hmm, k krijg ineens zin om vies en bezweet te wordenquote:
Jezus man, het ligt er hier altijd echt zo in en in triest bovenop he.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, k krijg ineens zin om vies en bezweet te worden
Ik snap hetquote:Op woensdag 29 december 2010 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga ik toch geen beweringen doen dat ze wel goed zal zijn? (wie dan ook voordat mensen het zich weer persoonlijk aantrekken) Dan stel ik me eerder vragend op. Nu is dit een vrij plat gestampt virtueel onderwerp maar je snap de intentie vast.
Verbaasd?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus man, het ligt er hier altijd echt zo in en in triest bovenop he.
Nee, maar inmiddels is het zo dat ongeveer 200 van de 301posts daarover gaan.quote:
Hoe lang duurt het nog? Dan kan ik me er vast op voorbereiden.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Godtje het volgende:
Mag er nou een ban voor dit post opkrikken komen?
Ik ben nu nog in de kerst stemming maar niet lang meer.
Ik zei net dat ik het niet zou durven,maar doe het toch... iets met niet happenquote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
van hem of uberhaupt?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar inmiddels is het zo dat ongeveer 200 van de 301posts daarover gaan.
Ja, kom op zeg. Het wordt gewoon met de week triester. Kun je nagaan hoelang ik mijn mond al hou!quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik het niet zou durven,maar doe het toch... iets met niet happen
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komtquote:Op woensdag 29 december 2010 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisgenoot van me die flink te kort komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |