quote:Op woensdag 29 december 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Smakelijk is anders.
*koekje eet*
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:37 schreef Godtje het volgende:
Ze zit op dr billen. Ik kan het niet zo goed zien.![]()
Echt heel erg niet geschikt voor werk, thuis, zwakke magen, iemand eigenlijk!oh nee... en je zei het nog van te voren..... mijn god.. GodtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg jammer van die sla en tomaatquote:
Wel veel sesamzaadjes op het broodquote:
zozoquote:Op woensdag 29 december 2010 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erg jammer van die sla en tomaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:43 schreef Godtje het volgende:
Wat mooi!Deze vrouw heeft 4 stenen en een kaars gebaard.
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
heb dat filmpje aangeklikt, zag dat het 7 minuten oid duurde en ging uiteraard meteen met mijn hand naar dat kruisjequote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Rival. had je mijn filmpje voor jou gekeken?
![]()
[ afbeelding ]Dat je zwanger bent, oke, maar moet je dan gelijk van dat HEMA-ondergoed aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
![]()
[ afbeelding ]Iemand ook nog iets over lekkere redheads met dat lekkere witte lijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9 minuten. Maar het is het waardquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb dat filmpje aangeklikt, zag dat het 7 minuten oid duurde en ging uiteraard meteen met mijn hand naar dat kruisje
Jij viespeuk! Gelijk naar het kruisje grijpen!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
heb dat filmpje aangeklikt, zag dat het 7 minuten oid duurde en ging uiteraard meteen met mijn hand naar dat kruisje
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iemand ook nog iets over lekkere redheads met dat lekkere witte lijf?
Tuurlijk, vast oefenen voor de luiers die je erna moet dragen omdat je urine verliest dankzij je bevalling en elke keer dat je niest of een beetje lacht ineen beetje in je broek piestquote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent, oke, maar moet je dan gelijk van dat HEMA-ondergoed aan?
Je kan ook een lekker gek t-shirt aan doen! dat vinden ze in het ziekenhuis laguhhhhhh joh!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent, oke, maar moet je dan gelijk van dat HEMA-ondergoed aan?
Lekker met je hechtingen weken in een bak Biotex.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk, vast oefenen voor de luiers die je erna moet dragen omdat je urine verliest dankzij je bevalling en elke keer dat je niest of een beetje lacht ineen beetje in je broek piest
Boeiend, alles is beter dan die smerige troep van Godt.quote:
![]()
[ afbeelding ]DIe keitjes lukken mij ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Geen last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk, vast oefenen voor de luiers die je erna moet dragen omdat je urine verliest dankzij je bevalling en elke keer dat je niest of een beetje lacht ineen beetje in je broek piest
Lekker gek, maar dan met de hele familie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een lekker gek t-shirt aan doen! dat vinden ze in het ziekenhuis laguhhhhhh joh!!!
Zo lekker gek!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel vies.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker gek, maar dan met de hele familie.
[ afbeelding ]
Why?
Wat is er met die baby gebeurdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een lekker gek t-shirt aan doen! dat vinden ze in het ziekenhuis laguhhhhhh joh!!!
Zo lekker gek!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?
Doel bereikt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dit heel vies.![]()
Kunnen die mensen geen kleren betalen?
Nee dat is niet echt. Tochquote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?
Badedas toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker met je hechtingen weken in een bak Biotex.
quote:
Dat móet nep zijn!quote:
howly fuck. Dat gaat er dan nooit meer enigszins normaal uit zienquote:
Zij heeft in totaal 14 koters geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
howly fuck. Dat gaat er dan nooit meer enigszins normaal uit zien
quote:
Dat wil je toch nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij heeft in totaal 14 koters geloof ik.
Daarom viel ik gewoon flauw toen ik een naald zagquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg dat, zelfs die van mij was ik liever niet bij geweest.
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom viel ik gewoon flauw toen ik een naald zag
fuck yeahquote:Op woensdag 29 december 2010 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
had je maar een condoom moeten gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |