hmm, k krijg ineens zin om vies en bezweet te wordenquote:
Jezus man, het ligt er hier altijd echt zo in en in triest bovenop he.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, k krijg ineens zin om vies en bezweet te worden
Ik snap hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga ik toch geen beweringen doen dat ze wel goed zal zijn? (wie dan ook voordat mensen het zich weer persoonlijk aantrekken) Dan stel ik me eerder vragend op. Nu is dit een vrij plat gestampt virtueel onderwerp maar je snap de intentie vast.
Verbaasd?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus man, het ligt er hier altijd echt zo in en in triest bovenop he.
Nee, maar inmiddels is het zo dat ongeveer 200 van de 301posts daarover gaan.quote:
Hoe lang duurt het nog? Dan kan ik me er vast op voorbereiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Godtje het volgende:
Mag er nou een ban voor dit post opkrikken komen?
Ik ben nu nog in de kerst stemming maar niet lang meer.
Ik zei net dat ik het niet zou durven,maar doe het toch... iets met niet happenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
van hem of uberhaupt?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar inmiddels is het zo dat ongeveer 200 van de 301posts daarover gaan.
Ja, kom op zeg. Het wordt gewoon met de week triester. Kun je nagaan hoelang ik mijn mond al hou!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het niet zou durven,maar doe het toch... iets met niet happen
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komt
quote:
Ah, je bent er zo een!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eel plezierquote:
Als een warm bad, zoals gewoonlijk!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiii
Is het hier gezellig ?
huh?quote:
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!quote:
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als een warm bad, zoals gewoonlijk!
Jezelf je huisgenoot noemen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de afgelopen weken zo vaak maar heel kort "aanwezig" ben geweest hierquote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Het wordt gewoon met de week triester. Kun je nagaan hoelang ik mijn mond al hou!
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.
En hij is niet de enigequote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-singlequote:Op woensdag 29 december 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet degene die slijm tegen alles waar een gat in zit!
stiekem? ik vind het gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk stiekem alleen maar om lachen.
Ja, maar dat is zo jammer. De mensen die wél leuk zijn blijven weg door dit soort genuil.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de afgelopen weken zo vaak maar heel kort "aanwezig" ben geweest hier
En ik laat heel lui het wegjagen aan jullie over![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-single.
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, je bent net een ex-roker, een ex-single.
Maar jij bent er toch nog!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo jammer. De mensen die wél leuk zijn blijven weg door dit soort genuil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.
niet alleen de mannenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Want voor die tijd versierde ik ook elke man hier in Singles.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch nog!
Dat geslijm van jou ben ik helemaal zat ja, blij dat je oprot naar Thailand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Zijn de vrouwen hier zó makkelijk dat ik als uberhetero ze ongemerkt kan versieren?quote:
Zolang je ze maar niet post!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mag ik je nog wel rijmpjes sturen of valt dat daar ook onder?![]()
Jij luistert gewoon goedquote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef xFriendx het volgende:
Mag ik je nog wel rijmpjes sturen of valt dat daar ook onder?![]()
Ik zou je in Thailand op het strand teder willen bevochtigen.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geslijm van jou ben ik helemaal zat ja, blij dat je oprot naar Thailand!
ja, allemaal easy-sletjes hierquote:Op woensdag 29 december 2010 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn de vrouwen hier zó makkelijk dat ik als uberhetero ze ongemerkt kan versieren?
tederquote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou je in Thailand op het strand teder willen bevochtigen.
Zand schuurt.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, allemaal easy-sletjes hier.
Getver, dan plakt dat zand overal, viespeukquote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is zeker jammer. Ik kom hier nog niet eens zo lang,maar de toffe lui zie je steeds minderquote:Op woensdag 29 december 2010 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo jammer. De mensen die wél leuk zijn blijven weg door dit soort genuil.
Zelfs ik doe het niet zo ergquote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar inmiddels is het zo dat ongeveer 200 van de 301posts daarover gaan.
Wie vind jij de toffe lui?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is zeker jammer. Ik kom hier nog niet eens zo lang,maar de toffe lui zie je steeds minder![]()
Het wordt zelfs bijna tijd voor een anti-[Singles] topic
Ik dump je daarna toch in de zee. Dan spoelt het er wel af.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Getver, dan plakt dat zand overal, viespeuk
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dump je daarna toch in de zee. Dan spoelt het er wel af.
Ik hoef geen zand te happen, ik hou rekening met het tere bekkie van Godt.quote:
Joran? Ben jij het?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dump je daarna toch in de zee. Dan spoelt het er wel af.
Ik vond 'm al zo smooth!quote:
Wie wil dr nou nog nadat ik er over heen ben geweest?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben jij zo'n ruwe man dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie wil dr nou nog nadat ik er over heen ben geweest?
Een aids patiënt heeft het makkelijker. Kan je dr net zo goed dumpen.
Dat moet je over een paar maanden maar aan die Thaise kindhoertjes vragen.quote:
De mensen waar je nog een redelijk normaal gesprek mee kunt voeren. Toch een beetje de oude garde,zonder al te veel gehuil en gezeik. Al is een relletje op z'n tijd best vermakelijk natuurlijk.quote:
Nee, hij wil haar teder bevredigen. zie:quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
My love you long time!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je over een paar maanden maar aan die Thaise kindhoertjes vragen.
Niks happy ending!
Eigenlijk niet, maar probeer het nog eens, een paar uurquote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Lips het volgende:
Zo, ben ik verdomme heel even via de Ikea van m'n werk onderweg naar huis, heb ik een heel topic gemist en is er hier een hoop gedoe (of lees ik dat verkeerd)...
Ik kan jullie ook geen uurtje alleen laten he!
Bevochtigen is gelijk bevredigen bij jou?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, hij wil haar teder bevredigen. zie:
[..]
Ik werk ernaastquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bevochtigen is gelijk bevredigen bij jou?
Je bent wel vaker van het halve werk?
Kan dat niet tegelijk dan? Wel een efficiëntieslagje die je dan maakt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bevochtigen is gelijk bevredigen bij jou?
Je bent wel vaker van het halve werk?
Je hebt slipjes met ingenaaide vibo. Dan kan je het wel bijhouden.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werk ernaastkan het niet altijd goed bijhouden
Als je je al bevredigd bent als je nat bent.... dan is een keer er op spugen al genoeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan dat niet tegelijk dan? Wel een efficiëntieslagje die je dan maakt.
Zit er dan ook een automatische glijmiddeltoevoeghulp bij? Want de hele dag vochtig zijn na veel stimulatie is miss wat teveel gevraagd.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Godtje het volgende:
Je hebt slipjes met ingenaaide vibo. Dan kan je het wel bijhouden.
Ikeaquote:Op woensdag 29 december 2010 14:59 schreef Lips het volgende:
Zo, ben ik verdomme heel even via de Ikea van m'n werk onderweg naar huis, heb ik een heel topic gemist en is er hier een hoop gedoe (of lees ik dat verkeerd)...
Ik kan jullie ook geen uurtje alleen laten he!
ik kijk er niet van op dat jij dit weetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt slipjes met ingenaaide vibo..
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt slipjes met ingenaaide vibo. Dan kan je het wel bijhouden.
Hmm, dan ga ik toch maar m'n troep opruimenquote:Op woensdag 29 december 2010 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar probeer het nog eens, een paar uur.
Kun je dat zelf niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ikea![]()
Ik hoop dat pa deze week nog langskomt om mn schilderijen op te hangen*O*
en mn tochtstrip.. en mn doucherekje..
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je je al bevredigd bent als je nat bent.... dan is een keer er op spugen al genoeg.
Per ongeluk hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk er niet van op dat jij dit weet
Nee. Hij heeft de apparatuur.. en wil die sowieso niet uitlenenquote:
Het is me inmiddels compleet duidelijk waarom jij naar Azië gaat Godt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per ongeluk hoor.![]()
Ik kwam ze tegen toen ik dit zocht
[ afbeelding ]
Gast!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Per ongeluk hoor.![]()
Ik kwam ze tegen toen ik dit zocht
[ afbeelding ]
Je ziet het mooie niet van dat ding!quote:
Misschien is dit wat voor je.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet het mooie niet van dat ding!
Je kan die dildo compleet in de doos duwen en tegelijk haar clit likken!
Je krijg gegarandeerd een pijpbeurt terug!
Pijpbeurten moet je gewoon eisen. Het is verdomme geen ruilmarkt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziet het mooie niet van dat ding!
Je kan die dildo compleet in de doos duwen en tegelijk haar clit likken!
Je krijg gegarandeerd een pijpbeurt terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |