thuiszorgwinkelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:45 schreef J-net het volgende:
Iedereen een zeer gelukkig nieuw jaar gewenst.
En waar moet ik klossen gaan vinden en ik moet nog dit en moet nog dat......
Jaaa idd ik ben ook zo enorm benieuwd naar t kleine puppekequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef mrien het volgende:
Claudia, nog even en je hebt je meisje in je handen! Ik ben erg benieuwd naar haar en haar naam
Nog even volhouden
Hier idem. Heb altijd 1 ring om. Heb ik gekregen tijdens mijn diploma-uitreiking van de mavo en heb ik in de 14 jaar nog niet afgedaan. Moest vandaag dus wel ineens en dan ook gelijk met water en zeep omdat het niet meer ging. Vocht is niet tof!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Twentemeisje, ik heb mijn ringen ook al uit moeten doen (vorige keer was ik iets te laat waardoor het zweet me uitbrak toen ik ze uit moest krijgen omdat het gewoon pijn begon te doen), ik woon in mijn uggs, want daar kan ik zonder sokken zonder angst voor zweetgeur lopen, want sokken geven mooie kringen op mijn enkels. En de kortademigheid begin ik ook al te werken. Maar ja, als dat alles is he!
Ja dat wist ikquote:
Ik dacht dat jij wat kwam meldenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:15 schreef Ssserpente het volgende:
En whaah, Linda, ben je ook weer zwanger?! Gefeliciteeeerd!![]()
Ik moet toch 'ns wat vaker het updatetopic checken...
Ja, dat vroeg ik nog, of jullie het wilde weten. Bij Driekus wisten jullie het niet toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, tis pas de werktitel volgende week maandag seo en dan weten we meer. Maar als mijn gevoel gelijk heeft is dit een meisje. Ben alleen bang dat mijn wens mijn gevoel kleurt ofzo.
Ik snap je helemaalquote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef Jeetjejom het volgende:
/boze modus aan
Ik word hier trouwens tureluurs van mensen die allemaal denken te weten of we een jongen of een meisje krijgen. De personen die de vorige zwangerschap hebben gezien, weten allemaal heel zeker dat het een jongen wordt, de rest is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Mijn opa kreeg het zelf paraat om me in 2011 een gezonde zoon te wensen!!!! Heb gezegd dat het wel tegen zal vallen als het een meisje blijkt te zijn! (word daar gewoon heel kriebelig van, volgens mij beseffen mensen niet wat ze zeggen! nu wordt het in ons geval ook wel een jongen, maar dan nog, dat weten zij toch niet. Hoe beledigend zijn dit soort opmerken als ik wist dat ik een meisje zou krijgen)
/boze modus uit
ik meen uit m'n hoofd, drie weken voor de uitgerekende datum. Maar pin me daar niet op vast svp. Hier is het zo dat je op vertoon van je ziekenfondspasje die ondingen meekrijgt uit de thuiszorgwinkel volgens mij ..quote:Op zondag 2 januari 2011 11:56 schreef J-net het volgende:
[..]
Ja dat wist ikmaar gaat erom dat je hier eigenlijk lid moet worden en k heb er 8 nodig en wanneer moet ik ze hebben.
Pfffff draai mezelf helemaal gek momenteel
Ik werd er niet boos om, maar wel onzeker door. Het was wel extra leuk om te kunnen zeggen: mama heeft gelijk, mama heeft gelijkquote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef Jeetjejom het volgende:
F_R, is het weer mis bij je? Wat vervelend zeg!
Ons bed kan ook niet op klossen, dus we gaan tzt een boxspring die we hier nog hebben staan op klossen zetten. En ik vond het een hel TM toen het bed op klossen stond. Vooral na een KS is er niet uit te komen (maar ik ben dan wel erg klein). Toen de controles achter de rug waren heb ikook meteen vriendelijke doch dringend verzocht die ondingen onder het bed uit te halen!
/boze modus aan
Ik word hier trouwens tureluurs van mensen die allemaal denken te weten of we een jongen of een meisje krijgen. De personen die de vorige zwangerschap hebben gezien, weten allemaal heel zeker dat het een jongen wordt, de rest is ervan overtuigd dat het een meisje wordt. Mijn opa kreeg het zelf paraat om me in 2011 een gezonde zoon te wensen!!!! Heb gezegd dat het wel tegen zal vallen als het een meisje blijkt te zijn! (word daar gewoon heel kriebelig van, volgens mij beseffen mensen niet wat ze zeggen! nu wordt het in ons geval ook wel een jongen, maar dan nog, dat weten zij toch niet. Hoe beledigend zijn dit soort opmerken als ik wist dat ik een meisje zou krijgen)
/boze modus uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:05 schreef Jeetjejom het volgende:
/boze modus aan
/boze modus uit
quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]Heel herkenbaar. Wij vertellen na de SEO gewoon alles, I don't give a crap.
Wacht maar totdat je op het eind loopt. Dan gaan mensen je ook heel indringend aankijken: Ja, hij komt op ...... Bedankt hè Jo-fucking-Manda, fijn om te weten wanneer ik ga bevallen.
Of: Nou, jij loopt niet lang meer hoor... Thanks man, ik moet nog zeker 4 weken maar goed, jij zal het wel weten
Bij ons precies hetzelfde. Iedereen dacht ook dat we een jongetje zouden krijgen en ik heb vanaf het begin gedacht dat het een meisje werd. En ja hoor, iedereen had het mis behalve ikquote:Ik werd er niet boos om, maar wel onzeker door. Het was wel extra leuk om te kunnen zeggen: mama heeft gelijk, mama heeft gelijk(iedereen zei dat ik een jongen kreeg, en ik dacht een meisje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |