1. Dit hoort meer in DIG dan in SEX maar vooruit.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Bhj92 het volgende:
Het is een laptop. En ik ben bang als ik die Enter-knop eruit haal dat ik iets sloop of dat als ik hem schoonmaak hij niet meer werkt erna. Dan heb ik liever een stroeve Enter-knop. Maargoed, hoe moet ik zo'n knop eruit halen?
Wat is DIG en waar kan ik dat vinden? Ben normaal nooit op FOK, maar zag dat hier veel vraag en antwoord wordt gegeven.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:07 schreef IDisposable het volgende:
DIG?
Ik denk dat daar wel wat ervaringsdeskundigen zijn.
HAHAHAUAAUHSJDHSDGHAJSHHJ DIE IS LEUK JOH. GLASSEX. ZELF VERZONNEN?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef ukga het volgende:
JA DAT MOET JE MET CLEANEX DOEN
OF GLASSEKS!!!!
subforum, iets met digitaal enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 16:08 schreef Bhj92 het volgende:
[..]
Wat is DIG en waar kan ik dat vinden? Ben normaal nooit op FOK, maar zag dat hier veel vraag en antwoord wordt gegeven.
Dat is juist het ironische eraan. Ik had het doekje ervoor maar ging eroverheenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Haha sorry lach je niet uit![]()
Kan gebeuren.. volgende keer doekje paraat houden![]()
JA VETTE FATOE HE?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:10 schreef Creeg het volgende:
[..]
HAHAHAUAAUHSJDHSDGHAJSHHJ DIE IS LEUK JOH. GLASSEX. ZELF VERZONNEN?
Heb een Acer Aspire 5732 Z:quote:Op woensdag 29 december 2010 16:13 schreef Jodocus1 het volgende:
Geldt wellicht niet voor alle merken maar bij een HPlaptop moet je aan de onderkant wel schroefjes losmaken.
Dan zou ik gewoon die hele pc in de kliko gooien. En voor een MAC gaan. Als je dan een nieuwe laptop gaat kopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:15 schreef Bhj92 het volgende:
[..]
Heb een Acer Aspire 5732 Z:
[ afbeelding ]
MAC's hebben we op school, wat een klotedingen zijn dat zeg!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon die hele pc in de kliko gooien. En voor een MAC gaan. Als je dan een nieuwe laptop gaat kopen.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef ukga het volgende:
JA DAT MOET JE MET CLEANEX DOEN
OF GLASSEKS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |