Die brug is niet eens de echte brug...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
De brug vond ik een niet zo veel aan, maar in die regio is wel een hoop te doen.
hoho, gisteren was de naam van de aflevering. "Iets is wat het lijkt". Dus dat gaat niet meer opquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, er gaan geruchten over een coup op 10 februari. Maar aangezien in Thailand 'nothing is ever what it seems', zal dat zo'n vaart niet lopen. Het lijkt WIDM wel
Is de waarzegger die voor 30 december een tsunami voorspelde weer bezig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Gaoxing het volgende:
Oh, er gaan geruchten over een coup op 10 februari. Maar aangezien in Thailand 'nothing is ever what it seems', zal dat zo'n vaart niet lopen. Het lijkt WIDM wel
Oh bummer!quote:hoho, gisteren was de naam van de aflevering. "Iets is wat het lijkt". Dus dat gaat niet meer op
Wat ik ervan begreep is dat de brug wel origineel is, maar er bepaalde structuren zijn bijgebouwd om hem heel te houden. Iets dat de bogen wel origineel zijn maar de rest van de structuur niet. Sommige van die grote spijkers zijn ook nog wel origineel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Die brug is niet eens de echte brug...
Het museum daarentegen is weldegelijk interessant om te bezoeken.
Nee, dit komt van Pheu Thai, geloof ik. Wellicht van 't zelfde laken een pakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef APK het volgende:
Is de waarzegger die voor 30 december een tsunami voorspelde weer bezig?
De originele brug over de River Kwai stond enkele honderden meters verderop. Het zou wellicht kunnen zijn dat ze wat van die brug gerecycled hebben om deze brug te bouwen. Maar de originele brug is het zeker nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begreep is dat de brug wel origineel is, maar er bepaalde structuren zijn bijgebouwd om hem heel te houden. Iets dat de bogen wel origineel zijn maar de rest van de structuur niet. Sommige van die grote spijkers zijn ook nog wel origineel.
Gaat je prima lukken, reken op 8-10 euro per nacht voor slapen. Rest voor eten/drinken/vervoer/excursies ga je het prima redden op 25 euro per dag. Ook kun je dan gewoon toeristische dingen doen, anders kun je net zo goed thuisblijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:09 schreef wil-bert het volgende:
Ik ga 15 maart richting BKK, nu ben ik bezig om mijn budget een beetje op orde te krijgen. Maar hoeveel geld heb je per dag ongeveer nodig om low-budget te backpacken? Zoveel mogelijk met de trein en ik laat de toeristische dingen zoals knuffelen met gedrogeerde tijgers achterwege.
Zelf zat ik te denken aan 35/30 euro voor elke dag, is dat te doen? Want hiervan moet ik eten, slapen, reizen, kortom alles doen.
Toffe toeristische dingen kun je natuurlijk altijd nog doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat je prima lukken, reken op 8-10 euro per nacht voor slapen. Rest voor eten/drinken/vervoer/excursies ga je het prima redden op 25 euro per dag. Ook kun je dan gewoon toeristische dingen doen, anders kun je net zo goed thuisblijven
het meeste zul je overigens met de bus doen i.p.v. met de trein.
quote:"During the 2011 Vakantiebeurs in Utrecht, EVA Air had been granted an award for Best Airline to Thailand by readers of www.thailandblog.nl. To find the article, (in Dutch only) please click here. We would like to thank all our extinguished guests for this award."
Ik las jouw post eerst en heb eerst even doorgeslikt voor ik verder keekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Hè fijn, nou zit er koffie op m'n beeldscherm
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat je prima lukken, reken op 8-10 euro per nacht voor slapen. Rest voor eten/drinken/vervoer/excursies ga je het prima redden op 25 euro per dag. Ook kun je dan gewoon toeristische dingen doen, anders kun je net zo goed thuisblijven
het meeste zul je overigens met de bus doen i.p.v. met de trein.
Ik had helemaal niet gezien dat jullie hadden gereageerdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toffe toeristische dingen kun je natuurlijk altijd nog doenMaar heel goed dat je de niet zo toffe dingen links laat liggen
Verder, voor die tarieven die blik noemt, ga je het prima redden (wees niet verbaasd als je nog overhoudt zelfs)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:06 schreef wil-bert het volgende:
[..]
[..]
Ik had helemaal niet gezien dat jullie hadden gereageerdMaar dank daarvoor! Hier heb ik wel veel aan, er is namelijk niet bijster veel over te vinden. Heb er wel zin in zeg, gelukkig heb ik trouwens niet gekozen om een ticket bij Egypt Air te boeken
Ja voor 605 kan het met Egypt Air, maar ik ga nu voor 619 directe vlucht naar Bangkok vanaf Dusseldorf met Air Berlin. Hongkong is ook een nog leuke optie, eigenlijk geeneens voor gekekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Egypt Air was de goedkoopste aanbieder, maar een vlucht met Lufthansa naar Hong Kong vond ik interessanter, met Air Asia zit je zo in Bangkok, of met een van de 8 andere maatschappijen die die route vliegt.
Wisselkoers gaat de laatste tijd goed, hoop dat het even zo blijft, 42 THB voor de euro klinkt een stuk beter dan 38....
wij gaan lekker met Qatar voor 700quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef wil-bert het volgende:
[..]
Ja voor 605 kan het met Egypt Air, maar ik ga nu voor 619 directe vlucht naar Bangkok vanaf Dusseldorf met Air Berlin. Hongkong is ook een nog leuke optie, eigenlijk geeneens voor gekeken
Neem dan maar een slaapzak mee voor de 2 overnachtingen in Doha.........quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef jeloen het volgende:
[..]
wij gaan lekker met Qatar voor 700mijn vader vond egypte (in september) al geen goed idee
Dat is natuurlijk geen ramp met een prijsverschil van vaak meer dan 200 euro. Als je het een beetje uitkient is Emirates best interessant met hun retour vlucht on 01:25 AM uit BKK en dan dezelfde dag om 13:30 weer op Schiphol staan. En het voordeel is dat het 2 relatief korte vluchten van ong. 6 uur zijn op de heenreis met een overstap tijd van iets meer dan 3 uur, dus precies genoeg voor een bezoek aan die Irish Pub, waar geen rookverbod is, op een kwartier loopafstand van de aankomst gate.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Emirates heeft vaak de beste rates, maar dan moet je wel overstappen in Dubai.
Mooi, weet ik in ieder geval welke tent ik moet vermijden als ik daar een overstap hebquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neem dan maar een slaapzak mee voor de 2 overnachtingen in Doha.........
[..]
Dat is natuurlijk geen ramp met een prijsverschil van vaak meer dan 200 euro. Als je het een beetje uitkient is Emirates best interessant met hun retour vlucht on 01:25 AM uit BKK en dan dezelfde dag om 13:30 weer op Schiphol staan. En het voordeel is dat het 2 relatief korte vluchten van ong. 6 uur zijn op de heenreis met een overstap tijd van iets meer dan 3 uur, dus precies genoeg voor een bezoek aan die Irish Pub, waar geen rookverbod is, op een kwartier loopafstand van de aankomst gate.
1e keer 40min overstap tijd en 2e 1uur een 10 minuten ofsoquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:55 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Neem dan maar een slaapzak mee voor de 2 overnachtingen in Doha.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |