Nee joh. Dit swingt te veel voor radio 2quote:
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is het rustig vanavond in het topic
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?
Kijk zelf Van Helsingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepyquote:
Het is prima te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepy
ik vind em niet zo boeiendquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepy
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em niet zo boeiend
Goedenavond allen!
?, jij bent echt 1 van de eersten die ik dat zie postenquote:
Tuurlijk wel, kwestie van om het meubel heen rennen. Dat dient alsnog te gebeuren hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad wel netjes uit alleen wisseling van de wacht zit er nu niet meer in.
Dat valt meequote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die 3fmemmer loopt wel over vanavond bij jou of niet
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
?, jij bent echt 1 van de eersten die ik dat zie posten
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.
Ah is de tjibbe plek dan niet aan de overkant van het dj meubelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kwestie van om het meubel heen rennen. Dat dient alsnog te gebeuren hoor.
Dan heb ik er nog een paar waarvan ik het zelfde denk, maar die jij geweldig vindquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.
Yupquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
roel, had jij ook het boek van gerard ekdom ?
ja.. gaat natuurlijk over muziek he ?, ik was al aan het denken om dat boek van eric corton te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En dat van Stenders, ook een aanrader
.
mijn broertje ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
roel, had jij ook het boek van gerard ekdom ?
Heb je dan ook het boek van Michiel?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En dat van Stenders, ook een aanrader
.
Nope, dat dan weer niet. Toch es een keer aanschaffenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je dan ook het boek van Michiel?
ik was een paar dagen geleden het boek van gerard kwijt.. maar gelukkig weer gevonden..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje ook.
en ik heb die van stenders....maar waar.....
ja.. dat gaat toch over de noordpool ?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet. Toch es een keer aanschaffen.
ga maar in een hoekje zitten!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was een paar dagen geleden het boek van gerard kwijt.. maar gelukkig weer gevonden..
ik ben nou op youtube aan het luisteren wat gerards zijn lente freak 11 is.. ik ken meer dan de helft ken ik niethet is toch schandalig
ik schaam me diepquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
ik vind het wel leuk.. als je in een cafe staatquote:
Dan moet ik toch wel hééééél veel bier op hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk.. als je in een cafe staat
2 is voldoende om het al erg leuk te vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ik toch wel hééééél veel bier op hebben
Guis is de master of the steel wheels! altijd geinen met de guisteraars. volgens jaar geen flazen huis, maar ene glazen Guis....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Blijft fijn al is het zeker niet mijn favo Queen track. Hoorde dat Guis weer 'grappig' was door er wat geluidjes doorheen te mixen. Altijd lachen met Guis.
nee, U2quote:
Tsja, dat soort woordgrapjes.. Ben er niet zo'n liefhebber van.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Guis is de master of the steel wheels! altijd geinen met de guisteraars. volgens jaar geen flazen huis, maar ene glazen Guis....
ik ben d'r mee bezig..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ontdekje plekje dan maar , als je alles al kende , had je geen muzikale uitdaging meer.
nja, een keer is leuk....maar 't wordt nu al vermoeiend en ik hoor die man al zelden....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, dat soort woordgrapjes.. Ben er niet zo'n liefhebber van.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, een keer is leuk....maar 't wordt nu al vermoeiend en ik hoor die man al zelden....
Ik luister ook zelden naar 'm, maar.... guisteraars?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, een keer is leuk....maar 't wordt nu al vermoeiend en ik hoor die man al zelden....
Saw 5 , hoe hoger het nummer des te slechter het wordt.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Rock vanavond trouwens SAW op de buis. Heb jij die al gezien?
Tsja, is vaak zo. Helaas. Laatst was Kickboxer 3 op de buis. Damn, die is ook dramatisch hoor. Deel 1 was dan nog wel te doen. Denk dat ik SAW wel even ga kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Saw 5 , hoe hoger het nummer des te slechter het wordt.
Kan je nog beter van god los kijken.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, is vaak zo. Helaas. Laatst was Kickboxer 3 op de buis. Damn, die is ook dramatisch hoor. Deel 1 was dan nog wel te doen. Denk dat ik SAW wel even ga kijken.
ben nu bezig met de hele reeks te kijken zodat ik volgende week naar 3D kan...quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Rock vanavond trouwens SAW op de buis. Heb jij die al gezien?
idd....daar moet ik een beetje van poepen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister ook zelden naar 'm, maar.... guisteraars?
dat!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je nog beter van god los kijken.
Meen je dit nou serieus , wat een vreselijke ruimte qua kleuren.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
als alles loopt zoals ik hoop dat het loopt ga ik morgen tekenen voor een studiootje in LWD-centrum...
en ik post alvast 1 foto van het meest bijzonderen....de keuken is op hoogte en daaronder badkamer en 2(!) toiletten!
[ afbeelding ]
yup, dat hek is btw al gewoon bruin....en verder vind ik kleuren niet zo boeiendquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus , wat een vreselijke ruimte qua kleuren.
Oja, dat vind ik wel een nadeel van de SAW reeks. Opzich wel slim van de makers. Deel 1 is inderdaad topquote:Op woensdag 29 december 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben nu bezig met de hele reeks te kijken zodat ik volgende week naar 3D kan...
1 is geweldig, 2 is minder, 3 is goed, 4 heb ik net herzien en vind ik weer minder en van 5 staat me niet zo heel veel bij eerlijk gezegd.....ga ik morgen kijken denk ik6 heb ik nog niet gezien, maar doe ik dit weekend nog wel denk ik....
tja, alleen 5 kijken....ik zou het niet doen, er wordt teveel verwezen en geflashbackt imho.
JIj liever dan ik, iedergeval veel succes met je nieuwe woonruimte.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, dat hek is btw al gewoon bruin....en verder vind ik kleuren niet zo boeienden die keuken is lekker oud
ik vind het wel wat hebben
bumaye!
De verhaallijn nadat hij wakker wordt en in die gele lambo stapt was wel erg slap.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat vind ik wel een nadeel van de SAW reeks. Opzich wel slim van de makers. Deel 1 is inderdaad top. Ik weet trouwens niet of ik deze al een keer heb gezien. Volgens mij nog niet. Heb ook lang niet alle delen gezien. Die 3D lijkt mij eerlijk gezegd niet heel boeiend
.
Gisteren trouwens Lek gezien, in z'n geheel en dat was ik zeker niet van plan, maar die film is zo goed en Ricky Koole is zo leuk. Damn.
ach, heb ik iig nog 1 Say in de bios gezien. en voor 1,50 kan dat nog welquote:Op woensdag 29 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat vind ik wel een nadeel van de SAW reeks. Opzich wel slim van de makers. Deel 1 is inderdaad top. Ik weet trouwens niet of ik deze al een keer heb gezien. Volgens mij nog niet. Heb ook lang niet alle delen gezien. Die 3D lijkt mij eerlijk gezegd niet heel boeiend
.
Gisteren trouwens Lek gezien, in z'n geheel en dat was ik zeker niet van plan, maar die film is zo goed en Ricky Koole is zo leuk. Damn.
Oja, die is vanavond. Check, om 22:00. Goede tip. Ga ik kijken. 7.3 ook @ Imdb.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je nog beter van god los kijken.
nja...als je weet dat ik nu in een kartonnen vergiet woon op ruim 1 uur reistijd van mn werk is bijna alles een vooruitgangquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
JIj liever dan ik, iedergeval veel succes met je nieuwe woonruimte.
Ik las pas geleden over een heel handig stuk materiaal dat verf heet.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus , wat een vreselijke ruimte qua kleuren.
Mee eens. Minpunt van de film. Voor de restquote:Op woensdag 29 december 2010 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
De verhaallijn nadat hij wakker wordt en in die gele lambo stapt was wel erg slap.
Hahaha dat is wel humorquote:Op woensdag 29 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, heb ik iig nog 1 Say in de bios gezien. en voor 1,50 kan dat nog wel
Saw 1 had mijn broertje ooit geleend van n vriendje. wij gingen kijken in de veronderstelling dat het 1 of andere standaardthrillerdetective zou zijn. egnie! bloed alloverthescreen
Hoe stoerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
als alles loopt zoals ik hoop dat het loopt ga ik morgen tekenen voor een studiootje in LWD-centrum...
en ik post alvast 1 foto van het meest bijzonderen....de keuken is op hoogte en daaronder badkamer en 2(!) toiletten!
[ afbeelding ]
ik viel ook bijna meteen voor de aparte indeling. wie heeft dat nou? als t goed heeft Da RockMeistah himself dat!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las pas geleden over een heel handig stuk materiaal dat verf heet.![]()
Aparte indeling, leuk studio'tje Rock!
blof!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
Waarom menen DJ's altijd dat we geïnteresseerd zijn in hetgene wat degene die gebeld wordt, aan het doen is? Als ze me nog een keer bellen zeg ik dat ik net een dikke drol aan het draaien ben in de vorm van een apestaartje.
iedere dj doet het ook anders ..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
Waarom menen DJ's altijd dat we geïnteresseerd zijn in hetgene wat degene die gebeld wordt, aan het doen is? Als ze me nog een keer bellen zeg ik dat ik net een dikke drol aan het draaien ben in de vorm van een apestaartje.
dan slaap ik schatje, maar je mag in mijn droom best naar me zwaaien en zelfs een apenstaartje poepen!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Vannacht komt mijn request voorbij, moet jij eens opletten.
hoelaat?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Vannacht komt mijn request voorbij, moet jij eens opletten.
Hij heeft een goede voice. Maar ja, dat hebben er zoveel. Het zal uiteindelijk wel middelmatige meuk zijn dat ie uit moet brengen en dan heb je weinig meer aan zo'n voice.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
Cee, wat vind jij nou van die ben the voice..
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |