Ja inderdaad hè! Het echt precies zoals bij Evi, toen was ik 1 dec weer begonnen en stond ik een weekje later bij BJ en dr iniminimeisjemensje te kijken, dit keer begin ik hopelijk 15 augustus maar waarschijnlijk al 2 weekjes eerder weer, dus als BJke nou in ieder geval even netjes tot 37-38 weken op me wacht...quote:Op woensdag 29 december 2010 20:46 schreef huuphuup het volgende:
zeg BJ jij mikt het ook mooi hèzo weer in het zw.verlof van poppedein haha.
Als je deze keer maar niet weer net zo'n stunt uithaalt als met de bevalling van Evie toen.
Misschien kan poppedein deze keer dan wel je bevalling doen, 25 augustus is een mooie datum om te bevallen![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef Poppedein het volgende:
Met mn bekken gaat t nog een beetje t zelfde, lief dat je t vraagt, niets dodelijks hoor, maar ik kan wel merken dat ik toch echt mn tempo en wensen aan moet passen en het is vooral die knop omzetten wat ik even moet leren, omdat ik bij Lena simpelweg alleen ontdekt heb wat maagzuur en stuwing zijn en voor de rest echt helemaal nergens last van gehad heb.
Ik ben een stuk minder ver, maar ik herken je gevoel. We hebben pas dinsdag de termijnecho en ik kijk er zo naar uit. Dan is er eindelijk een teken van leven. Zo welkom, omdat ik niks voel. De baby kan ik natuurlijk niet voelen maar qua kwalen voel ik ook niks.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik voel nog helemaal niets. En aan de ene kant vind ik dat wel jammer. Ik denk wel dat het goed voor mijn gevoel is als ik het voel.
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oepsquote:En verder weet ik het al niet meer eigenlijk.....
Dat soort acties heb ik ook, heel verstrooid...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:
[..]
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps
Grin, ik riep het weekend tegen manlief 'Kijk, er staan mensen te wachten op de stroomtrein'.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Ook een leuk kwaaltje: niet uit je woorden kunnen komen. Letterlijk dan he. Levert hilarische versprekingen op en uitspraken waar niemand iets van snapt en die ik maar niet correct gezegd krijg.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:45 schreef danic het volgende:
Hmmmm, daar heb ik helemaaaal geen last van. Totdat vriendlief vanavond vroeg waarom ie met 2 vorken moest eten....oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |