quote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.
Ah is de tjibbe plek dan niet aan de overkant van het dj meubelquote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kwestie van om het meubel heen rennen. Dat dient alsnog te gebeuren hoor.
Dan heb ik er nog een paar waarvan ik het zelfde denk, maar die jij geweldig vindquote:Op woensdag 29 december 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.
Yupquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
roel, had jij ook het boek van gerard ekdom ?
ja.. gaat natuurlijk over muziek he ?, ik was al aan het denken om dat boek van eric corton te kopenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En dat van Stenders, ook een aanrader
.
mijn broertje ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
roel, had jij ook het boek van gerard ekdom ?
Heb je dan ook het boek van Michiel?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En dat van Stenders, ook een aanrader
.
Nope, dat dan weer niet. Toch es een keer aanschaffenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je dan ook het boek van Michiel?
ik was een paar dagen geleden het boek van gerard kwijt.. maar gelukkig weer gevonden..quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje ook.
en ik heb die van stenders....maar waar.....
ja.. dat gaat toch over de noordpool ?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, dat dan weer niet. Toch es een keer aanschaffen.
ga maar in een hoekje zitten!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik was een paar dagen geleden het boek van gerard kwijt.. maar gelukkig weer gevonden..
ik ben nou op youtube aan het luisteren wat gerards zijn lente freak 11 is.. ik ken meer dan de helft ken ik niethet is toch schandalig
ik schaam me diepquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!
QUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
ik vind het wel leuk.. als je in een cafe staatquote:
Dan moet ik toch wel hééééél veel bier op hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk.. als je in een cafe staat
2 is voldoende om het al erg leuk te vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ik toch wel hééééél veel bier op hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |