thuiszorgwinkelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef J-net het volgende:
Iedereen een zeer gelukkig nieuw jaar gewenst.
En waar moet ik klossen gaan vinden en ik moet nog dit en moet nog dat......
Jaaa idd ik ben ook zo enorm benieuwd naar t kleine puppekequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef mrien het volgende:
Claudia, nog even en je hebt je meisje in je handen! Ik ben erg benieuwd naar haar en haar naam
Nog even volhouden
Hier idem. Heb altijd 1 ring om. Heb ik gekregen tijdens mijn diploma-uitreiking van de mavo en heb ik in de 14 jaar nog niet afgedaan. Moest vandaag dus wel ineens en dan ook gelijk met water en zeep omdat het niet meer ging. Vocht is niet tof!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Twentemeisje, ik heb mijn ringen ook al uit moeten doen (vorige keer was ik iets te laat waardoor het zweet me uitbrak toen ik ze uit moest krijgen omdat het gewoon pijn begon te doen), ik woon in mijn uggs, want daar kan ik zonder sokken zonder angst voor zweetgeur lopen, want sokken geven mooie kringen op mijn enkels. En de kortademigheid begin ik ook al te werken. Maar ja, als dat alles is he!
Ja dat wist ikquote:
Ik dacht dat jij wat kwam meldenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef Ssserpente het volgende:
En whaah, Linda, ben je ook weer zwanger?! Gefeliciteeeerd!![]()
Ik moet toch 'ns wat vaker het updatetopic checken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |