DML, ik heb zo met je te doen.

Het duurt nu gelukkig al met al niet heel lang meer, ik hoop dat je je daar wat aan op kunt trekken.
Sugarsnap, wat spannend!

Je kunt gewoon nog een kind geboren in 2010 krijgen! Ik ben benieuwd of het gerommel zich heeft doorgezet. Mij lijkt het juist geweldig, een nieuwjaarsdagkindje. Maar ik kan dan ook niet wachten tot ze er is.
Gourmetten de nieuwe pannenkoekrage.

Haha, nou ja, we zullen zien.
Huup, je bent inmiddels ook zo'n beetje hoogzwanger, he. Dan wordt het ook gewoon zwaarder.

Mijn gevoel over de zwangerschap wordt daar ook wel behoorlijk door gekleurd, merk ik. En mijn vriend profiteert er flink van door dingen te zeggen als 'nu wil je zeker geen derde mee, he?'.
BJ, hoe red jij het op je werk?
Aventura, ik sluit me aan bij Poppedein: blijf niet te lang met dit soort gevoelens rondlopen. En het is niet erg om eraan toe te geven. Ik wilde tijdens de zwangerschap van Ivan graag een Angelsound kopen, maar mijn lief vond dat niet zo nodig. Ik heb mezelf toen aangepraat dat ik irrationeel bezig was en gewoon even normaal moest doen. Nu denk ik: had er gewoon een gekocht.
Vervelend dat je je nog zo rot voelt, mefke.

Dat hoesten doe ik nu ookal weken en dat is flink waardeloos met een verweekt bekken.
Het gaat hier wel oke, Huup. Ik heb gister besloten dat alle babywas schoon moest en daar ben ik dus flink zoet mee. Maar het is zo heerlijk om overal mijn eigen geurtjes in te hebben en alles gesorteerd te zien.

Ik had gisteravond echt bizarre nesteldrift. Alles moest en zou schoon (en nu ben ik er nog steeds kapot van). Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat dat soort dingen duiden op een komende bevalling, maar ik geloof er niks van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.