Dat soort acties heb ik ook, heel verstrooid...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:
[..]
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps
Grin, ik riep het weekend tegen manlief 'Kijk, er staan mensen te wachten op de stroomtrein'.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Ook een leuk kwaaltje: niet uit je woorden kunnen komen. Letterlijk dan he. Levert hilarische versprekingen op en uitspraken waar niemand iets van snapt en die ik maar niet correct gezegd krijg.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps
Jose een gestresste zwangere is ook niet goed, gewoon bellen en het voorleggen aan de vk/assistente. Ze hebben vast wel een gaatje ergens tussendoor om je even te laten luisteren. Doen hoor!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Jose81 het volgende:
Danic, wij hebben 2 weken terug (ik was toen precies 12 weken) het hartje ook gehoord... daarom vind ik ook dat ik niet moet zeuren... maar toch blijft het gevoel wel een beetje...
Mefke, je hebt daar wel gelijk in...![]()
Ik voel nu nog niks (al denk ik soms van wel, maar dat lijk me wat vroeg)... ben ook pas 14 weken nu. Bas voelde ik met een week of 17/18 voor het eerst.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik heb een wens voor je. Dat vandaag je kleine meisje geboren mag worden. Om 23:30 en dat ze lekker aan de borst ligt te drinken met het uitzicht van buiten al het vuurwerk. Je lief en jij kijken elkaar aan en denken: dit is volmaaktheid <3
Oooo ik wordt er helemaal week van, het zou bijna romantisch worden, bevallen.
jaaaaa!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik heb een wens voor je. Dat vandaag je kleine meisje geboren mag worden. Om 23:30 en dat ze lekker aan de borst ligt te drinken met het uitzicht van buiten al het vuurwerk. Je lief en jij kijken elkaar aan en denken: dit is volmaaktheid <3
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef wickie het volgende:
Ik kan me dat heel goed voorstellen! Daarom wil ik het zelf ook graag een keer meemaken, een spontane bevalling. Ik ben op zich wel blij dat de inleiding bij mij is begonnen met het spontaan breken van de vliezen waarna ik aan de weeenopwekkers werd gezet, want daardoor voelde het nog semi-spontaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herkende de stilte voor de storm van S's bevalling. Ik heb me bij allebei de dag dat het 's avonds begon onbestemd en raar gevoeld. Bij S herkende ik dat nog niet, maar bij R wel.
Daar ben ik het helemaal mee eens, Claudiaquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef huuphuup het volgende:
Ik ga gewoon voor wickie's scenario voor jou!
vanavond bij de eerste knal van het nieuwe jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
En de dooi heeft ook nog ingezet, mensen! Echt niets staat die bevalling nog in de weg!Nou ja, alleen die dozen op de gang dan.
hahaha ja dat je zo hard schrikt dat je vliezen brekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
vanavond bij de eerste knal van het nieuwe jaar!
whaha ja zoietsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ja dat je zo hard schrikt dat je vliezen breken
En ik snap J. wel hoor! Die denkt natuurlijk van ja daaag eerst wat eten want daar heb ik straks de komende x uur de tijd niet meer voor![]()
Wickie![]()
Heb je Tussistin gekregen? Ik heb dat vorig jaar twee keer gebruikt, toen had ik in het voor en najaar last van hoest. Ik ben nogal van vsm spullie, ipv het reguliere aan pufjes en drankjes. Het hielp mij toen heel erg goed en ik kon voorkomen om aan de pufjes te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef mefke79 het volgende:
zo terug van de huisarts. Voorlopig proberen het zonder iets te redden en anders aan de pufjes. Mijn longen waren iig goed, dus ik kan me helemaal in haar advies vinden. Toen nog naar mijn been gekeken, het is geen ischias (juh) maar wel verwijzing voor fysio. Bekken zelf doet het nog goed, wel verweekt maar nog stabiel. Helaas daarna bij de apotheek tot de conclusie gekomen dat er niks te vinden was voor kriebelhoest dat ik mocht, dus nu iets van vsm.
Claudia ruim die dozen eens op, de laatste 2010 baby is wel wat voor jou.
Een buikgriep blijft toch nooit zoveel dagen aanhouden, 2/3 dagen is meestal wel de max volgens mij.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2011 gewenst!!!
@Aventura; wat een jaar hebben jullie achter de rug zeg! ik wens jullie het komende jaar veel voorspoed en een gezond kindje
Claudia; alles dus nog rustig daar?
Sugarsnap: gelukkg heb je niet lang in het ziekenhuis moeten blijven. ik hoop dat je kleinje nog even lekker veilig bij je blijft zitten...![]()
en bleeegh 5e dag op rij dat ik ziek ben; zou toch denken dat die buikgriep inmiddels voorbij zou zijn..maar blijf beroerd en diarree houden. Maar kan natuurlijk inmiddels ook heel goed wat misselijk zijn van de zwangerschap...ben bij Evie ook weken echt
geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |