwen (en mannen) krijgen juist het meest perfecte figuur als ze goed/gezond eten en daarbij krachttraining en cardio doen, dan mag/moet je zelfs meer eten.

bij mij op de sportschool lopen een paar meisjes rond die relatief lichte krachttraining doen icm cardio.
en wauw, wat een mooie billen, benen, figuur hebben die.
alles mooi rond en strak.
pi_90617584
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom moet de "patiënt" daarmee instemmen? Gewoon voeren zoals de ganzen, moet je eens zien hoe snel er weer vlees op die knoken komt.

Ja, nu niet meer; een dooie wordt er niet meer levend van.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_90617822
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:43 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Waarom moet de "patiënt" daarmee instemmen? Gewoon voeren zoals de ganzen, moet je eens zien hoe snel er weer vlees op die knoken komt.

in het uiterste geval ben ik daar ook voor.
geef die lui maar medicatie en voedsel door een buisje.
het is van den zotte dat we geestelijk zieke mensen een erg pijnlijke dood laten sterven omdat het anders tegen hun "wil" zou zijn.
pi_90618812
Oef, nasty shit :{

quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:45 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Een psychiatrische aandoening is ook een ziekte.
En dit dus inderdaad :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_90622355
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef jasperkandie het volgende:

[..]

het is van den zotte dat we geestelijk zieke mensen een erg pijnlijke dood laten sterven omdat het anders tegen hun "wil" zou zijn.
:|W
pi_90622576
Zij zei dat haar anorexia kwam omdat ze een slechte jeugd heeft gehad. Kan me het niet voorstellen. Omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad ga je maar niet meer eten? Waar ligt het oorzaak-gevolg verband?
pi_90628557
quote:

[..]

In noodgevallen kan dat idd, maar wat onwetenden zoals jij blijkbaar altijd lijkt te ontgaan, is dat je op die manier de onderliggende psychische problematiek niet aanpakt.

Alsof je iemand voor een lange periode dagelijks dwangmatig kunt voeden. :')
pi_90629208
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Desunoto het volgende:
Zij zei dat haar anorexia kwam omdat ze een slechte jeugd heeft gehad. Kan me het niet voorstellen. Omdat je een moeilijke jeugd hebt gehad ga je maar niet meer eten? Waar ligt het oorzaak-gevolg verband?
Ik kan het me wel voorstellen. Een meisje dat een fijne jeugd had en goed in haar vel zit krijgt geen anorexia doordat ze magere modellen in de Vogue ziet staan.
pi_90629424
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:40 schreef jasperkandie het volgende:
wiki geeft ook niet veel info wat dat betreft.
Maar wat zou nou belangrijkste oorzaak zijn van anorexia?

het beeld dat de media zogenaamd scheppen van de ideale vrouw en haar figuur?

daar verbaas ik me dan wel over.
Vrouwen (en mannen) krijgen juist het meest perfecte figuur als ze goed/gezond eten en daarbij krachttraining en cardio doen, dan mag/moet je zelfs meer eten.

bij mij op de sportschool lopen een paar meisjes rond die relatief lichte krachttraining doen icm cardio.
en wauw, wat een mooie billen, benen, figuur hebben die.
alles mooi rond en strak.
anorexia schijnt te zijn terug te voeren op het feit dat die vrouwen geen controle over hun leven hebben en hun eigen lichaam het enige is waar ze wel controle op kunnen uitoefenen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90629683
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:51 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Ik kan het me wel voorstellen. Een meisje dat een fijne jeugd had en goed in haar vel zit krijgt geen anorexia doordat ze magere modellen in de Vogue ziet staan.
De oorzaken moete zeker niet alleen in de omgeving of iemands jeugd worden gezocht. Er spelen ook allerlei genetische en biologische factoren een rol. Laat ik het anders zo zeggen: een "fijne jeugd" biedt iig geen garantie dat iemand geen anorexia ontwikkelt.
pi_90629752
Vandaar de toevoeging 'en goed in haar vel zit' ;) Een fijne jeugd biedt inderdaad wel een grotere kans, maar geen garantie op goed in je vel zitten, en dus ook geen garantie dat je nooit anorexia of andere stoornissen ontwikkelt.
pi_90630070
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:03 schreef ShadyLane het volgende:
Vandaar de toevoeging 'en goed in haar vel zit' ;) Een fijne jeugd biedt inderdaad wel een grotere kans, maar geen garantie op goed in je vel zitten, en dus ook geen garantie dat je nooit anorexia of andere stoornissen ontwikkelt.
Eigenlijk is "een fijne jeugd" mij te vaag en het gevaar bestaat altijd dat mensen bijvoorbeeld de wijze van opvoeding erg overschatten, wanneer het gaat over latere problematiek. Net zoals dat mensen denken dat een karakter op een wat latere leeftijd nog erg zal veranderen.

Je zult zien dat mensen bij die 3 woordjes uiteenlopende voorstellingen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door MotorCitySoul op 30-12-2010 15:17:45 ]
pi_90630959
quote:
Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
:')

Zo werkt het inderdaad.
pi_90633455
Anorexia is een stuk breder dan 'alleen maar' het eetgedrag. Zitten vaak veel problemen onder die eruitkomen in de vorm van (in dit geval) de eetstoornis. De eetstoornis op haar beurt zorgt weer voor andere, zowel lichamelijke als psychische problematiek. Onderschat niet wat ondervoeding met je psyche kan doen. Daarom moeten patiënten vaak eerst weer op een bepaald gewicht zijn voor ze überhaupt aan therapie toe zijn.

Iemand (levenslang) dwingen te eten lost die problemen niet op. Het is net zoiets als de scheuren in je huis bedekken met een extra lading verf. Dan ziet het er voor het oog weer normaal uit, maar stort uiteindelijk toch in elkaar.

Overigens snap ik wel dat er onbegrip is van mensen die het niet kennen of van dichtbij hebben meegemaakt. Dan lijkt de oplossing zo simpel (gewoon eten), maar zo ligt het dus niet.
pi_90658947
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef jasperkandie het volgende:

[..]

Dat is raar.

Dus je wilt mensen die het leven zo pijnlijk vinden dat ze niet meer willen leven, dwingen hun kennelijk erg pijnlijk leven te leiden (en in dit geval ook lijden!) omdat je hen een pijnlijke dood wilt besparen?

Je gaat tegen de wil die zij uiten in, omdat jij iets anders van hen wilt?

Wie denk jij eigenlijk wel dat je bent? Een soort god of zo?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90659250
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:13 schreef Ciske- het volgende:
Anorexia is een stuk breder dan 'alleen maar' het eetgedrag. Zitten vaak veel problemen onder die eruitkomen in de vorm van (in dit geval) de eetstoornis. De eetstoornis op haar beurt zorgt weer voor andere, zowel lichamelijke als psychische problematiek. Onderschat niet wat ondervoeding met je psyche kan doen. Daarom moeten patiënten vaak eerst weer op een bepaald gewicht zijn voor ze überhaupt aan therapie toe zijn.

Iemand (levenslang) dwingen te eten lost die problemen niet op. Het is net zoiets als de scheuren in je huis bedekken met een extra lading verf. Dan ziet het er voor het oog weer normaal uit, maar stort uiteindelijk toch in elkaar.

Overigens snap ik wel dat er onbegrip is van mensen die het niet kennen of van dichtbij hebben meegemaakt. Dan lijkt de oplossing zo simpel (gewoon eten), maar zo ligt het dus niet.
^O^
pi_90659357
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is raar.

Dus je wilt mensen die het leven zo pijnlijk vinden dat ze niet meer willen leven, dwingen hun kennelijk erg pijnlijk leven te leiden (en in dit geval ook lijden!) omdat je hen een pijnlijke dood wilt besparen?

Je gaat tegen de wil die zij uiten in, omdat jij iets anders van hen wilt?

Wie denk jij eigenlijk wel dat je bent? Een soort god of zo?
ik heb het over het uiterste geval knuppel.
dus het punt waar organen zwaar beschadigd raken door gebrek aan bouwstoffen.
op het moment dat organen uitvallen is het enige humane wat je eigenlijk nog kunt doen is om ze af te schieten.

als anorexia word bepaald door een verkeerd beeld van de werkelijkheid dan is dat te genezen.
als een periode van dwangvoeding nodig is om ze lichamelijk weer te laten aansterken dan moet dat maar.

we hebben het hier niet over mensen met terminale kanker die nog 1 jaar met veel pijn hebben te leven.
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:36:27 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_90659513
Welkom in de Westerse wereld, een wereld waarin exploitatie van het vrouwelijk vlees als beschaving wordt gezien. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_90659594
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Welkom in de Westerse wereld, een wereld waarin exploitatie van het vrouwelijk vlees als beschaving wordt gezien. :N

Je zou bijna denken dat een stoornis als anorexia exclusief voorkomt in de Westerse wereld hé?
pi_90659599
quote:

gelukkig steken we onze pik pas in vrouwen als ze tieten hebben.
niet als ze 6 jaar zijn
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:41:23 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_90659746
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef jasperkandie het volgende:

[..]

gelukkig steken we onze pik pas in vrouwen als ze tieten hebben.
niet als ze 6 jaar zijn
Ja, het grote probleem is dat deze girls aan bepaalde schoonheidsidealen willen voldoen, het maakt ze onzeker, en de modebranche helpt daar aardig bij. Terwijl elke gezonde knul niets moet hebben van graatmagere girls. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_90659750
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat een stoornis als anorexia exclusief voorkomt in de Westerse wereld hé?
Net zoals het wonderlijke verschijnsel "burnout". Moet je de negers in Afrika eens proberen uit te leggen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_90659828
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Net zoals het wonderlijke verschijnsel "burnout". Moet je de negers in Afrika eens proberen uit te leggen.
Het punt is dat het niet exclusief in de "Westerse wereld" voorkomt. Dat blijkt uit diverse studies die hierover zijn gedaan.
pi_90660272
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:

Vrouwen tegen hun zin uithuwelijken aan hun neef en ze verplichten hun haar, hoofd of lichaam te bedekken is beschaving inderdaad. Een mooie vrouw mag gezien worden!

Ik was een paar jaar geleden in Turkije, daar ging een man met z'n vrouw naar het zwembad, het was nl. 35 graden. Waar meneer lekker in z'n zwembroek rondliep, mocht mevrouw in haar warme gewaad lekker toekijken..

Maar goed we dwalen af; anorexia, ik kan me er niets bij voorstellen eerlijk gezegd. Je moet echt wel heel ziek zijn dan..
pi_90660320
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, het grote probleem is dat deze girls aan bepaalde schoonheidsidealen willen voldoen, het maakt ze onzeker, en de modebranche helpt daar aardig bij. Terwijl elke gezonde knul niets moet hebben van graatmagere girls. :{

Daar heb je zeker een punt!
pi_90660363
quote:

Ja, jij ook welkom in de Westerse wereld. Je loopt er al een tijdje in rond, en het gaat je goed hè. Fijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_90660769
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:33 schreef jasperkandie het volgende:

[..]

ik heb het over het uiterste geval knuppel.
dus het punt waar organen zwaar beschadigd raken door gebrek aan bouwstoffen.
op het moment dat organen uitvallen is het enige humane wat je eigenlijk nog kunt doen is om ze af te schieten.

als anorexia word bepaald door een verkeerd beeld van de werkelijkheid dan is dat te genezen.
als een periode van dwangvoeding nodig is om ze lichamelijk weer te laten aansterken dan moet dat maar.

we hebben het hier niet over mensen met terminale kanker die nog 1 jaar met veel pijn hebben te leven.
Wie is de knuppel?

Je spreekt in voorwaarden: als..... dan....
Maar je weet helemaal niet of de voorwaarde achter "als" waar is, dus weet je ook niet of de remedie achter "dan" waar kan worden.

Het is bijvoorbeeld naar mijn ervaring lang niet altijd mogelijk om een verkeerd beeld van de werkelijkheid te genezen. Hoe weet jij trouwens wat een goed of verkeerd beeld van de werkelijkheid is?

Dus ik denk dat je helemaal niet weet waar je over praat en maar wat blaat.
pi_90660837
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is iets dat meespeelt, maar er zijn veel meer factoren die een rol spelen. Bepaalde genetische en biologische factoren bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')