Leuk he, rokenquote:
Vleesch.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
OMG jullie zitten stiekem gewoon alle 4 op een andere kamer en dan een beetje te PM'en zeker? En Heer I. straks maar vleesjes rondbrengen
Neuh, ik heb braaf mn laptop thuis gelaten want niet gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
OMG jullie zitten stiekem gewoon alle 4 op een andere kamer en dan een beetje te PM'en zeker? En Heer I. straks maar vleesjes rondbrengen
Ja, cat die rookt. Bah!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb braaf mn laptop thuis gelaten want niet gezellig
Maar die andere 2 zijn aan het roken[/tombo]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, schelequote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat en Greys hebben wel d'r laptop mee
50% correct!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Maar Cat en Greys hebben wel d'r laptop mee
Wáárom niet? Waarom maak jij je daar steeds zo druk om, nu al voor de vierde keer?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wáárom neemt die d'r laptop mee dan
Ja, dat klopt. Maar ik weenie, ikvinnutgewoonraarquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wáárom niet? Waarom maak jij je daar steeds zo druk om, nu al voor de vierde keer?
Jij kijkt toch ook wel eens op internet als we in de kroeg zitten?
Drie keer raden wie dit was![]()
Oh nou dat magquote:Op woensdag 29 december 2010 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar ik weenie, ikvinnutgewoonraar
Sue me
Nou en datquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef Maes het volgende:
Ik vind het wel handig voor al die updates enzo
Oh nu vind ik het een goed ideequote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou en dat
Dan kan ik mijn foto's (kaartje van camera is bijna vol) vanavond van het zingen meteen even op de computer zetten en hier showenRedenen te over dus.
Dat gaat niet lang meer durenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
En pics van Tombo maken als ze lam is
Je ziet mijn schoenen daar niet, maar ik ben wel hoog he?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
Hahaha ik zag een foto in Asfalt zijn topic, duidelijk hakken aan ja
Ja maar ook de manier waarop je staatquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet mijn schoenen daar niet, maar ik ben wel hoog he?
Tombo is liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
HEEJ! IK ZIT AAN DE KOFFIE[/tombo]
Ik gaf die stoel daarna meteen maar over, ik durfde dat besneeuwde trapje niet afquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja maar ook de manier waarop je staat
En daarna ging je op de plasemmert zittenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf die stoel daarna meteen maar over, ik durfde dat besneeuwde trapje niet af
Ow da's liefquote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel heeft ze er al op?![]()
En greys?
Oh Greys; http://www.1dayfly.com/
Niet tegen je vader zeggen dat ik daar op gezeten heb he?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daarna ging je op de plasemmert zitten
Ohquote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow da's lief
Maar ik heb al jaren digitenneAlleen was 1 van de kastjes kapot.
Maar zo allemaal op een ander account.quote:
nee, ocelotjesquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zo allemaal op een ander account.
Was dat de eerste insteek trouwens, via FHF asfalthooligan helpen?
Ik ben zo grandioos goed in dingen missen.
Nee de eerste insteek was Cat, Tombola en Ing die naar de dierentuin in Leeuwarden zouden gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar zo allemaal op een ander account.
Was dat de eerste insteek trouwens, via FHF asfalthooligan helpen?
Ik ben zo grandioos goed in dingen missen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nobel van jullie heur, dat jullie zomaar de dierentuin laten schieten om een mede-fokkert in nood te helpen. Ik pink even een traantje weg.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de eerste insteek was Cat, Tombola en Ing die naar de dierentuin in Leeuwarden zouden gaanDaarna kwam ik er ook bij en gingen we 's avonds gourmetten en Singstarren.
Toen kwam het FHF Asfalthooliganverhaal er tussendoor, paste de dierentuin niet meer en is het allemaal dus wat anders gelopen
Jouw tranenpinkaktie yeah rightquote:
Dan gebruik je je tissues tenminste ook es voor een ander lichaamsdeelquote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
Wel nobel van jullie heur, dat jullie zomaar de dierentuin laten schieten om een mede-fokkert in nood te helpen. Ik pink even een traantje weg.
Nooit geweten dat ze uberhaupt voor andere dingen te gebruiken warenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je tissues tenminste ook es voor een ander lichaamsdeel
Lekker hoor!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:53 schreef Maes het volgende:
Ik ben voor de vakantie aan het kijken![]()
http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p531679?uni_id=2029541
Oh gelukkig, ik was even bang dat je op de bank zat te huilenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was figuurlijk, maar niet minder gemeend hoor
Is niet in de buurt van onze tuin hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef Maes het volgende:
Die hertjes![]()
![]()
Heb je eten staan Rewimo dat ze zo redelijk dicht in de buurt komen?
Klopt, ik kon er niet heel erg dichtbij komen helaas.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
Leuke reetjes RewimoOp 300 mm toch? (voor oh-oh
)
Leuk hé! Bij ons staan ze regelmatig echt in de achtertuin.Er zit hier ook een grote groep in de buurt, zeker 11 a 12.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, ik kon er niet heel erg dichtbij komen helaas.
Hier zie je nou nooit hertjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk hé! Bij ons staan ze regelmatig echt in de achtertuin.Er zit hier ook een grote groep in de buurt, zeker 11 a 12.
Ach ja, de geneugten van het wonen in een natuurgebied.quote:
[tombo]tnxquote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Strega het volgende:
Nog de groeten en veel plezier voor de 4 dames!
Ik hoop mee met Maesjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Maes het volgende:
Ik ga een preischoteltje makenTot later
ik hoop op foto's vanuit Casa Ing
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Maes het volgende:
Ik ga een preischoteltje makenTot later
ik hoop op foto's vanuit Casa Ing
Ik zou niet te hard hopenquote:
Greys mag op de foto, wij niet [/tombo]quote:
Stop je met huilen dan?quote:
Dat was de bedoeling ja, maar dat heeft weinig nut als er dus geen foto's komen, dan ken ik die tissues net zo goed gebruiken voor m'n traantjesquote:
Waar zou je ze anders voor gebruiken dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja, maar dat heeft weinig nut als er dus geen foto's komen, dan ken ik die tissues net zo goed gebruiken voor m'n traantjes
Duitse helm poetsenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar zou je ze anders voor gebruiken dan?[/tombo]
quote:
Kijk je US of NL?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik zit te wachten op de nieuwe aflevering!
USquote:
Ik ookquote:
Ja, ben gewoon bij met vier seriesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ookAlles ligt ff op z'n gat tot volgende week hé
![]()
Ik ben net aan The Walking Dead begonnen, is ook heel gaaf
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingeriequote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing legt uit hoe we veilig moeten gourmetten, en Greys mag het voordoen
Mag je van Ing het vlees boven op de plaat leggen? Of moet alles in de pannetjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing legt uit hoe we veilig moeten gourmetten, en Greys mag het voordoen
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingerie
Het gaat over overleven na een invasie van zombies, maar het is geen standaard slasher-serie ofzo. V vind het zelf leuk en het focussed meer op de verhoudingen in de groep en zien te overleven dan er actie met zombies is. Denk dat A het wel leuk zou vinden.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ben gewoon bij met vier series![]()
![]()
![]()
Waar gaat dat over? En in welk seizoen zit dat? Ook leuk om met A. te kijken? [/vragenvuur]
We zijn de glazen lampen boven de tafel aan het voorzien van beschermhoesjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd een emmer water naast de tafel hé, en niet met drank op gourmetten. Allemaal reflecterende hesjes aan en geimpregneerde lingerie
Het ging nu om hoesjes om bepaalde dingen ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan zitten we naderhand met de gevolgen he...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het gourmet toch veel lekkerder zonder hoesje. Wel wat minder veilig, maarja living on the edge enzo
Wat je wiltquote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mag je van Ing het vlees boven op de plaat leggen? Of moet alles in de pannetjes
Lekker FTW!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Het gourmet toch veel lekkerder zonder hoesje. Wel wat minder veilig, maarja living on the edge enzo
Dat is heel slim, kan ik je vertellen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn de glazen lampen boven de tafel aan het voorzien van beschermhoesjes
ooit met een paar vrienden gegourmetquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is heel slim, kan ik je vertellen!![]()
Thanks voor de info Ll, ik denk dat ik maar eens ga kijken!
Wij hebben een keer gegourmet toen de tafel nog niet gelakt was. Toen we de tafel af gingen ruimen zag je exact waar het gourmetstel, maar ook de borden en dergelijke hadden gestaanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ooit met een paar vrienden gegourmet
de plexiglas "design" eettafellamp was een beetje gesmolten
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Elisaaaaa, thanks voor je kaart, wat is ie leuk!
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Goodbye het volgende:
Elisaaaaa, thanks voor je kaart, wat is ie leuk!
En, wat zei jequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
oma pakte die kaart 2e kerstdag en vroeg "wie zijn beeb&beeb"?
Dus oma zegt: "Ow, die!"quote:
Uhhh.... en dan moet ik nu weten waar dat isquote:
Jij kunt mijn edit ook zien. Maar dit is de Duitse zanger Heino.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus oma zegt: "Ow, die!"
[..]
Uhhh.... en dan moet ik nu weten waar dat is
Dus je bent naar een concert van Heino geweestquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
Jij kunt mijn edit ook zien. Maar dit is de Duitse zanger Heino.
hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:John Frieda haarkleuring komt deze kant uit
Heb het even genegeerd (iets tebveel aandacht van andere visitequote:
Jij hebt duidelijk nog nooit van het dorpje Heino gehoord!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus je bent naar een concert van Heino geweest
Ik snap het niet
Ben benieuwdquote:
Zoiets zei mijn oma ook toen ze hoorde van mijn vader dat m'n zus op vrouwen valtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het even genegeerd (iets tebveel aandacht van andere visite)en gister keurig uitgelegd.
En ze zei, oh wat leuk! Dat is heel normaal tegenwoordig! En dat met een stalen gezicht
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit van het dorpje Heino gehoord!![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zat met m'n koptelefoon te spelen, ik denk ik zet even keiharde metal op dat ding om em te laten schrikken
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
napoleon zat met m'n koptelefoon te spelen, ik denk ik zet even keiharde metal op dat ding om em te laten schrikken
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
gaat hij meefluiten
filmpje komt er aan
Wat een held!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een beetje moeilijk hoorbaar dat hij fluit, maar als je een beetje oplet
het stond hard
Hij is leuk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |