quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Deepbluesea. het volgende:
zonde hoor ze had wel een knap toetje ( mits je er minmaal 40 kilo aan vet bijdenkt natuurlijk )
Door de theezakjes?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Hmm, niet helemaal mijn 'cup of tea'.
Pipi was erg sterk. Deze geloof ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een beetje Pippi Langkous-achtig. Maar goed, R.I.P.
Verdiep je eens een klein beetje in het ziektebeeld.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef Trommeldaris het volgende:
Anorexia. Pure luxe-ziekte.![]()
Dat soort mensen gewoon een paar weken in Afrika zetten, kijken of ze dan blij zijn.
Dat geeft dus al de ernst van anorexia aan.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef Morendo het volgende:
Hmm, niet helemaal mijn 'cup of tea'. Maar ze streed dus tegen anorexia, met haar figuur?
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het ook nauwelijks een ziekte te noemen. De oplossing is zo simpel: gewoon eten.
Voedsel in je mond, kauwen en doorslikken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:15 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Verdiep je eens een klein beetje in het ziektebeeld.
Tja, het is toch niet zo dat er niks tegen te doen is?quote:Op woensdag 29 december 2010 22:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat geeft dus al de ernst van anorexia aan.
Je praat dan o.a. over intensieve gedragstherapieen, maar die bieden geen garantie. Onderschat niet hoe gestoord die mensen denken. Je hebt het echt over hele zieke mensen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, het is toch niet zo dat er niks tegen te doen is?
Dwangvoeding? Maar goed, daar moet de patiënt natuurlijk ook mee instemmen....quote:Op woensdag 29 december 2010 22:26 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Je praat dan o.a. over intensieve gedragstherapieen, maar die bieden geen garantie. Onderschat niet hoe gestoord die mensen denken. Je hebt het echt over hele zieke mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |