abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:14:50 #51
321876 Cherna
Fuck the System
pi_91228845
Ik geloof niet in complotten en samenzweringen. Maar het is wel zo dat ik me voor de toekomst wel zorgen maak over mijn vrijheid.
Steeds meer legt de overheid vast hoe ik moet leven. Denk maar eens aan roken, gewicht, eten, gezondheid etc etc. Daarbij komt ook nog eens registratie in databases van medische en allerlei andere persoonlijke gegevens in de toekomst. Stel je voor iedereen kan dan toegang krijgen in je dossier(werkgever, verzekeringen etc). dan heb je straks ook nog allerlei andere verplichtingen zoals winterbanden, brandmelders, kastjes voor 112 in de auto etc. Waar gaat dit in godsnaam eindigen.

Dat alles neigt naar een gecontroleerde samenleving waar ik van huiver. Tja lang leve de technologie die dit mogelijk maakt. Och en voor ik het vergeet. DNA waar gaat dit eindigen(invloed op het leven)
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:17:34 #52
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91228985
We leven in gouden tijden vriend.

Volgende eeuw zal je alleen legaal het internet op kunnen met jouw eigen identiteit. Verschil echte wereld en virtuele wereld zal verdwijnen.

Nu is het nog anarchie online, wees blij ipv paranoide.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  donderdag 13 januari 2011 @ 07:47:22 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_91250794
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Cherna het volgende:
Ik geloof niet in complotten en samenzweringen. Maar het is wel zo dat ik me voor de toekomst wel zorgen maak over mijn vrijheid.
Steeds meer legt de overheid vast hoe ik moet leven. Denk maar eens aan roken, gewicht, eten, gezondheid etc etc. Daarbij komt ook nog eens registratie in databases van medische en allerlei andere persoonlijke gegevens in de toekomst. Stel je voor iedereen kan dan toegang krijgen in je dossier(werkgever, verzekeringen etc). dan heb je straks ook nog allerlei andere verplichtingen zoals winterbanden, brandmelders, kastjes voor 112 in de auto etc. Waar gaat dit in godsnaam eindigen.

Dat alles neigt naar een gecontroleerde samenleving waar ik van huiver. Tja lang leve de technologie die dit mogelijk maakt. Och en voor ik het vergeet. DNA waar gaat dit eindigen(invloed op het leven)
Kortom we zijn niet meer bevoegd voor onze eigen handelen. Elke verantwoordelijkheid is uit handen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_92954174
waar dit op gaat lijken?

the matrixx....

ook in de muziekwereld hebben ze liedjes waaruit blijkt dat 'ze' ons in de gaten houden..

luister bv maar eens naar rihanna met liedje : run this town tonight.
en kijk is goed naar die clip... best freaky eigelijk
praat niet over uzelf!........ dat doen anderen wel als u weg bent ;)
pi_92954904
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef Eclaire84 het volgende:
We leven in gouden tijden vriend.

Volgende eeuw zal je alleen legaal het internet op kunnen met jouw eigen identiteit. Verschil echte wereld en virtuele wereld zal verdwijnen.

Nu is het nog anarchie online, wees blij ipv paranoide.
Kwa technologie kun je je geen beter moment uitkiezen om te leven, ben ik helemaal met je eens. Ik geloof ook niet in complotten en allemaal die onzin. Ik bekijk het juist vanuit een technologisch perspectief, met alle technologie die er is kan men je 24/7 in de gaten houden, dat staat me tegen omdat de huidige regering te incompetent is om de huidige technologie te begrijpen en/of bij te benen. Dat maakt het gevaarlijk.

Hoe het internet nu werkt is het prima, daar hoeven niet meer regeltjes te komen om je bewegingsvrijheid te beperken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_92954915
quote:
3s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:24 schreef dapperedodoo het volgende:
waar dit op gaat lijken?

the matrixx....

ook in de muziekwereld hebben ze liedjes waaruit blijkt dat 'ze' ons in de gaten houden..

luister bv maar eens naar rihanna met liedje : run this town tonight.
en kijk is goed naar die clip... best freaky eigelijk
Doe dit maar in BNW of TRU :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:05:24 #57
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_92955179
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Cherna het volgende:

Zo sta ik er ook wel ongeveer in, en ik volg ook de lijn van de OP.
Ik zie de huidige overheid niet als kwaadwillend, wel als controlerend. Er komen steeds meer bepalingen bij over hoe de burger zou moeten leven en dat strijkt mij tegen m'n haren in. Waar ik vroeger nog wel voor VVD stemde, ben ik inmiddels zover gedraaid dat zelfs GL een reeele optie voor mij is (al zit ik voorlopig nog in het kamp van D66).

Ik vraag mij ook heel sterk af hoe groot de kans is dat er tijdens mijn leven (zeg maar tussen nu en 2050) nog een wereldoorlog komt. Ik vermoed zelf dat die kans behoorlijk aanwezig is: grondstoffen raken op, voedselvoorziening wordt lastiger, de wereldbevolking blijft groeien, etc.
Als dat gebeurd, is er natuurlijk ook een echte kans dat er hier een regime komt dat wel kwaadwillend is en alle door onze overheid verzamelde gegevens inzet voor minder frisse doeleinden. Dat dat geen fantasie is, hebben de Duitsers in WO2 wel bewezen (en nee, dat vind ik geen Godwin).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')