Bij mij is alles nog steeds bevrorenquote:
moet je thee drinken, warme theequote:Op woensdag 29 december 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij is alles nog steeds bevroren
Ik hou niet van thee.quote:
Zolang het maar vochtig isquote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je het warme zaad oraal of vaginaal wilt ontvangen.
In ieder geval met een beetje honing, heb een zeer strotjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of je het warme zaad oraal of vaginaal wilt ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
'quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
warm zaad dan?
ik hoop dat dit werkt Godtje
Wordt het dan niet lijmigachtig?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Godtje het volgende:
Oud koud zaad is ook goed als het maar nat is?
Dilemma. Dan doet slikken ook pijn en uitspugen is not an option.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In ieder geval met een beetje honing, heb een zeer strotje
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Rival.. ik heb een betere voor je gevonden:Ja Rival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bend over and take it like a man.
Ofzo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Evil heul evil _o-quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'
Zolang het niet van een Ginger afkomt
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Rival.. ik heb een betere voor je gevonden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg niksquote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja Rival.
Bend over and take it like a man.
Ofzo![]()
Bij mij zijn het inmiddels krokodillen.quote:
hmm, is dat een goed cadeau voor op een 1e date?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Godtje het volgende:
Oh voor alle single moeders waar niemand meer op wil.
[ afbeelding ]
quote:
Zo weet je waar de uitdrukking kikker in je bil vandaan komt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je er vanavond al mee beginnen dan
Van mijn kontje blijven je af!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo weet je waar de uitdrukking kikker in je bil vandaan komt.
Niemand wil ze dus denk niet dat er een 1e date komtquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, is dat een goed cadeau voor op een 1e date?
Aah, maar met een afstandsbediening erbij, heb ik er ook lol vanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand wil ze dus denk niet dat er een 1e date komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Godtje het volgende:
Ze zit op dr billen. Ik kan het niet zo goed zien.![]()
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!Wat zit daar dan weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!Ik hoop toch stiekem dat het een bevalling isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Dat zeg ik! Niet geschikt!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop toch stiekem dat het een bevalling is
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!En dan toch klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!Je hebt gelijk. Smakelijk is anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*koekje eet*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |