Ik niet. Hier klopt echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef justmattie het volgende:
Ik hoor dit echt 10 keer liever dan Jordyvan
Loon
![]()
Je moet aan tafel bij Mathijs zitten bij de Top 2000 A Go Go uitzending met je verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups en ik stond eerste rij en greep zn enkel![]()
Ik zag ze daarvoor ook al in de Effenaar , dat was NOG toffer, toen had ik geen kaartjes en nam de drummer me mee naar binnen, en kreeg ik een gesigneerde setlist
hij is idd leukquote:
Ik was er en ik vond PJ en Pearl Jam zelf het tofst maar das een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet alleen PJ, Wat dacht je van Lou Reed, Soundgarden, Buffalo Tom, The Cult?
Jammer dat ik in 1992 4 jaar was, anders was ik zeker gegaan.
Ik vind 't niet erg, maar idd. Raar.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je vraagt je dan toch af hoe zo'n nummer zo hoog komt.
Mazzelpik. Ga je nu nog steeds?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was er en ik vond PJ en Pearl Jam zelf het tofst maar das een kwestie van smaak.
Lou Reed was nogal een bummer en the Cult was vooral lachen![]()
Ik kom al van kleins af aan op Pinkpop trouwens, mn ouders namen me altijd mee
Ja he! Alsof het afgesproken werk is tussen U@ fans onderling om die plaat zo hoog te krijgen. Nou ja, hoog... Geen top 50 materiaal of zo maar toch. Niet dat ik klaag.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je vraagt je dan toch af hoe zo'n nummer zo hoog komt.
Die mag imho ook nog even niet verschijnenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de platenkoffer van Ekdom op de webcam
Nee ik vind dr niet zo veel meer aan, als ik vrijkaartjes kan krijgen dan hoef ik ze zelfs vaker niet dan wel latelyquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mazzelpik. Ga je nu nog steeds?
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik vind dr niet zo veel meer aan, als ik vrijkaartjes kan krijgen dan hoef ik ze zelfs vaker niet dan wel lately![]()
Laatste keer was 2004.
Pukkelpop vind ik nu leuker
Zag opeens dat ik nog wat usericons had , even testen welke ik wilquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! Alsof het afgesproken werk is tussen U@ fans onderling om die plaat zo hoog te krijgen. Nou ja, hoog... Geen top 50 materiaal of zo maar toch. Niet dat ik klaag.
morpheus, je begaat trouwens een constante icon-transformatie waardoor ik het idee krijg dat je in een identiteitscrisis zit.
Ja nog steedsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat de plaataanwijzer bij jullie ook nog steeds op Annie you save me?
je zal maar op je 16e je geboorte kaartje terug lezen met zo tekst eropquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef Cee het volgende:
Afgezaagde Libelletekst voor een geboortekaartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al de hele middag geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
3FM.nl wel, 3FMFan.nl nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast de lijst van volgend uur (in omgekeerde volgorde) voor CindieDa's lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik moet zo weg en ben de rest van de avond vermoedelijk ook niet meer hier te vinden. Maar anderen hebben vast ook baat bij de lijst
I reject reality and substitute my own
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast de lijst van volgend uur (in omgekeerde volgorde) voor CindieWat een matig uur weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen dat het hun bovenste helft is.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef CindieY het volgende:
De radio nog maar even wat harder, ook al kan de helft van m'n buren al mee genieten
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het hun bovenste helft is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |