Boeiend, alles is beter dan die smerige troep van Godt.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:43 schreef Godtje het volgende:
Wat mooi!Deze vrouw heeft 4 stenen en een kaars gebaard.
![]()
[ afbeelding ]DIe keitjes lukken mij ook nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Geen last vanquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk, vast oefenen voor de luiers die je erna moet dragen omdat je urine verliest dankzij je bevalling en elke keer dat je niest of een beetje lacht ineen beetje in je broek piest
Lekker gek, maar dan met de hele familie.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een lekker gek t-shirt aan doen! dat vinden ze in het ziekenhuis laguhhhhhh joh!!!
Zo lekker gek!![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dit heel vies.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker gek, maar dan met de hele familie.
[ afbeelding ]
Why?
Wat is er met die baby gebeurdquote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook een lekker gek t-shirt aan doen! dat vinden ze in het ziekenhuis laguhhhhhh joh!!!
Zo lekker gek!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?
Doel bereikt.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind dit heel vies.![]()
Kunnen die mensen geen kleren betalen?
Nee dat is niet echt. Tochquote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why?
Badedas toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker met je hechtingen weken in een bak Biotex.
quote:
Dat móet nep zijn!quote:
howly fuck. Dat gaat er dan nooit meer enigszins normaal uit zienquote:
Zij heeft in totaal 14 koters geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
howly fuck. Dat gaat er dan nooit meer enigszins normaal uit zien
quote:
Dat wil je toch nietquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij heeft in totaal 14 koters geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |