Nee joh. Dit swingt te veel voor radio 2quote:
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat is het rustig vanavond in het topic
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?
Kijk zelf Van Helsingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zijn er mensen Guus aan het kijken misschien dan?
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepyquote:
Het is prima te doenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepy
ik vind em niet zo boeiendquote:Op woensdag 29 december 2010 21:02 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja die wil ook eigenlijk zien, alleen om dat hugh jackman erin speelt.. maar ik vond het wat creepy
quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind em niet zo boeiend
Goedenavond allen!
?, jij bent echt 1 van de eersten die ik dat zie postenquote:
Tuurlijk wel, kwestie van om het meubel heen rennen. Dat dient alsnog te gebeuren hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad wel netjes uit alleen wisseling van de wacht zit er nu niet meer in.
Dat valt meequote:Op woensdag 29 december 2010 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die 3fmemmer loopt wel over vanavond bij jou of niet
Ik heb echt een ontzettende grafhekel aan die overschatte kutband.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
?, jij bent echt 1 van de eersten die ik dat zie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |