abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90718585
Lief dat je het vraagt. Ik voel mij idd een stuk beter. Zit nog steeds ruim onder mijn start gewicht maar dat zal vast wel goed komen. Een beetje angst heb ik nu wel of alles nog wel goed is. Stom he ik snakte naar een goede dag en als ik die heb maak ik mij zorgen.

En jij 18 wk alweer wat gaat de tijd snel.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:15:31 #152
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90719606
Wat fijn dat je je een stuk beter voelt f_r, dat is wel een *O* waard!!

Sugarsnap hoe voel jij je nu?

En Clau, hoest met jou? Nog geen vuur voorwerk?

BJ, hopelijk knappen jij en Evie je snel op!

Aventura, gewoon even een :* voor jou, hopelijk wordt 2011 in alle opzichten beter dan het eind van 2010!

Jeetjejom goed dat je wat gas terugneemt!

Wat gaat de tijd snel he meiden? Morgen alweer 27 weken! Ik begin het nu lichamelijk wel wat meer te merken, word wat kortademiger (pfff, schoenen aantrekken leidt al tot gehijg :D), ik houd nog wat meer vocht vast en heb minder energie. Maar over het algemeen voel ik me goed, en deze kwaaltjes horen er natuurlijk gewoon bij :s) . Zou blij zijn als de sneeuw morgen helemaal weg is van de straten en ik weer fatsoenlijk lopend en op de fiets overal naartoe kan. Ik moet echt meer bewegen maar ben zo bang om onderuit te gaan op die ijzige paden en straten.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:19:49 #153
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90719771
Fijn, ferrari_rood, dat je je nu een stuk beter voelt. Ik snap best dat je je ongerust maakt nu of alles nog goed zit. Maar dat komt wel goed...

Hier is 2010 ook best een heftig jaar geweest. In januari kregen we de diagnose van mijn vriend te horen: Reumatoïde Artritis... En dat voor een jongen van (toen) 25 jaar. Dit heeft ons in een stroomversnelling doen besluiten om voor een 2e te gaan, ivm de medicijnen die hem onvruchtbaar kunnen maken. Tot onze verbazing (en schrik) was het met 2 maanden raak! En bij Bram heeft het 15 maanden geduurd! Het duurde een tijdje voordat we eraan gewend waren. Maar we zijn superblij!

Ik ben gisteren toch maar weer even met m'n neus op de feiten gedrukt. Ik heb vandaag de tas maar in orde gemaakt, want ik verwacht dat ik een dezer dagen de vk moet bellen ivm symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Mijn bloedwaarden waren in principe goed, maar wel op het randje. Vandaag voelde ik me ondanks alles toch wel goed, maar sinds een paar uurtjes weer veel vocht in mijn handen en een beetje gerommel. Ik wacht het verder nog wel af, maar ben wel heel alert op andere signalen.
pi_90719813
twentemeisje, ik was ook erg blij dat ik gisteren eindelijk weer eens kon fietsen(jammer dat het zadel voor mij 5 cm te hoog stond, ik heb nu wel zadelpijn), en vandaag heb ik me ook weer eens buiten gewaagd, maar er lag op een aantal plekken toch nog flink wat ijs, dus het was wel vervelend.

Ik vond het wel heerlijk weer, ik ben nu gelukkig een beetje in een werkdrive belandt, dus ik heb al tegen O+ gezegd dat hij mij morgen wel mee naar buiten moet slepen om frisse lucht te happen..

En de tijd gaat inderdaad snel. Ik moet over 13 dagen alweer naar de verloskundige, en ik vond de 4 weken ertussen steeds zo lang, en ze zijn ook zo voorbij!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 januari 2011 @ 20:40:22 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90720576
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef J-net het volgende:
Iedereen een zeer gelukkig nieuw jaar gewenst.

En waar moet ik klossen gaan vinden en ik moet nog dit en moet nog dat......

thuiszorgwinkel :+

iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hier vrij rustige o&n gehad, tot middernacht, toen hier letterlijk kalk van het plafond naar beneden kwam. Daarna een onrustige Jan geahd de rest van de nacht, vanmiddag een aantal uur geslapen, die tijd heb ik benut om te dweilen en op te ruimen etc. En nu issie nog wakker -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90721652
Claudia, nog even en je hebt je meisje in je handen! Ik ben erg benieuwd naar haar en haar naam
Nog even volhouden :*
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:18:13 #157
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90721844
Twentemeisje, ik heb mijn ringen ook al uit moeten doen (vorige keer was ik iets te laat waardoor het zweet me uitbrak toen ik ze uit moest krijgen omdat het gewoon pijn begon te doen), ik woon in mijn uggs, want daar kan ik zonder sokken zonder angst voor zweetgeur lopen, want sokken geven mooie kringen op mijn enkels. En de kortademigheid begin ik ook al te werken. Maar ja, als dat alles is he!

F_R, wat fijn dat je je weer iets beter voelt.
Sugarsnap, hou je jezelf wel goed in de gaten? Lijkt me niet nix hoor, een zwangerschapsvergiftiging
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90722912
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef mrien het volgende:
Claudia, nog even en je hebt je meisje in je handen! Ik ben erg benieuwd naar haar en haar naam
Nog even volhouden :*
Jaaa idd ik ben ook zo enorm benieuwd naar t kleine puppeke O+ O+
nog heel eventjes Claudia :* hoe is t vandaag gegaan?

Oeh en als je het nou leuk mikt kun je misschien wel voor een datumtweeling met Doutzen Kroes gaan :+ :D echt hè, ik vind het maar stom, zij ziet er met haar 38 of 39 weken zwangerschap gewoon nog steeds een pak slanker uit dan ik in niet-zwangere-toestand :') :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:44:25 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90723004
Jeetje Sugarsnap, hopelijk valt het mee!
pi_90727387
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Twentemeisje, ik heb mijn ringen ook al uit moeten doen (vorige keer was ik iets te laat waardoor het zweet me uitbrak toen ik ze uit moest krijgen omdat het gewoon pijn begon te doen), ik woon in mijn uggs, want daar kan ik zonder sokken zonder angst voor zweetgeur lopen, want sokken geven mooie kringen op mijn enkels. En de kortademigheid begin ik ook al te werken. Maar ja, als dat alles is he!
Hier idem. Heb altijd 1 ring om. Heb ik gekregen tijdens mijn diploma-uitreiking van de mavo en heb ik in de 14 jaar nog niet afgedaan. Moest vandaag dus wel ineens en dan ook gelijk met water en zeep omdat het niet meer ging. Vocht is niet tof!
Die uggs zijn geweldig. Ik had al de classic long en daar woon ik al een tijdje in (alleen niet op mijn werk, das geen porum in een bank), maar ik heb zojuist van mijn schoonouders nog 2 paar gekregen. Die waren voor de helft van de helft bij moeders in de winkel en ze dacht: ach ik neem wel gelijk 2 kleuren mee! Heb nu grijze classics, lichtbruine gebreide en lila gebreide! Die lila wordt lastig combineren maar ach, een gegeven paard......toch? Helemaal blij ermee.
En..........nog een paar mini-uggs met zo'n bandje over de wreef voor de kleine straks!! Zo schattig zijn ze
pi_90736815
Lief, al die interesse! Het gaat hier best goed. Ik heb alweer aardig geslapen! Gistermiddag heb ik zelfs van 16-18 uur nog op bed gelegen. :o De ergste nachtmisselijkheid is ineens voorbij en dat is zo'n grote opluchting. Overdag doe ik geen reet nu mijn lief wat dagen vrij heeft, behalve dan alles op orde houden zodat de bevalling elk moment kan beginnen. :Y)

Maar er is hier nog niks gaande, hoor. Gourmetten is dus niet het nieuwe pannenkoeken eten. :D Het voelt ook wat suf om daarop te hopen, want ik ben dinsdag pas 39 weken zwanger.

Ivan heeft gister even flink op mijn buik staan duwen en meppen om zijn zusje eruit te krijgen. We zien wel of het effect heeft. :7 Maar het is op deze manier héél goed uit te houden, in ieder geval. Ik voel me eindelijk weer 'normale laatste loodjes'-zwanger.

Huup, Doutzen draagt ook alleen maar zwart, he. Daar zit het hem in. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90736842
Gelukkig nieuwjaar allemaal :*
  zondag 2 januari 2011 @ 09:58:49 #163
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_90737015
Wat fijn Claudia, dat het allemaal wat gewoner is nu, hopelijk geniet je een paar dagen van rustige laatste loodjes en beval je daarna van jullie meiske! O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 2 januari 2011 @ 10:20:48 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90737193
*egopost*

bleeeeghhh weer zo'n rotochtend.Kots en kotsberoerd, darmkrampen, van en naar de wc lopen, niet kunnen overgeven, wel diarree... paar keer bijna flauwvallen.. weer in bed, komen er weer darmkrampen, dus weer op weg naar wc, weer bijna flauwvallen, retour naar bed etc etc...
:'( :{ :r

toch maar een rol koekjes naast het bed proberen de komende dagen.... net met veel pijn en moeite een droog bruin bolletje en een glas roosvicee naar binnen gewerkt en nu lijtk het eindelijk wat op te klaren..

en jeempie; ben gewoon vanaf di al 2,5 kg afgevallen.... :?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_90737237
Pff BJ, wat naar. :* Dit duurt nu wel heel lang en het klinkt niet als 'normale' zwangerschapsverschijnselen, vooral niet in combinatie met het ziek zijn van Evie. Ik hoop dat je nu echt snel opknapt. Het kan zo uitzichtloos voelen als je er middenin zit, maar het omslagpunt kan gelukkig ook heel snel plaatsvinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90737240
Jeetje BJ ;( nog steeds de nasleep van de buikgriep icm ochtendmisselijkheid? Sterkte :* ik hoop dat de koekjes helpen morgenochtend.

Claudia wat fijn dat je je beter voelt! :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90737613
BJ, beterschap hoor...klinkt erg naar.
pi_90737848
:* BJ, bah, wat naar... ik hoop wel dat je gauw opknapt... dit is toch ook helemaal niks... -O-

Claudia, je bent er bijna! :* nog even... ^O^
  zondag 2 januari 2011 @ 11:56:13 #169
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90738963
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef DJMO het volgende:

[..]

thuiszorgwinkel :+

Ja dat wist ik ;) maar gaat erom dat je hier eigenlijk lid moet worden en k heb er 8 nodig en wanneer moet ik ze hebben.
Pfffff draai mezelf helemaal gek momenteel ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_90739785
Als het goed is heb je nog VEERTIEN weken voor alles klaar moet zijn.
What's the rush?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 2 januari 2011 @ 12:26:42 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_90740054
bj heerst er toevallig geen noro op je werk? Dit klinkt als noro en dat duurt meestal net wat langer dan 1 of 2 dagen. Beterschap!
Mijn man heeft gisteravond zo maar drieka kunnen voelen! Hij voelt drieka nu al eerder dan ik destijds driekus. Wij gaan zo twee kasten bouwen, we maken een begin met de interne verbouwing...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90741506
Drieka? Krijg je een meisje? :o
pi_90741649
En whaah, Linda, ben je ook weer zwanger?! Gefeliciteeeerd! *O*

Ik moet toch 'ns wat vaker het updatetopic checken... :@
pi_90741708
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef Ssserpente het volgende:
En whaah, Linda, ben je ook weer zwanger?! Gefeliciteeeerd! *O*

Ik moet toch 'ns wat vaker het updatetopic checken... :@
Ik dacht dat jij wat kwam melden _O-
Lotte!
Noah!
pi_90741830
Neu hoor, bij ons blijft het er bij een. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')