Leuk he, rokenquote:
Vleesch.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
OMG jullie zitten stiekem gewoon alle 4 op een andere kamer en dan een beetje te PM'en zeker? En Heer I. straks maar vleesjes rondbrengen
Neuh, ik heb braaf mn laptop thuis gelaten want niet gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
OMG jullie zitten stiekem gewoon alle 4 op een andere kamer en dan een beetje te PM'en zeker? En Heer I. straks maar vleesjes rondbrengen
Ja, cat die rookt. Bah!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb braaf mn laptop thuis gelaten want niet gezellig
Maar die andere 2 zijn aan het roken[/tombo]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, schelequote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat en Greys hebben wel d'r laptop mee
50% correct!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat en Greys hebben wel d'r laptop mee
Wáárom niet? Waarom maak jij je daar steeds zo druk om, nu al voor de vierde keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wáárom neemt die d'r laptop mee dan
Ja, dat klopt. Maar ik weenie, ikvinnutgewoonraarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wáárom niet? Waarom maak jij je daar steeds zo druk om, nu al voor de vierde keer?
Jij kijkt toch ook wel eens op internet als we in de kroeg zitten?
Drie keer raden wie dit was![]()
Oh nou dat magquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik weenie, ikvinnutgewoonraar
Sue me
Nou en datquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik vind het wel handig voor al die updates enzo
Oh nu vind ik het een goed ideequote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou en dat
Dan kan ik mijn foto's (kaartje van camera is bijna vol) vanavond van het zingen meteen even op de computer zetten en hier showenRedenen te over dus.
Dat gaat niet lang meer durenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
En pics van Tombo maken als ze lam is
Je ziet mijn schoenen daar niet, maar ik ben wel hoog he?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
Hahaha ik zag een foto in Asfalt zijn topic, duidelijk hakken aan ja
Ja maar ook de manier waarop je staatquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet mijn schoenen daar niet, maar ik ben wel hoog he?
Tombo is liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
HEEJ! IK ZIT AAN DE KOFFIE[/tombo]
Ik gaf die stoel daarna meteen maar over, ik durfde dat besneeuwde trapje niet afquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja maar ook de manier waarop je staat
En daarna ging je op de plasemmert zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf die stoel daarna meteen maar over, ik durfde dat besneeuwde trapje niet af
Ow da's liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel heeft ze er al op?![]()
En greys?
Oh Greys; http://www.1dayfly.com/
Niet tegen je vader zeggen dat ik daar op gezeten heb he?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarna ging je op de plasemmert zitten
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow da's lief
Maar ik heb al jaren digitenneAlleen was 1 van de kastjes kapot.
Maar zo allemaal op een ander account.quote:
nee, ocelotjesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zo allemaal op een ander account.
Was dat de eerste insteek trouwens, via FHF asfalthooligan helpen?
Ik ben zo grandioos goed in dingen missen.
Nee de eerste insteek was Cat, Tombola en Ing die naar de dierentuin in Leeuwarden zouden gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zo allemaal op een ander account.
Was dat de eerste insteek trouwens, via FHF asfalthooligan helpen?
Ik ben zo grandioos goed in dingen missen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nobel van jullie heur, dat jullie zomaar de dierentuin laten schieten om een mede-fokkert in nood te helpen. Ik pink even een traantje weg.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de eerste insteek was Cat, Tombola en Ing die naar de dierentuin in Leeuwarden zouden gaanDaarna kwam ik er ook bij en gingen we 's avonds gourmetten en Singstarren.
Toen kwam het FHF Asfalthooliganverhaal er tussendoor, paste de dierentuin niet meer en is het allemaal dus wat anders gelopen
Jouw tranenpinkaktie yeah rightquote:
Dan gebruik je je tissues tenminste ook es voor een ander lichaamsdeelquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nobel van jullie heur, dat jullie zomaar de dierentuin laten schieten om een mede-fokkert in nood te helpen. Ik pink even een traantje weg.
Nooit geweten dat ze uberhaupt voor andere dingen te gebruiken warenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je tissues tenminste ook es voor een ander lichaamsdeel
Lekker hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Maes het volgende:
Ik ben voor de vakantie aan het kijken![]()
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p531679?uni_id=2029541
Oh gelukkig, ik was even bang dat je op de bank zat te huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was figuurlijk, maar niet minder gemeend hoor
Is niet in de buurt van onze tuin hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
Die hertjes![]()
![]()
Heb je eten staan Rewimo dat ze zo redelijk dicht in de buurt komen?
Klopt, ik kon er niet heel erg dichtbij komen helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
Leuke reetjes RewimoOp 300 mm toch? (voor oh-oh
)
Leuk hé! Bij ons staan ze regelmatig echt in de achtertuin.Er zit hier ook een grote groep in de buurt, zeker 11 a 12.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, ik kon er niet heel erg dichtbij komen helaas.
Hier zie je nou nooit hertjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk hé! Bij ons staan ze regelmatig echt in de achtertuin.Er zit hier ook een grote groep in de buurt, zeker 11 a 12.
Ach ja, de geneugten van het wonen in een natuurgebied.quote:
[tombo]tnxquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Strega het volgende:
Nog de groeten en veel plezier voor de 4 dames!
Ik hoop mee met Maesjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Maes het volgende:
Ik ga een preischoteltje makenTot later
ik hoop op foto's vanuit Casa Ing
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Maes het volgende:
Ik ga een preischoteltje makenTot later
ik hoop op foto's vanuit Casa Ing
Ik zou niet te hard hopenquote:
Greys mag op de foto, wij niet [/tombo]quote:
Stop je met huilen dan?quote:
Dat was de bedoeling ja, maar dat heeft weinig nut als er dus geen foto's komen, dan ken ik die tissues net zo goed gebruiken voor m'n traantjesquote:
Waar zou je ze anders voor gebruiken dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, maar dat heeft weinig nut als er dus geen foto's komen, dan ken ik die tissues net zo goed gebruiken voor m'n traantjes
Duitse helm poetsenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar zou je ze anders voor gebruiken dan?[/tombo]
quote:
Kijk je US of NL?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik zit te wachten op de nieuwe aflevering!
USquote:
Ik ookquote:
Ja, ben gewoon bij met vier seriesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ookAlles ligt ff op z'n gat tot volgende week hé
![]()
Ik ben net aan The Walking Dead begonnen, is ook heel gaaf
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingeriequote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing legt uit hoe we veilig moeten gourmetten, en Greys mag het voordoen
Mag je van Ing het vlees boven op de plaat leggen? Of moet alles in de pannetjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing legt uit hoe we veilig moeten gourmetten, en Greys mag het voordoen
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingerie
Het gaat over overleven na een invasie van zombies, maar het is geen standaard slasher-serie ofzo. V vind het zelf leuk en het focussed meer op de verhoudingen in de groep en zien te overleven dan er actie met zombies is. Denk dat A het wel leuk zou vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ben gewoon bij met vier series![]()
![]()
![]()
Waar gaat dat over? En in welk seizoen zit dat? Ook leuk om met A. te kijken? [/vragenvuur]
We zijn de glazen lampen boven de tafel aan het voorzien van beschermhoesjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingerie
Het ging nu om hoesjes om bepaalde dingen ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten we naderhand met de gevolgen he...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het gourmet toch veel lekkerder zonder hoesje. Wel wat minder veilig, maarja living on the edge enzo
Wat je wiltquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag je van Ing het vlees boven op de plaat leggen? Of moet alles in de pannetjes
Lekker FTW!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het gourmet toch veel lekkerder zonder hoesje. Wel wat minder veilig, maarja living on the edge enzo
Dat is heel slim, kan ik je vertellen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn de glazen lampen boven de tafel aan het voorzien van beschermhoesjes
ooit met een paar vrienden gegourmetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is heel slim, kan ik je vertellen!![]()
Thanks voor de info Ll, ik denk dat ik maar eens ga kijken!
Wij hebben een keer gegourmet toen de tafel nog niet gelakt was. Toen we de tafel af gingen ruimen zag je exact waar het gourmetstel, maar ook de borden en dergelijke hadden gestaanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ooit met een paar vrienden gegourmet
de plexiglas "design" eettafellamp was een beetje gesmolten
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Elisaaaaa, thanks voor je kaart, wat is ie leuk!
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Elisaaaaa, thanks voor je kaart, wat is ie leuk!
En, wat zei jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
oma pakte die kaart 2e kerstdag en vroeg "wie zijn beeb&beeb"?
Dus oma zegt: "Ow, die!"quote:
Uhhh.... en dan moet ik nu weten waar dat isquote:
Jij kunt mijn edit ook zien. Maar dit is de Duitse zanger Heino.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus oma zegt: "Ow, die!"
[..]
Uhhh.... en dan moet ik nu weten waar dat is
Dus je bent naar een concert van Heino geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
Jij kunt mijn edit ook zien. Maar dit is de Duitse zanger Heino.
hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:John Frieda haarkleuring komt deze kant uit
Heb het even genegeerd (iets tebveel aandacht van andere visitequote:
Jij hebt duidelijk nog nooit van het dorpje Heino gehoord!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je bent naar een concert van Heino geweest
Ik snap het niet
Ben benieuwdquote:
Zoiets zei mijn oma ook toen ze hoorde van mijn vader dat m'n zus op vrouwen valtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het even genegeerd (iets tebveel aandacht van andere visite)en gister keurig uitgelegd.
En ze zei, oh wat leuk! Dat is heel normaal tegenwoordig! En dat met een stalen gezicht
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit van het dorpje Heino gehoord!![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zat met m'n koptelefoon te spelen, ik denk ik zet even keiharde metal op dat ding om em te laten schrikken
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
napoleon zat met m'n koptelefoon te spelen, ik denk ik zet even keiharde metal op dat ding om em te laten schrikken
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
Wat een held!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een beetje moeilijk hoorbaar dat hij fluit, maar als je een beetje oplet
het stond hard
Hij is leuk!quote:
zeiden ze net bij shownieuwsquote:
[paganvanachterdefaptop]quote:
[paganvanachterdefaptop]quote:
Bedoelden ze niet dat de musical is afgelopen van Zeg ns Aaa en dat Mien nu niet meer terug komt ofzo? Anders noemden ze haar geen 'Mien Dobbelsteen' toch?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
http://mien.dobbelsteen.m(...)ies/actor_skiing.php
Hier na een snowbord ongeluk
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
Je hoort hem er zo nu en dan echt bovenuitquote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een beetje moeilijk hoorbaar dat hij fluit, maar als je een beetje oplet
het stond hard
Schijnt niet echt een betrouwbare site te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
En vandaag Adam Sandler!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar liep een dag of drie geleden al een topic over in ONZ. Toen zou Charlie Sheen overleden zijn.
Owquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar liep een dag of drie geleden al een topic over in ONZ. Toen zou Charlie Sheen overleden zijn.
nee, als je de naam veranderd in de url veranderd het artikel mee, een van de oudste geintjes op het internetquote:Op woensdag 29 december 2010 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Schijnt niet echt een betrouwbare site te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
nee shownieuwsquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Maar dat zeiden ze bij boulevard dus?
Van dat linkje?
Dat is van hoeheethetookalweer!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
braaaaiiiiinnnnnnnnns
[ afbeelding ]
ja, maar tijdens de intro deden ze alsof t waar was, stom gedoequote:
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, maar tijdens de intro deden ze alsof t waar was, stom gedoe
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Maar dankzij jou weet ik nu wel dat Jokertje 21 geworden is.
Nou en?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij luistert heul geen metal
en al helemaal niet deze pokkeherrie
oh dat geloof ik zeker jaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou en?
Ik heb Sjon, ze zouden hendige matties worden
hij bleef maar op die koptelefoon zitten toen ik em op m'n kop had, en meestal gaat hij na even met je hoofd schudden wel wegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Sjon die door de kamer heensjeest met nappie op z'n kop.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij bleef maar op die koptelefoon zitten toen ik em op m'n kop had, en meestal gaat hij na even met je hoofd schudden wel weg
nee hij bleef stug zitten nu, en zelfs na zo hard schudden en zwaaien dat ik duizelig werd, bleef hij lekker zitten
Als de eigenaar niet opneemt, waarom geven ze de zaak dan niet door aan de politie?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)djes-op-straat.dhtml
Ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
Die Barbiedenkt doe nu echt dat zo'n witte lippenstift mooi is? Of denken mannen aan eem zaadmondje als ze dat zie?
Whahahahahahahahahahahaha, epic toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef JJH het volgende:
Jokertje is genomineerd als meest spraakmakende persoon van 2010.
Commentaar van een van zijn vrienden: "Dat kan niet, want je verstaat hem niet, je ver-staat hem niet!"
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahaha, epic toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar het schijnt zijn die mensen op vakantie, en paste hun 19 jarige zoon op de honden, maar ze hebben geen contact opgenomen met het asiel en die jongen ook niet, dus de honden gaan niet meer terug.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Als de eigenaar niet opneemt, waarom geven ze de zaak dan niet door aan de politie?
Als je je honden mist na een vakantie is dat toch het eerste wat je doet?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar het schijnt zijn die mensen op vakantie, en paste hun 19 jarige zoon op de honden, maar ze hebben geen contact opgenomen met het asiel en die jongen ook niet, dus de honden gaan niet meer terug.
Mensen zijn het er niet mee eens, maar hallo
De helft nog over?quote:
Is alles nu al op?quote:
Schijnbaar zijn ze weggelopen toen hij met ze wandelde.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je je honden mist na een vakantie is dat toch het eerste wat je doet?
En waarom heeft die 19 jarige die honden dan op straat gezet?
Whehehehe al die voorpret en dan alles zo snel wegstouwenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn ze weggelopen toen hij met ze wandelde.
Maar hij heeft geen enkele moeite gedaan ze te vinden, ze zaten al 8 dagen in het asiel en dat was gewoon in hun woonplaats![]()
Die ouders zijn nog op vakantie, maar vanaf dag 1 op de hoogte van het feit dat de honden weggelopen waren, en die ondernemen ook niks.
Als ik zonder honden op vakantie zou gaan en er zou zoiets gebeuren dan had ik toch zelfs vanuit Timboektoe meteen mensen die die honden onmiddelijk voor me gingen ophalen hoor.
Precies, een hondje was er nog geen 6 weken en de ander 2,5 maand of zo, twee gratis verkregen herplaatsertjes, nou, we zoeken wel andere huisjes ervoor hoorquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
http://Pagan.mediafetcher.com/news/top_stories/actor_skiing.php
LOL
De rest ging nog even door, ik heb altijd nogal snel genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe al die voorpret en dan alles zo snel wegstouwen![]()
Hoe komt dat dan, dat alles vies is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kan weer eten.![]()
Jammer dat alles vies is.
haar amandelen waren toch gekniptquote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, dat alles vies is?
Geigerteller mee? Oh, nee, dat was Tsjernobyl.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
morgenavond naar Kalkar
Lekker fotograferen
Niet alle oude kerncentrales ga je dood van.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geigerteller mee? Oh, nee, dat was Tsjernobyl.
toch zou ik er niet aan gaan likkenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet alle oude kerncentrales ga je dood van.
Wil je mijn spruitjes ook hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef Oognip het volgende:
Mijn katten zijn helemaal gelukkig met een druifZe voetballen de hele kamer door, laatst al met een spruitje
Kleine dingen zijn vaak al voldoende. Die van mij gaan er altijd met frisdrankdoppen vandoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:14 schreef Oognip het volgende:
Mijn katten zijn helemaal gelukkig met een druifZe voetballen de hele kamer door, laatst al met een spruitje
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:13 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geigerteller mee? Oh, nee, dat was Tsjernobyl.
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toch zou ik er niet aan gaan likken
wil binnenkort ook een keer naar het landschaftsparkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de roze olifantjes zijn erg gevaarlijk daar.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
100 euro als je naar Tsjernobyl gaat en Reactor #4 gaat likkenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toch zou ik er niet aan gaan likken
Ja maar hoezo smaakt daar alles vies van dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haar amandelen waren toch geknipt
Straks heeft ie zes tongen en kan er dus 6x tegelijk aan likken.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
100 euro als je naar Tsjernobyl gaat en Reactor #4 gaat likken
Alles smaakt naar amandelnootjesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo smaakt daar alles vies van dan?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou hier is het een favo bezigheid, en dan als een bezetene door het huis rennen. En ze zijn al zo lekker lompquote:Op woensdag 29 december 2010 20:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Als ik dat zo hoor is mijn kat best saai. Die vindt spelen over het algemeen overrated.
* Ynske prent in: "uit de buurt van roze olifantjes blijven"quote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Maar de roze olifantjes zijn erg gevaarlijk daar.
Waarschijnlijk omdat ze tijdens de operatie met dat ding waarmee ze de tong mee aan de kant houden te hard op m'n smaakpapillen gedrukt hebben waardoor die van streek zijn en alles bitter is.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo smaakt daar alles vies van dan?![]()
Die heb ik nog nooit op.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alles smaakt naar amandelnootjes
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou hier is het een favo bezigheid, en dan als een bezetene door het huis rennen. En ze zijn al zo lekker lomp
ik wil daar nog steeds heen voordat ze die tweede sarcofaag er overheen bouwenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over blikjes apfelcorn.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske prent in: "uit de buurt van roze olifantjes blijven"
Ik bedoelde zo los als nootjes. Die in de gevulde koek haalde ik er altijd uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel eens gevulde koeken, kerststol, of marsepein gegeten?
Ik wil volgend jaar in het voorjaar ofzo. Het is niet eens zo heel gek duur en het wordt steeds toeristischer. Ik wil eigenlijk nog wel ff Prypjat en Tsjernobyl zien voor het echt een toeristenoord wordt of idd ze die sarcofaag vervangenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil daar nog steeds heen voordat ze die tweede sarcofaag er overheen bouwen
quote:
quote:
belgisch schatquote:
echt welquote:
OMG echtquote:Op woensdag 29 december 2010 20:33 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, vuuwerk gehaald. Ik dacht nog het redelijk beschaafd gehouden te hebben, tot ze met twee grote zakken uit de bunker kwamen
. Wel huisdiervriendelijk spul hoor, voornamelijk cakes en pijlen
Hoooooo ik wil een review!quote:
Locus zit ook in Delft, en daar heb je nog 1 of 2 échte proeflokalen. En de afstanden zijn daar wat minderquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
rotterdam zitten ook goeie biercafés hoor, Ll
de locus publicus, en de cambrinus met name![]()
bij de cambrinus kan je ook eten, staat er op de menukaart welk bier er bij het eten past
oh, dat valt nog meequote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
http://www.belgischekeizer.nl/12-Bierkaart.html
Met vrienden, ga ik elk jaar heen. Zij geven niet zo veel om vuurwerk maar ik word altijd vergeleken met Gandalf in de eerste LOTR film, als hij giechelend met armen vol vuurpijlen rondlooptquote:Op woensdag 29 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG echt![]()
Met wie ga je het vieren?
Quequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.locus-publicus.com/
moet je es op de fotootjes onderin klikken
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Met vrienden, ga ik elk jaar heen. Zij geven niet zo veel om vuurwerk maar ik word altijd vergeleken met Gandalf in de eerste LOTR film, als hij giechelend met armen vol vuurpijlen rondloopt
[..]
Que
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ladies, jullie zijn bij Ing dus jullie kijken toch wel Guus op Ned. 3 hé?
quote:Op woensdag 29 december 2010 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Tijdens het eten kwam Zorro ineens heel hard naar binnen gerent met iets in zijn bek. Ik dacht in 1e instantie een muis. Hij liet het los in de badkamer en het was een koolmeesje. Schoonouders zouden naar het kamertje komen kijken en schoonpa nam zijn netje mee. Het koolmeesje is via de voordeur weer weggevlogen. En Zorro is de hele avond al vervelend en boos dat hij niet naar buiten mag.\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat goed en wat een opluchting zeg.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Heb je niet per ongeluk pijnboompitten op van de week?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:22 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze tijdens de operatie met dat ding waarmee ze de tong mee aan de kant houden te hard op m'n smaakpapillen gedrukt hebben waardoor die van streek zijn en alles bitter is.
ja, in iedergeval uitgebreider dan het meest uitgebreide cafe in maassluisquote:Op woensdag 29 december 2010 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel het meest uitgebreidde in Zwolle.
Zet 'm eens gewoon op Ned. 3quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk pijnboompitten op van de week?
Ah, is dat morgen? Leuk!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:11 schreef Ynske het volgende:
morgenavond naar Kalkar
Lekker fotograferen
Ik heb daar nog niet gehad, dat ze iets niet hadden.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, in iedergeval uitgebreider dan het meest uitgebreide cafe in maassluis
ze zouden 60 op krat en 12 op tap moeten hebben, maar volgens mij komen ze daar al lang niet meer aan
Nee, want ik kan eigenlijk sinds gisteren weer wat eten en dat waren geen pijnboompitten.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk pijnboompitten op van de week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |