abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2010 @ 21:18:11 #76
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90647622
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:

[..]

Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps 8)7
Dat soort acties heb ik ook, heel verstrooid...
Zo heb ik laatst in een week tijd twee keer gehaktballen staan maken en twee keer presteerde ik het om het eitje te breken in het lege bakje van het gehakt ipv in het kommetje met gehakt.
Dan sta ik echt te kijken van, jemig, wat doe jij nou muts.....
Is me echt nooit eerder overkomen, maar nu regelmatig van dat soort dingen, ik lach me suf...

Naast dat, sterkte DML, rot dat je je naar voelt, ik zag dat je niet heel lang meer hoeft, take care...
Aventura, ik was ook heel onzeker, kon pas na de 12 weken echo echt gaan genieten, tot die tijd dacht ik, het zal wel allemaal maar ik moet t eerst zien...
F_R, je zal vast snel wat gaan voelen, ik vind de bevestiging inmiddels wel prettig, behalve als ik ineens denk, ow ik heb al een poosje niets gevoeld, dan ga ik wiebelen en voelen, totdat ik wel weer wat voel... :')
pi_90649072
Ook een leuk kwaaltje: niet uit je woorden kunnen komen. Letterlijk dan he. Levert hilarische versprekingen op en uitspraken waar niemand iets van snapt en die ik maar niet correct gezegd krijg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 december 2010 @ 21:53:02 #78
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90649571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Ook een leuk kwaaltje: niet uit je woorden kunnen komen. Letterlijk dan he. Levert hilarische versprekingen op en uitspraken waar niemand iets van snapt en die ik maar niet correct gezegd krijg.
Grin, ik riep het weekend tegen manlief 'Kijk, er staan mensen te wachten op de stroomtrein'.
En vervolgens lag ik dubbel in de auto, arme mensen als ze daarop zouden staan wachten....

Dat heb ik idd ook wat vaker, uit mijn woorden komen heb ik nooit last mee, maar nu idd wel.
Alsof je als je zwanger bent af en toe kortsluiting hebt in je bovenkamer, hahaha.
pi_90649678
Juud, het erge is, je 'weet' ergens halverwege een zin/woord al dat het he-le-maal niet klopt, maar ik krijg het dan ook niet meer anders gezegd. Handig :N
pi_90650554
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps 8)7
_O- En de stroomtrein... die is ook leuk!! :D

DML... wat rot dat je je zo slecht voelt.. bah... sterkte! :*

TM, wat een leuke boekjes ^O^ !! Volgens mij doet mijn verzekering niet aan dat soort leuke cadeautjes (Stad Holland). Misschien nog maar even snel overstappen dan... :P

Aventura, ik snap je gevoel wel, hoor...! Zeker na je val en operatie... Ook nu voel ik me nog onzeker soms. Ik voel ook niks... ben niet misselijk (gelukkig), heb niet meer van die zere borsten als in het begin... en nu dus wachten op de 20 weken echo op 10 feb. De laatste keer hebben we de kleine gezien met 9 weken, dus dat is 11 weken wachten. Toevallig zei ik gister nog tegen (8> 'zullen we tussendoor een echo laten maken bij Jan de Koning...? Weten we ook eerder wat het wordt'... Maar (8> zei dat we maar rustig af moesten wachten en dat is natuurlijk ook zo. Ik heb ook nooit gedacht dat ik toch ongeduldig zou worden, maar merk toch dat ik het nu wel een beetje ben... :@

Ben vandaag begonnen met het zwangerschapsdagboek... eindelijk... het begin is er, nu de rest nog.

Morgen naar Ikea! Kan ik ook zo naar uitkijken...! We gaan een leuk opbergkastje kopen voor beneden om het speelgoed van Bas in op te bergen. Gaan we ook gelijk uitzoeken wat allemaal weg kan of naar zolder om te bewaren.

Mocht ik morgen niet meer online komen;
HAPPY NEW YEAR! Dat er maar een hoop lieve babytjes geboren worden in 2011!!! O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Jose81 op 30-12-2010 22:23:38 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_90650987
Wij waren vanavond even bij de ikea, kasten halen om ordners te verhuizen van wat onze slaapkamer wordt naar de zolder. Het ging allemaal maar net in de auto, ik grapte al, over drie weken had het niet meer gepast want dan pas ik niet meer op de stoel als die helemaal rechtop en zo ver mogelijk vooruit staat.
pi_90650988
Jose81, hebben jullie geen 12 weken echo??
pi_90651775
Zo, even kort tussen door...vandaag ineens een wat drukkere dag haha.
Wij hebben vanmiddag de erkenning geregeld en tijdens het VK bezoekje weer helemaal goedgekeurd.

Voor iedereen die het nodig heeft hier: :*
pi_90651980
@ Danic; Wij hebben de '12 weken' echo gehad met 9 weken. Dit was wat vervroegd omdat ik met 7 weken een bloeding heb gehad (toen kregen we de eerste echo). Vervolgens mochten we 2 weken later voor een volgende echo terug komen, ook om de uitgerekende datum vast te stellen.

En om eerlijk te zijn is die bloeding toch nog steeds wel een beetje de oorzaak denk ik dat ik me een beetje onzeker blijf voelen, ook al zagen die twee echo's er verder prima uit... ik ben bv ook nog steeds een beetje bang als ik naar de wc moet... en dan is wachten van 9 naar 20 weken best lang... maar bellen naar de vk vind ik ook zo wat, omdat het verder wel goed gaat en ik ook geen bloedverlies meer heb gehad...zucht... :@
pi_90652809
@Jose81, ja dan kan ik heel goed voorstellen dat extra bevestiging heel prettig is. Ik vind het ook wel herkenbaar. Ook al is het door een andere reden, ik denk dat iedereen die momenten van onzekerheid heeft. Wat mij veel geruststelde was het horen van de hartslag bij de VK.
(en nu dan het geschop in mijn buik de hele dag door, dat geeft veel rust).
pi_90652821
Jose, nee heb je, ja kan je krijgen. Je kan er altijd een telefoontje aan wagen, denk ik dan.
pi_90652857
schoppen kan ik het hier nog niet noemen, maar ik voel hem/haar toch echt wel bewegen of schuiven.
pi_90653780
Danic, wij hebben 2 weken terug (ik was toen precies 12 weken) het hartje ook gehoord... daarom vind ik ook dat ik niet moet zeuren... maar toch blijft het gevoel wel een beetje...

Mefke, je hebt daar wel gelijk in... :*

Ik voel nu nog niks (al denk ik soms van wel, maar dat lijk me wat vroeg)... ben ook pas 14 weken nu. Bas voelde ik met een week of 17/18 voor het eerst.
  donderdag 30 december 2010 @ 23:29:41 #89
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90655754
Het is hier al heel de avond flink aan het rommelen, harde buiken en een komen en gaan van pijn in mijn rug. Er is alleen absoluut geen regelmaat in te bekennen en het doet pijn, maar niet zodanig dat ik moet gaan puffen ofzo. Vannacht maar afwachten, morgen afspraak bij de vk.
Ik hoop niet dat het doorzet, wil graag niet op oud en nieuw bevallen...
pi_90657310
Ooooh spannend sugarsnap!! Ben benieuwd :D
hoewel als jij het nog niet wil hoop ik voor je dat de beeb nog heel eventjes blijft waar ie is ;) anders even douchen en/of 2 paracetamol nemen? Als het weeën zijn of worden dan word je er wel wakker van :X :') zo niet dan kun je tenminste gewoon lekker slapen.

Claudia hoe is het bij jou nu? Wsl lig je al te slapen, hoop ik, te dromen over je versgewassen kleertjes O+ ik ben zo benieuwd wanneer je meisje zich aandient!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90658019
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:55 schreef Jose81 het volgende:
Danic, wij hebben 2 weken terug (ik was toen precies 12 weken) het hartje ook gehoord... daarom vind ik ook dat ik niet moet zeuren... maar toch blijft het gevoel wel een beetje...

Mefke, je hebt daar wel gelijk in... :*

Ik voel nu nog niks (al denk ik soms van wel, maar dat lijk me wat vroeg)... ben ook pas 14 weken nu. Bas voelde ik met een week of 17/18 voor het eerst.
Jose een gestresste zwangere is ook niet goed, gewoon bellen en het voorleggen aan de vk/assistente. Ze hebben vast wel een gaatje ergens tussendoor om je even te laten luisteren. Doen hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_90658256
Sugarsnap, spannennnnnd....

En ik hoop met je mee dat het niet doorzet en snel weer zal wegtrekken.
Manlief is op 1 januari jarig en dat is plat gezegd behoorlijk klote. Elk jaar weer familieverplichtingen op de ene dag in het jaar dat je legitiem de hele dag door kan luieren en brak zijn :O
En als we het niet vieren dan staan alsnog mijn schoonouders op de stoep wat natuurlijk ook logisch is. Nou ja, zijn verjaardag wordt elk jaar wel ingeluid met champagne en vuurwerk 8-)

Maar toch nog maar even binnenblijven Sugarsnapje!
.... met gevoel voor drama....
pi_90664630
Sugarsnap spannend!!
Kan me goed voorstellen dat je 31-12 niets vind hoor. Maar eerlijk gezegd vind ik 01-01 ook niets en ik vraag me af of je je kindje kan binnenhouden tot 02-01?
pi_90664789
DML, ik heb zo met je te doen. :* Het duurt nu gelukkig al met al niet heel lang meer, ik hoop dat je je daar wat aan op kunt trekken.

Sugarsnap, wat spannend! :o Je kunt gewoon nog een kind geboren in 2010 krijgen! Ik ben benieuwd of het gerommel zich heeft doorgezet. Mij lijkt het juist geweldig, een nieuwjaarsdagkindje. Maar ik kan dan ook niet wachten tot ze er is. :Y)

Gourmetten de nieuwe pannenkoekrage. _O- Haha, nou ja, we zullen zien.

Huup, je bent inmiddels ook zo'n beetje hoogzwanger, he. Dan wordt het ook gewoon zwaarder. :* Mijn gevoel over de zwangerschap wordt daar ook wel behoorlijk door gekleurd, merk ik. En mijn vriend profiteert er flink van door dingen te zeggen als 'nu wil je zeker geen derde mee, he?'. }:|

BJ, hoe red jij het op je werk?

Aventura, ik sluit me aan bij Poppedein: blijf niet te lang met dit soort gevoelens rondlopen. En het is niet erg om eraan toe te geven. Ik wilde tijdens de zwangerschap van Ivan graag een Angelsound kopen, maar mijn lief vond dat niet zo nodig. Ik heb mezelf toen aangepraat dat ik irrationeel bezig was en gewoon even normaal moest doen. Nu denk ik: had er gewoon een gekocht.

Vervelend dat je je nog zo rot voelt, mefke. :* Dat hoesten doe ik nu ookal weken en dat is flink waardeloos met een verweekt bekken.

Het gaat hier wel oke, Huup. Ik heb gister besloten dat alle babywas schoon moest en daar ben ik dus flink zoet mee. Maar het is zo heerlijk om overal mijn eigen geurtjes in te hebben en alles gesorteerd te zien. :+ Ik had gisteravond echt bizarre nesteldrift. Alles moest en zou schoon (en nu ben ik er nog steeds kapot van). Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat dat soort dingen duiden op een komende bevalling, maar ik geloof er niks van.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:05:41 #95
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90665279
Vals alarm!
Huup, ik heb je advies ten harte genomen, 2 paracetamol en ik heb heerlijk geslapen vannacht. Ik heb niet eens gemerkt dat Bram weer tussen ons in is gekomen. Vandaag lekker rommelen in huis, hapjes klaarmaken en dan vanavond O&N vieren met onze vrienden.
Ik ben wel weer wakker geworden met pijn in mijn rug, maar het is nu een constante pijn. Vervelend, maar herkenbaar.

Hoesten doe ik ook al weken, idd heel vervelend met verweekte bekken. Ik ben zo incontinent als een mandje.
pi_90665312
Claudia, ik heb een wens voor je. Dat vandaag je kleine meisje geboren mag worden. Om 23:30 en dat ze lekker aan de borst ligt te drinken met het uitzicht van buiten al het vuurwerk. Je lief en jij kijken elkaar aan en denken: dit is volmaaktheid <3

Oooo ik wordt er helemaal week van, het zou bijna romantisch worden, bevallen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 31 december 2010 @ 09:18:33 #97
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90665399
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 09:08 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik heb een wens voor je. Dat vandaag je kleine meisje geboren mag worden. Om 23:30 en dat ze lekker aan de borst ligt te drinken met het uitzicht van buiten al het vuurwerk. Je lief en jij kijken elkaar aan en denken: dit is volmaaktheid <3

O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90666692
* twentemeisje denkt dat haar dochter vanmorgen even naar haar moeder wilde kijken (het leek in elk geval alsof ze via mijn navel naar buiten wilde :D ).

Jemig er is toch actie in mijn buik vanmorgen, gewoon hilarisch. Volgens mij wordt er een hele circusvoorstelling afgewerkt ~O> .

Mijn paps en mams en zusjes plus aanhang komen straks voor het traditionele oliebollen-bak-en-eet-festijn (lang leve de obstipatie op 1 januari :% ) en vanavond luiden we het nieuwe jaar in met vrienden. Ik heb er zin in!

Aan iedereen een hele fijne Oudjaarsdag gewenst! Volgend jaar worden we allemaal (weer) mama *O* O+ .
pi_90667057
quote:

jaaaaa! O+ aahw *;

En je moeder heeft gelijk Claudia! :P
Ik had 24 augustus 's avonds ineens ontzettend de drang om mn ziekenhuistas nog een keer na te kijken en er wat dingen bij te doen enzo. Diezelfde avond kreeg k een pm van DeLiedje dat ik mn tas nog maar eens na moest kijken want ik ging die nacht of de volgende dag bevallen, ze voelde het aan dr water :D
die heeft goed water die DeLiedje :D O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90667197
quote:

:o O+ :*

Wist je dat dat een exacte omschrijving is van mijn jaarwisseling van vorig jaar? Ivan kreeg iets voor 12 uur honger, dus ik lag hem op mijn nog altijd verhoogde bed te voeden terwijl lief en ik uit het raam naar vuurwerk keken.
pi_90667274
Ik heb zo ongeveer voorspeld wanneer ik ging bevallen van R, en niet de dag van te voren pas. Ik geloof best dat je een beetje kan sturen daarin. En ook dat extreme nesteldrang een voorbode kan zijn. Je voelt het onbewust aankomen en dan moet alles nog even gauw op orde. Of niet. Dat kan ook. :P
pi_90667428
Maar het komt er natuurlijk ook aan! Dat wil zeggen, binnen nu en 2 weken. :D In die zin vind ik de nesteldrang volstrekt verklaarbaar, hoewel het gisteravond wel héél bizar was. Vriendlief ging 's avonds even boodschappen halen voor de komende dagen en ik heb stiekem nog gestofzuigd, gedweild, wc-rollen in het toilet aangevuld, allemaal van die dingen die best even een dagje kunnen wachten.

Mijn moeder vertelt altijd dat ze middenin de supermarkt stond toen ze tegen m'n vader zei dat ze onmiddellijk naar huis moesten omdat ze dat gewoon heel sterk zo voelde. Er was toen nog geen weeenactiviteit, maar de bevalling is wel diezelfde dag begonnen en ik ben een dag later geboren.

Zulke mooie verhalen heb ik helaas niet voor Ivan. Ik wilde heel graag, ik nam mijn rust, maar het werd toch gewoon een inleiding.
pi_90667605
Ik heb letterlijk tegen mijn moeder gezegd toen ze voorstelde om naar de kinderboerderij te gaan met S: "leuk, maar niet te lang, want vanavond gaat het beginnen".

Ik herkende de stilte voor de storm van S's bevalling. Ik heb me bij allebei de dag dat het 's avonds begon onbestemd en raar gevoeld. Bij S herkende ik dat nog niet, maar bij R wel.
pi_90667635
Maar je kunt het inderdaad niet afdwingen. En dat wil ik hier natuurlijk ook helemaal niet mee zeggen. :*
pi_90668331
Afdwingen kan nie nee, maar idd wat je zegt, je kunt wel een voorgevoel hebben.
Ik ben benieuwd Claudia! :D die wc-rollen hahaha :D

En ach, je bent natuurlijk wel ingeleid met 41 weken, op zich geen slecht moment, maar het had zomaar 1 dag later spontaan kunnen beginnen bijvoorbeeld. Of niet, dat weet je ook niet :P maar toch. Als ze bij mij in het ziekenhuis aan inleiden met 41 weken hadden gedaan dan had ik me ook om 7 uur moeten melden daar, terwijl bij mij om 9 uur spontaan de vliezen zijn gebroken enzo.

Ik ga gewoon voor wickie's scenario voor jou! *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90668351
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik herkende de stilte voor de storm van S's bevalling. Ik heb me bij allebei de dag dat het 's avonds begon onbestemd en raar gevoeld. Bij S herkende ik dat nog niet, maar bij R wel.
Ik kan me dat heel goed voorstellen! Daarom wil ik het zelf ook graag een keer meemaken, een spontane bevalling. Ik ben op zich wel blij dat de inleiding bij mij is begonnen met het spontaan breken van de vliezen waarna ik aan de weeenopwekkers werd gezet, want daardoor voelde het nog semi-spontaan. :Y) Aan dat thuisbevallen mis ik echt niets, maar dat de weeen thuis beginnen lijkt me gewoon iets bijzonders om mee te maken.
pi_90668432
Ik heb lief net even gesommeerd wat dozen op de gang weg te gooien zodat de bevalling kan beginnen. Gaat 'ie eten.
pi_90668438
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef huuphuup het volgende:

Ik ga gewoon voor wickie's scenario voor jou! *O*
Daar ben ik het helemaal mee eens, Claudia :D

En inderdaad, laatste dag van het jaar..en volgend jaar worden we (weer) mama, mooi gezegd!
Ik merk dat ik daar vandaag ineens heel emotioneel onder ben. Ik mis mijn vader...2010 was het eerste hele kalenderjaar zonder hem en nu komt het besef dat hij volgend jaar toch wel wat gaat missen en dat ik hem daarbij heel erg moet missen...
pi_90668474
Wie weet meis, het is je gegund hoor! En ik was twee keer lyrisch enthousiast toen ik de eerste wee voelde. (De pijn en angst kwamen later pas :+ ). Dat was zo spannend en bijzonder inderdaad. En dan steeds het bellen naar de vk nog even uitstellen. En de spanning als ze dan komen over hoe ver je zult zijn enzo. Dat gedeelte heb ik ook allemaal eigenlijk alleen maar als leuk ervaren.

Oh nee, wacht, ik herinner me ineens weer hoe teleurgesteld ik was toen de regelmaat verdween de tweede keer }:| . Maar gelukkig bleek ik toen toch 6 cm te hebben.
pi_90668497
Dat valt ook niet mee, zo'n gemis, Nienna. :* Ik vind het zelf wel heel troostrijk dat het leven gewoon doorgaat. De geboorte van Ivan gaf me een heel sterk 'circle of life' gevoel en daar ontleen ik veel troost aan.
pi_90668561
En de dooi heeft ook nog ingezet, mensen! Echt niets staat die bevalling nog in de weg! *O* Nou ja, alleen die dozen op de gang dan.
pi_90668774
Je bent er in ieder geval helemaal klaar voor. Voor de kleine dame. O+
pi_90668782
Hup hup! Tijd voor weeen!

En vriendlief van Claudia, ja ik praat nu direct tegen jou, GA DIE DOZEN WEGGOOIEN!

Ok alle gekheid op een stokje, binnen nu en 2 weken heb je een frummeltje in je armen. En 2011 is ook een erg mooi jaar om mama te worden.
Ik wil stiekem ook wel weer mama worden in 2011
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90668805
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
En de dooi heeft ook nog ingezet, mensen! Echt niets staat die bevalling nog in de weg! *O* Nou ja, alleen die dozen op de gang dan.
vanavond bij de eerste knal van het nieuwe jaar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90668838
Zet hem op Wickie *O* :P .

Ik niet hoor. Ik pas weer in 2013 O-) .
pi_90669211
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

vanavond bij de eerste knal van het nieuwe jaar!
hahaha ja dat je zo hard schrikt dat je vliezen breken :P

En ik snap J. wel hoor! Die denkt natuurlijk van ja daaag eerst wat eten want daar heb ik straks de komende x uur de tijd niet meer voor :+

Wickie O+ *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90669252
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha ja dat je zo hard schrikt dat je vliezen breken :P

En ik snap J. wel hoor! Die denkt natuurlijk van ja daaag eerst wat eten want daar heb ik straks de komende x uur de tijd niet meer voor :+

Wickie O+ *O*
whaha ja zoiets :D
Flinke mortielpijl die voor brekende vliezen zorgt _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:51:31 #118
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90670047
Zo, vanmorgen toch de erkenning geregeld bij de gemeente. Mevrouw had haar lolbroek aan volgens mij, want ze zei: Zo dus de kleine wordt vast ook op 31 mei geboren, hihi :+ (lief en ik zijn allebei op 31 mei jarig :P )
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_90671310
zo terug van de huisarts. Voorlopig proberen het zonder iets te redden en anders aan de pufjes. Mijn longen waren iig goed, dus ik kan me helemaal in haar advies vinden. Toen nog naar mijn been gekeken, het is geen ischias (juh) maar wel verwijzing voor fysio. Bekken zelf doet het nog goed, wel verweekt maar nog stabiel. Helaas daarna bij de apotheek tot de conclusie gekomen dat er niks te vinden was voor kriebelhoest dat ik mocht, dus nu iets van vsm.

Claudia ruim die dozen eens op, de laatste 2010 baby is wel wat voor jou.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:36:15 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90671707
oeee onverklaarbare ontzettende nesteldrang: *check*
de dag voor Evie werd geboren heb ik de hele keuken leeggepakt; alle kastjes uitgesopt; de randjes met een tandenborstel stofvrij gemaakt en de vriezer uitgebikt. (uh de stekker kon ik niet vinden).
was een hels karwei, maar MOEST toen ineens gebeuren.
(net als eerder die week de badkamer en de studeerkamer).

en bleeeghh die buikgriep is echt niet grappig; ben nu al 4 dagen ziek, gister had ik voor het eerst weer wat gegeten; maar van8 direct weer 3 x diarree en nu nog steeds beroerd en darmkrampen.
Probeer in elk geval genoeg te drinken. En dat gaat goed.
Evie zelfde verhaal; eet inmiddels wel weer iets, wel minder dan anders, maar ook diarree.
(gelukkig drinkt ze wel extra).

Mefke; wat balen dat er niets aan je kriebelhoest te doen is... gewoon maar dropjes naast je bed dan? :*

Claudia ga je de eerste baby van 2011 doen?? jaja jaaaaa??? :o

oooo Wickie wil ook een 2e kindje; ik hoop dat je wens werkelijkheid mag worden en je in 2011 weer met een mooie ronde buik rond mag lopen O+

en oeee ik zou een jaar geleden op deze dag uitgerekend zijn :+ en toen was mijn meisje al 4 weken :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 31 december 2010 @ 13:51:18 #121
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90674762
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef mefke79 het volgende:
zo terug van de huisarts. Voorlopig proberen het zonder iets te redden en anders aan de pufjes. Mijn longen waren iig goed, dus ik kan me helemaal in haar advies vinden. Toen nog naar mijn been gekeken, het is geen ischias (juh) maar wel verwijzing voor fysio. Bekken zelf doet het nog goed, wel verweekt maar nog stabiel. Helaas daarna bij de apotheek tot de conclusie gekomen dat er niks te vinden was voor kriebelhoest dat ik mocht, dus nu iets van vsm.

Claudia ruim die dozen eens op, de laatste 2010 baby is wel wat voor jou.
Heb je Tussistin gekregen? Ik heb dat vorig jaar twee keer gebruikt, toen had ik in het voor en najaar last van hoest. Ik ben nogal van vsm spullie, ipv het reguliere aan pufjes en drankjes. Het hielp mij toen heel erg goed en ik kon voorkomen om aan de pufjes te gaan.
Ik hoop dat het jou ook zo goed zal helpen, mag wel eens klaar zijn met dat ziek zijn van jou.
pi_90674961
Mef ik heb bij Amélie toen wel een hoestdrank gebruikt tegen kriebelhoest van kruidvat huismerk. Die mocht tijdens de zwangerschap, er is zelfs toen nog speciaal voor me naar het hoofdkantoor gebeld om het na te vragen en die persoon op het hoofdkantoor heeft hun bedrijfsarts erover gebeld :D echt, hulde voor hun service _O_

Hopelijk zing je het verder uit zonder pufjes en dingetjes.
Oeh mn luiertjes zijn binnen O+ heb ze gelijk voor Amélie in gebruik genomen, en dan kan strakjes na een week of 8 de baby er ook in. Straks de hydrofielen alvast voorvouwen O+ *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90679756
Nog even Claudia.
Vanmorgen voelde ik mij *O*
Nu ietsje minder maar toch beter dan een week geleden. Ik heb voor mezelf maar zinkzalf gekocht hopelijk verlicht het iets.

@iedereen een prettige jaarwisseling
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:51:46 #124
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90679775
Niet bijgelezen, maar hier een berichtje uit het ziekenhuis. Ik ben doorgestuurd door de vk ivm verhoogde bloeddruk. Net aan de ctg gelegen en nu wachten op de uitslag van de urine en het bloed. Ik hou jullie op de hoogte.
pi_90680081
Balen sugersnap hopelijk mag je snel weer naar huis. Beterschap.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:00:38 #126
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90680188
Sugarsnap, wat balen! Hopelijk is de CTG goed en mag je snel weer naar huis!
Claudia, veel succes nog, en ga gewoon rustig voor de eerste baby van 2011, is ook heel speciaal hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90682389
:* Sugersnap, wat balen voor je! ik hoop dat je Oud en Nieuw gewoon thuis kunt vieren met man en zoon...

:* Claudia
pi_90685359
Sugarsnap, ik hoop dat je snel weer naar huis mag, lijkt mij niets om Oud en Nieuw in het ziekenhuis te moeten vieren.

Ik ben net een stuk mee wezen fietsen met het skateclubje waar ik altijd bij zat. Was leuk, maar ik heb nu wel zadelpijn, en ben best moe. Ik gok dat ik voor 12 uur al wel even lig te slapen. Ben wel tot de conclusie gekomen dat ik na de vakantie wel even bij mijn leidinggevende binnen ga stappen voor overleg. Ik denk dat ik het aantal uren wat ik nu draai niet echt makkelijk vol ga houden, dus eens zien wat er aan oplossingen te bedenken is..
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:34:50 #129
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90686649
L'tiekje, dat klinkt niet onverstandig. Het heeft mij iig wel veel geholpen!

claudia :*, wie weet zet de nesteldrang door :?

Sugarsnap, hopelijk ben je alweer richting huis, zou toch wel fijner zijn deze avond

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90688749
Sugarsnap, wat een rotmoment om naar het ziekenhuis te moeten. :* Ik hoop dat de uitslagen goed zijn en je vanavond weer fijn thuis zit.

Tenzij het een stortbevalling wordt, wordt het het laaste kind van 2010 noch het eerste kind van 2011. :Y) Maar het is wel goed zo. Ik wacht rustig de uitgerekende datum af!

Ik sluit me aan bij Takkembah: iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst!
pi_90689256
sugarsnap :*

dames allemaal een fijne jaarwisseling!!!
mama van 3 kids!
pi_90697063
is de eerste baby van 2011 nou nog niet geboren :P ? Fijn en gezond jaar allemaal!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:44:10 #133
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_90703013
Gelukkig Nieuwjaar, allemaal! Ik mocht gisteren gelukkig al weer naar huis. Alles was helemaal in orde, moet alleen rustig aan doen. Ik heb gister dus gewoon O&N kunnen vieren met beeb in buik
pi_90703018
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

En Sugarsnap, fijn dat je alweer naar huis toe mocht voor Oud en Nieuw!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:50:26 #135
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90703028
Voor iedereen een:

Met voorspoedige bevallingen en gezonde kindjes!!

Kom d'r maar in met de eerste foto's Claudia! :D
pi_90703105
De beste wensen allemaal! Dat er maar weer veel mooie baby's geboren mogen worden.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 10:25:54 #137
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_90703228
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat er vele 2011 baby's geboren mogen worden O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:16:01 #138
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90703752
*O* Allemaal een fijn en gezond 2011 gewenst! *O*
Met veel gezonde en blije kleine ukjes en grote mensen. :*
pi_90703784
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Sugarsnap, gelukkig dat je naar huis mocht! Weten ze hoe het kwam dat je bloeddruk zo verhoogd was?

Claudia, hoe gaat het met je nu?

Mefke, willen jullie nu wel weten wat het wordt, of weer niet?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 11:20:26 #140
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_90703815
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :*.
Sugarsnap, fijn dat je weer thuis bent.
pi_90705643
Happy new year mamma's en a.s mamma's :)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:11:44 #142
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90706089
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!

laiveneertiekje, ik ga vanaf maandag ook mijn pauzes waar ik recht op heb gebruiken. Werk 2 dagen 8 uur en 3 dagen 4 uur, maar die dagen dat ik 8 uur werk ga ik toch echt een uur eerder stoppen met werken. Ben doodop als ik thuis ben en merk het dan ook in mijn rug enzo. Ik zou het zeker even aangeven dat het niet meer helemaal gaat, beter te vroeg/op tijd dan dat het dadelijk te laat is en je helemaal niet meer kunt gaan!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 1 januari 2011 @ 13:45:37 #143
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90707071
Iedereen een zeer gelukkig nieuw jaar gewenst.

En toen was het 1 januari, ben ik 26 weken zwanger en heb ik stress; nog geen bedje en mn schoonouders willen die per se betalen en mag niet van de Ikea dus moeten we weer volgend weekend op pad om wat te zoeken. Gordijnen uitzoeken.
En waar moet ik klossen gaan vinden en ik moet nog dit en moet nog dat......

pfffffff gelukkig alweer wat rustiger in het hoofd ondertussen.
Morgen weer check up bij verloskundige.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:22:57 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_90709810
De beste wensen allemaal!
Over stress gesproken...We zijn nu aan het bijkomen van alle gebeurtenissen in december.
Mijn val, de operatie, de eerste echo, de feestdagen, de uitslagen van schoonmoeder (heeft chronische vorm van goedaardige kanker, kreeg ongunstige uitslagen maar nu blijkt alles toch goed te zijn), mijn vaders verjaardag en alle andere sociale verplichtingen.
We zouden gisteren naar vrienden oud & nieuw vieren en blijven pitten maar dat hebben we afgezegd. Dat zou de vierde logeerpartij zijn in een week.
De enige smet is nog de uitslag van onze poes, die is geopereerd aan een tumor, we vonden daarna een andere bobbel en daar is nu een biopt van genomen.

Ben blij dat het januari is. Ik ga volgende week weer werken, ik kijk er naar uit. Alles is dan weer 'normaal' en dat lijkt me zo fijn.

Over mijn ongerustheid: ik heb 2 weken geleden wel de vk gebeld, maar toen was ik nog niet zo onzeker. Ik denk ook omdat ik toen net 2 weken daarvoor een echo met een kloppend hartje had gekregen. Wel bel ik maandagochtend even, ik heb dinsdag 18:20 de echo omdat ik toen dacht dat ik na werk zou komen. Wellicht kan-ie eerder, dan kan de vk ook eerder naar huis!
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:35:38 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90710191
Allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2011 gewenst!!!

@Aventura; wat een jaar hebben jullie achter de rug zeg! ik wens jullie het komende jaar veel voorspoed en een gezond kindje :)

Claudia; alles dus nog rustig daar?

Sugarsnap: gelukkg heb je niet lang in het ziekenhuis moeten blijven. ik hoop dat je kleinje nog even lekker veilig bij je blijft zitten... :*

en bleeegh 5e dag op rij dat ik ziek ben; zou toch denken dat die buikgriep inmiddels voorbij zou zijn.. :{ maar blijf beroerd en diarree houden. Maar kan natuurlijk inmiddels ook heel goed wat misselijk zijn van de zwangerschap...ben bij Evie ook weken echt :r geweest.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:43:42 #146
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_90710411
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2011 gewenst!!!

@Aventura; wat een jaar hebben jullie achter de rug zeg! ik wens jullie het komende jaar veel voorspoed en een gezond kindje :)

Claudia; alles dus nog rustig daar?

Sugarsnap: gelukkg heb je niet lang in het ziekenhuis moeten blijven. ik hoop dat je kleinje nog even lekker veilig bij je blijft zitten... :*

en bleeegh 5e dag op rij dat ik ziek ben; zou toch denken dat die buikgriep inmiddels voorbij zou zijn.. :{ maar blijf beroerd en diarree houden. Maar kan natuurlijk inmiddels ook heel goed wat misselijk zijn van de zwangerschap...ben bij Evie ook weken echt :r geweest.
Een buikgriep blijft toch nooit zoveel dagen aanhouden, 2/3 dagen is meestal wel de max volgens mij.
En darmklachten kan natuurlijk ook door de zwangerschap. Ik zou even goed opletten wat je eet, veel vezels moet het vast snel op orde brengen. Wel vervelend dat je je naar voelt, gaat het met Evie wel goed, die was ook ziek toch?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:23:49 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_90711797
Evie is ook nog steeds niet helemaal fit, weinig eetlust en ook diarree, die heeft ze alleen pas sinds donderdag. Maar drinken doen we beide prima.. dus dat is het belangrijkste; Evie heeft net nog een extra rondje Bv gehad.
komt vast goed, nog ff geduld hebben; weekend heb ik me ziek gemeld en daarna was ik 3 dagen sowieso vrij, dus kan nog even uitzieken.
pi_90714136
iedereen de allerbeste wensen voor 2011!! Op naar heel veel gezonde nieuwe baby's.
Sugarsnap wat fijn dat je oud en nieuw lekker thuis hebt kunnen vieren!
pi_90717887
Sugersnap fijn dat je weer thuis bent
@BJ ik heb ook vanaf 1e kerstdag diarree wellicht een virusje icm de zwangerschap waardoor het langer duurt. .
@aventura een heftig jaar ik wens jullie het aller best in 2011
Voor ons was 2010 ook best heftig na ruim 10jaar kwam bij mijn moeder de kanker weer terug inmiddels heeft ze de chemokuren achter de rug en kan ze gaan herstellen met 2 klein kinderen in het vooruit zicht. Verder is de oma van mijn vriend overleden ze was al wel op leeftijd maar verdrietig blijft het toch.
Morgen ben ik 16wk en gaan we de 1e buikfoto maken
pi_90718118
16 weken alweer ferrari_rood, dat gaat snel zeg! Begin je je inmiddels wel weer wat beter te voelen(sorry als ik dat recent gemist heb. :@ )

Ik zit morgen alweer op 18 weken, mijn buik lijkt nog steeds voor mijn gevoel niet echt te groeien, ik zit inmiddels wel iets boven mijn startgewicht, en dat doet mij meer dan dat ik had verwacht eerder. Nou ja, ik blijf wel gewoon gezond eten, dat kan sowieso geen kwaad..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')