Evil heul evil _o-quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'
Zolang het niet van een Ginger afkomt
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Rival.. ik heb een betere voor je gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg niksquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja Rival.
Bend over and take it like a man.
Ofzo![]()
Bij mij zijn het inmiddels krokodillen.quote:
hmm, is dat een goed cadeau voor op een 1e date?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
Oh voor alle single moeders waar niemand meer op wil.
[ afbeelding ]
quote:
Zo weet je waar de uitdrukking kikker in je bil vandaan komt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je er vanavond al mee beginnen dan
Van mijn kontje blijven je af!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo weet je waar de uitdrukking kikker in je bil vandaan komt.
Niemand wil ze dus denk niet dat er een 1e date komtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, is dat een goed cadeau voor op een 1e date?
Aah, maar met een afstandsbediening erbij, heb ik er ook lol vanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil ze dus denk niet dat er een 1e date komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Godtje het volgende:
Ze zit op dr billen. Ik kan het niet zo goed zien.![]()
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!Wat zit daar dan weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |