Hoger dan hierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
173, ik heb het even opgezocht
Best bizar idd.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Jeremy![]()
Dat nr is toch ook al bijna 20 jaar oud nu he
19 jaar al jaquote:
Ik voorzie een dansjequote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
625 29-12-2010 - 16:00 TONY JUNIOR & NICHOLAS NOX - LOESJE
Ik voorzie bij veel mensen een mute
2 jaar voor ik geboren werdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
19 jaar al ja![]()
Damn, ik zie me nog op Pinkpop staan in 1992.
Wat word ik oud
quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
19 jaar al ja![]()
Damn, ik zie me nog op Pinkpop staan in 1992.
Wat word ik oud
Geen mute, maar ik ga niet genieten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Pinkpop '92' zou onder meer de geschiedenis in gaan door de beroemde pogostick-act van Henk Koorn van Hallo Venray tijdens het nummer Hot Pants. Pearl Jam bracht één van hun beste optredens op Nederlandse bodem, waar nog jaren nadien over gesproken zou worden inclusief de stagedive van zanger Eddie Vedder.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was dat het legendarische Eddie-klimt-op-kraan-en-springt-in-publiek concert?
het hele nummer zegt mij ook totaal nietsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
onder welke steen heb jij gelegenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het hele nummer zegt mij ook totaal niets
Yups en ik stond eerste rij en greep zn enkelquote:Op woensdag 29 december 2010 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was dat het legendarische Eddie-klimt-op-kraan-en-springt-in-publiek concert?
Thanks. Pinkpop scheen in die jaren wel vaker erg goede edities te hebben.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Pinkpop '92' zou onder meer de geschiedenis in gaan door de beroemde pogostick-act van Henk Koorn van Hallo Venray tijdens het nummer Hot Pants. Pearl Jam bracht één van hun beste optredens op Nederlandse bodem, waar nog jaren nadien over gesproken zou worden inclusief de stagedive van zanger Eddie Vedder.
Ik zeg een one louderquote:Op woensdag 29 december 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Fuck da's vetquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups en ik stond eerste rij en greep zn enkel![]()
Ik zag ze daarvoor ook al in de Effenaar , dat was NOG toffer, toen had ik geen kaartjes en nam de drummer me mee naar binnen, en kreeg ik een gesigneerde setlist
Het is een remix van een plaat uit de jaren 70quote:Op woensdag 29 december 2010 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen
Optredensquote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Thanks. Pinkpop scheen in die jaren wel vaker erg goede edities te hebben.
New Kids?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er van tussen. Filmpje kijken in de bios
.
Tot vanavond.
Loftquote:
Niet alleen PJ, Wat dacht je van Lou Reed, Soundgarden, Buffalo Tom, The Cult?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Optredens
Hallo Venray
Buffalo Tom
PJ Harvey
Rowwen Hèze
The Family Stand
Soundgarden
David Byrne
Pearl Jam
Lou Reed
The Cult
PJ Harvey was ook al zo epic toen
Dansen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef CindieY het volgende:
Ik kan niet dansen en eten tegelijkDilemma
Het meisje met dat bloesje?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
Als niemand mijn vraag beantwoord: Loesje is het meisje van de drummer van de band.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Loesje. Doe het bij weinig nummers, maar even een zeer gemeende.
Ik niet. Hier klopt echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:37 schreef justmattie het volgende:
Ik hoor dit echt 10 keer liever dan Jordyvan
Loon
![]()
Je moet aan tafel bij Mathijs zitten bij de Top 2000 A Go Go uitzending met je verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups en ik stond eerste rij en greep zn enkel![]()
Ik zag ze daarvoor ook al in de Effenaar , dat was NOG toffer, toen had ik geen kaartjes en nam de drummer me mee naar binnen, en kreeg ik een gesigneerde setlist
hij is idd leukquote:
Ik was er en ik vond PJ en Pearl Jam zelf het tofst maar das een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet alleen PJ, Wat dacht je van Lou Reed, Soundgarden, Buffalo Tom, The Cult?
Jammer dat ik in 1992 4 jaar was, anders was ik zeker gegaan.
Ik vind 't niet erg, maar idd. Raar.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je vraagt je dan toch af hoe zo'n nummer zo hoog komt.
Mazzelpik. Ga je nu nog steeds?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was er en ik vond PJ en Pearl Jam zelf het tofst maar das een kwestie van smaak.
Lou Reed was nogal een bummer en the Cult was vooral lachen![]()
Ik kom al van kleins af aan op Pinkpop trouwens, mn ouders namen me altijd mee
Ja he! Alsof het afgesproken werk is tussen U@ fans onderling om die plaat zo hoog te krijgen. Nou ja, hoog... Geen top 50 materiaal of zo maar toch. Niet dat ik klaag.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je vraagt je dan toch af hoe zo'n nummer zo hoog komt.
Die mag imho ook nog even niet verschijnenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de platenkoffer van Ekdom op de webcam
Nee ik vind dr niet zo veel meer aan, als ik vrijkaartjes kan krijgen dan hoef ik ze zelfs vaker niet dan wel latelyquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mazzelpik. Ga je nu nog steeds?
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik vind dr niet zo veel meer aan, als ik vrijkaartjes kan krijgen dan hoef ik ze zelfs vaker niet dan wel lately![]()
Laatste keer was 2004.
Pukkelpop vind ik nu leuker
Zag opeens dat ik nog wat usericons had , even testen welke ik wilquote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! Alsof het afgesproken werk is tussen U@ fans onderling om die plaat zo hoog te krijgen. Nou ja, hoog... Geen top 50 materiaal of zo maar toch. Niet dat ik klaag.
morpheus, je begaat trouwens een constante icon-transformatie waardoor ik het idee krijg dat je in een identiteitscrisis zit.
Ja nog steedsquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Staat de plaataanwijzer bij jullie ook nog steeds op Annie you save me?
je zal maar op je 16e je geboorte kaartje terug lezen met zo tekst eropquote:Op woensdag 29 december 2010 16:44 schreef Cee het volgende:
Afgezaagde Libelletekst voor een geboortekaartje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al de hele middag geloof ikquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
3FM.nl wel, 3FMFan.nl nietquote:Op woensdag 29 december 2010 16:45 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast de lijst van volgend uur (in omgekeerde volgorde) voor CindieDa's lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik moet zo weg en ben de rest van de avond vermoedelijk ook niet meer hier te vinden. Maar anderen hebben vast ook baat bij de lijst
I reject reality and substitute my own
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Alvast de lijst van volgend uur (in omgekeerde volgorde) voor CindieWat een matig uur weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen dat het hun bovenste helft is.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:48 schreef CindieY het volgende:
De radio nog maar even wat harder, ook al kan de helft van m'n buren al mee genieten
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het hun bovenste helft is.
Alsof die er ooit staat als Ekdom er niet is.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:41 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de platenkoffer van Ekdom op de webcam
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het hun bovenste helft is.
ik kijk meestal ook alleen naar de webcam als Ekdom er isquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof die er ooit staat als Ekdom er niet is.
Scheelt dat die UI ter verduidelijking er pas een half jaar opstaatquote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb nu pas door waar je username van afgeleid is.
quote:Op woensdag 29 december 2010 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb nu pas door waar je username van afgeleid is.
Werkse en veel plezier in de stad!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef CindieY het volgende:
Nou, mensen, ik ga werken en daarna de stad induiken. Veel plezier met de lijst nog!![]()
joe!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef CindieY het volgende:
Nou, mensen, ik ga werken en daarna de stad induiken. Veel plezier met de lijst nog!![]()
Doeiquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef CindieY het volgende:
Niet te veel drinken he!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef CindieY het volgende:
Dag!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef CindieY het volgende:
En met welk nummer begint m'n mp3speler? PRAISE YOU! 't Had zo moeten zijn. En nu echt weg
klopt 3fmfan haalt zijn informatie van zowel http://www.3fm.nl/data/cache/xml/nowplaying-laatste5.xml als http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xmlquote:
Komt doordat de SR-site op dit moment de dalet.xml gebruikt, en 3FMFan.nl een eigen uitlezer vanaf de ruwe feed. Op www.3fm.nl/home werkt de nowplaying trouwens wél.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt 3fmfan haalt zijn informatie van zowel http://www.3fm.nl/data/cache/xml/nowplaying-laatste5.xml als http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
Liverpoolquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:08 schreef Bol_Wan het volgende:
never Wok alone mensen
[ afbeelding ]
Jij gaat echt naar die sites toe die in reclames worden genoemdquote:Op woensdag 29 december 2010 17:01 schreef Cee het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen of dat datzieterlekkeruit.nl joch een datdoetpijnaanmijnhoofd.nl tik mag krijgen?
Ach zolang het maar niet zo gezongen wordt zoals ze bij FC Twente doenquote:
Dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu lekker oliebollen aan het eten
quote:
Dat is gewoon verkrachten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach zolang het maar niet zo gezongen wordt zoals ze bij FC Twente doen
Heb niks met Liverpool maar kom op, dat lied is gewoon kippenvelquote:
Ik vind het allebei wel mooie clubs.quote:
Klopt. Ik geef het alleen niet graag toequote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb niks met Liverpool maar kom op, dat lied is gewoon kippenvel
Het origineel?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Sirolf het volgende:
Wel verrassend dat het origineel zo hoog in de lijst staat, en niet die feestcover van Lee Towers!
Iddquote:
Ik vind bijna elke club in Engeland wel mooi.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel mooi clubs.
Ja ben sowieso een groot van Engels voetbal. Enige clubs die ik echt niet kan uit staan is Man City en vroeger ook Chelsea maar dat is een beetje verwaterd die haat.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind bijna elke club in Engeland wel mooi.![]()
Hebben allemaal wel hun charme.
Er zijn ontiegelijk veel mensen mee aan de haal gegaan inderdaad. Alleen Garry and the Pacemakers scoorden er een hit mee.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Cee het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/You%27ll_Never_Walk_Alone_%28song%29
Dus.
Achja jammer van die eigenaar inderdaad maar als ik dan weer blue moon gezongen hoor worden door duizenden fans, vergeet ik dat even.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ben sowieso een groot van Engels voetbal. Enige clubs die ik echt niet kan uit staan is Man City en vroeger ook Chelsea maar dat is een beetje verwaterd die haat.
Nina Simonequote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Cee het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/You%27ll_Never_Walk_Alone_%28song%29
Dus.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit nummer is voor jullie allemaal.
Zooo mooi hequote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Cee het volgende:
Jongens, dit nummer is voor jullie allemaal.
Die lijst is langer:quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nina Simone
Johnny Cash
Gordon MacRae
Frank Sinatra
Judy Garland
Mario Lanza
Roy Hamilton
Doris Day
Gerry & The Pacemakers
Patti LaBelle and the BlueBelles
Elvis Presley
Bob Dylan
The Blind Boys Of Alabama
Bryn Terfel
daar sta je dan met je gouden microfoon
Ik ben altijd al weemoedig zo aan 't eind van het jaar maar dit soort nummers doen 't 'm ook.quote:
Oh mijn god en nu stond net mijn kat voor mijn deur te wachtenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd al weemoedig zo aan 't eind van het jaar maar dit soort nummers doen 't 'm ook.Maar da's goed want m'n neus zit verstopt dus alles voor het goede doel.
OMGquote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef alors het volgende:
[..]
Oh mijn god en nu stond net mijn kat voor mijn deur te wachten![]()
![]()
de lieverd
Wat een overgang! Da's het zelfde als het eten van crème brulee en daarna een rauwe hete peper.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen Swedish House Mafia![]()
![]()
Ik moest hem eerst even knuffelen voordat ie naar zijn etensbak mocht, vind ie niet zo tof, maar hij spinde welquote:
Ahh Bollie.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Komt wel aan als je net op niet al te lieve manier waarschijnlijk een vriendschap beeindigd hebt
Ach gosquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Komt wel aan als je net op niet al te lieve manier waarschijnlijk een vriendschap beeindigd hebt
Grouphugquote:Op woensdag 29 december 2010 17:22 schreef Bol_Wan het volgende:
quote:
quote:
Haha, dank je wel hoorquote:
Je kunt ook overdrijven he.quote:
Niks mis met een flinke knuffelquote:
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat een overgang! Da's het zelfde als het eten van crème brulee en daarna een rauwe hete peper.
Lig je na dit U2 nummer niet inmiddels al huilend op de grond in foetushouding?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, dank je wel hoor![]()
U2
Nee, want ik ben niet alleen. Ik heb julliequote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Lig je na dit U2 nummer niet inmiddels al huilend op de grond in foetushouding?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Lig je na dit U2 nummer niet inmiddels al huilend op de grond in foetushouding?
Maar in sommige gevallen...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niks mis met een flinke knuffel
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet alleen. Ik heb jullie![]()
het meervoud van tien is al tientallenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Tientallen keren." En dat voor een plaat ergens rond #600. Ik geloof er geen zak van. Hoeveel requests zijn er in totaal gedaan?
Ziet er wel beter uit dan die krappe hokken waar ze vroeger zaten.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Teringjantje die nieuwe studio is geil
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij begin ik ziek te worden.. Lekkere timing weer
Nieuwe studio is idd erg mooi gewordenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Teringjantje die nieuwe studio is geil
Ik zit er middenin. Erg tof. Ben ook eens een week vrij.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij begin ik ziek te worden.. Lekkere timing weer
Ik ben altijd ziek op ongelukkige tijdstippen. M'n verjaardag, Sinterklaas (toen ik klein was), kerst en nu dus oud en nieuwquote:
Dus binnen nu en 3 uur lig je tequote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben altijd ziek op ongelukkige tijdstippen. M'n verjaardag, Sinterklaas (toen ik klein was), kerst en nu dus oud en nieuw
December is een vervelende maand voor me blijkbaar.
Ik word altijd ziek in weekenden en vakanties, zodra school voor weer voor de deur staat voel ik me weer kiplekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben altijd ziek op ongelukkige tijdstippen. M'n verjaardag, Sinterklaas (toen ik klein was), kerst en nu dus oud en nieuw
December is een vervelende maand voor me blijkbaar.
Dan ben je te druk bezig zekerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word altijd ziek in weekenden en vakanties, zodra school voor weer voor de deur staat voel ik me weer kiplekker.
Hopelijk niet. Heb nog een verjaardagquote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus binnen nu en 3 uur lig je te? Arme jij! Sterkte.
Awww...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef Cee het volgende:
Oh God, dit nummer heb ik afgezet. Ik kan het niet aan. Was vorig jaar de keuze van m'n beste vriendin om te spelen tijdens de uitvaart van haar vader.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef Cee het volgende:
Oh God, dit nummer heb ik afgezet. Ik kan het niet aan. Was vorig jaar de keuze van m'n beste vriendin om te spelen tijdens de uitvaart van haar vader.
agossiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef Cee het volgende:
serieus?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Joe, het eerste water zit al in het mengpaneel.
Thymen Wabekequote:
Nee joh, dat was gewoon de Doop.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Pino112 het volgende:
Joe, het eerste water zit al in het mengpaneel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thymen Wabeke
Zojuist eerste bekertje water laten vallen. Gellukig, we hebben nog steeds geluid. #ns3fm #3fm
19 minutes ago from TweetDeck
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thymen Wabeke
Zojuist eerste bekertje water laten vallen. Gellukig, we hebben nog steeds geluid. #ns3fm #3fm
Gellukigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thymen Wabeke
Idd snel afgekaptquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh? Duurt dat nummer echt maar 1.05 of wa?
Nee, gewoon Dane.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
het is toch frank deen en niet frank daane
Het is Daanuh fonetisch gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
het is toch frank deen en niet frank daane
Precies, hij kapt af met een reden.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, daardoor wel meer tijd voor het tranentrekkende Troy.
SPOILER: 18 - 19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie afsluiter.![]()
Roel, kom er maar inquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Cee het volgende:
604 en 602 trouwens nooit van gehoord.Doe daar 597 ook maar bij.
Ken je Sigur Ros en Captain Beefheart niet? Gweldige muziekquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Cee het volgende:
604 en 602 trouwens nooit van gehoord.Doe daar 597 ook maar bij.
Die eerste wel van gehoord, ooit een nummer, bij de tweede zie ik de hele tijd Captain Jack voor me.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken je Sigur Ros en Captain Beefheart niet? Gweldige muziek
Captain Beefheart is zo'n beetje de ultieme hippie. Sigur Ros is heerlijk dromerig.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die eerste wel van gehoord, ooit een nummer, bij de tweede zie ik de hele tijd Captain Jack voor me.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Gisteren kwam een oom langs, toen gingen mijn ouders weer in geuren en kleuren vertellen hoe fantastisch het concert van jonsi was... Echt, ik had mee moeten gaan
Eetzequote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ga even iets eten en daarna gourmetten met freunden und freundinnen!
Tot vanavond laat![]()
1e en 2e gourmetdag zijn al geweest hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Joe, ik ga even iets eten en daarna gourmetten met freunden und freundinnen!
Tot vanavond laat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |