Check eens onderin dat topicquote:
Goeie tvp welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef wimjongil het volgende:
Dribbel nog gefeliciteerd!
Dit is eigenlijk een verkapte tvp.
Dank voor de tip Dribs! Maar ik zit nu weer te twijfelen tussen een multi-effect pedalboard ding of een versterker. Ik haat keuzes maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Check eens onderin dat topic
Bied hier je muziek rotzooi te koop/ruil aan
[..]
Goeie tvp wel
Ik heb mijn eerste 3 gitaren en mijn eerste versterkertje lekker nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Van de eerste set die ik ooit had is ook niks meer over
Ook bij amps/effecten etc?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
top! Maar toch, ik probeer het never-sell principe te handhaven!
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef The_Dean het volgende:
Als ik alles hield wat ik ooit heb gehad, dan stond hier nogal wat.
Nee, dan had ik het hele blok wel nodigquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was je huis niet groot genoeg geweest om alles te stallen.
Ik kreeg 2,5 jaar geleden een ''gammel startsetje'' (elektrisch), pas na 1 jaar een nieuwe gitaar (akoestisch) gekocht en pas na bijna 1,5 jaar een nieuwe elektrische gitaar + versterker gekocht. En de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik had in het begin ook heel weinig hoor, dik half jaar gedaan met een gammel startsetje.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Even weer een video wat jullie toch niet mooi vinden! ;D
Nog met mijn oude microfoon..
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Klinkt leuk en ziet er goed uit! Het gaat goed met bedroomstudios begrijp ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand wat voor versterker ik moet zoeken om speakers aan te sluiten op mijn computer?
Ik heb namelijk nog wat speakers van een hifi set liggen, maar geen versterker.
Wij hebben hier geen kringloop winkelquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.
Een collega van je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef genakt het volgende:
iedereen om 3 uur naar huis moet je raden wie er tot 5 uur mag blijven
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Ja ik kijk al rondquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een collega van je?
[..]
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........
NEE ikquote:
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Voor m'n LTD...quote:Heb je wellicht interesse in een ruil mijn vintage v6 icon stratocaster?
http://www.thomann.de/nl/vintage_icon_v6mrssb.htm
evt heb ik ook een vintage goldtop les paul met p90's.
http://www.thomann.de/nl/vintage_v100gt.htm
Goldtop met P90quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor m'n LTD...
Hmm Goldtop P90's.... Hmmmmmm.... Is het overwegen waard.
Sunburst is wel mooi, als de pickguard en de pickupcovers maar niet spierwit zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
Gave strat! alleen jammer van die sunburst
Ik vind dat echt té doorsnee bij een strat, die sunburst... Doe mij dan maar een witte, blauwe of rode..
Hoorde dat ze het in België beter geregeld hadden: OV reed door tot 5:00 's nachts voor 2,50 onbeperkt en in Brussel zelfs gratis.... Hier stoppen ze om 21:00(?)...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga eens 1 van de laatste () treinen halen
Fijne avond kids
quote:deze cutsom is in china gemaakt dus heeft geen ander merk het is gewoon een kopie van een echte gibson
ik vind 450 euro een mooi bedracht voor de iron cross
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!
Hell yeah!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!
Lekker....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:01 schreef Dribbel_ het volgende:
He bah nog 20 min op die kut trein wachten
He, bah, moet dat nou?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
m'n kamer meurt naar gore bierscheten
QFTquote:
ja alleen ik heb blijkbaar mijn nagels afgescheurd, en nu is bij mijn linker middelvinger mijn nagel ingegroeid en doet het pijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Iedereen al zijn vingers nog?
Hier ook niet!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
ik zag hem net verschijnen ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Svyatagor het volgende:
Hier wel, paar dikke pijlen en zulks.
Oja, SPAM: [TK] ESP LTD EC-1000 elektrische gitaar
Vreemd genoeg wel ja. Over 100 jaar is 'ie dus minstens een ton waard, want rare vintage one-of-a-kind.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zag hem net verschijnen ja.
staat er EC-500 op jouw EC-1000?
Ik vermoed dat de hals wel klopt, maar alleen de toets niet. Op de kop staat nl wel 'deluxe', en dat heeft alleen de 1000-serie. Ik heb ook het vermoeden dat de toets van rosewood is, en niet van mahonie zoals bij de normale EC1000.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja gewoon verkeerde hals op gezet, kan gebeuren
ik stiekem wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
Ik vind ze juist lelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Ik heb mooiere voor een paar euro.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Hout jongequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind ze juist lelijkmaar ja dat is een kwestie van smaak, daarnaast:
skullcandy
Gaan we naar de guitarbox morgen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.quote:
Oow ok topquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |