Dat klinkt als een Afrikaan. Ohtoo maahn toch!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:57 schreef Albertson het volgende:
eckte bazen (zoals ik) spreken het uit als ohtoo
Reden?quote:Op woensdag 29 december 2010 13:00 schreef leRomein het volgende:
Mensen die 'oto' zeggen zijn meestal niet echt serieus te nemen.
Terwijl Frankrijk juist het land is dat moeite heeft om auto's te produceren die rijden.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mensen die auto zeggen zijn juist een stelletje flikkerkneuzen, het is een importwoord en a-u spreek je nou eenmaal uit als o. Je zegt toch geen bureau of cadeau zoals dat er staat (hoop ik)![]()
Paprika, anders was het wel paaprika genoemd.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:58 schreef reinbertio het volgende:
en is het dan pap-ri-ka of paaaprikaaa....? (ik zeg het laatste hoor)
Jij:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Oto is juist goed, je zegt toch ook niet kadau (cadeau)?
Lul + drumstel.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:03 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Oto is juist goed, je zegt toch ook niet kadau (cadeau)?
Dit is al eerder gezegd en toen was het ook al niet grappig.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Olle. het volgende:
Dus mensen die Otto heten zijn waarschijnlijk naar de auto vernoemd?
i
Hier val ik weer door de mand, probeer ik een keer de slimste zijn wordt ik weer onderuit gehaald door een FOK!'erquote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul + drumstel.
Het is toch ook niet eauto? Het is toch niet cadau?
Appels en peren vergelijken![]()
Het is kadooooow en autoooo.
Spreek jij het dan uit als blauwse?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:06 schreef Forcefuzz het volgende:
Nog erger is bloes zeggen in plaats van blouseEn helemaal als ze een overhemd bedoelen!
wanneer dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit is al eerder gezegd en toen was het ook al niet grappig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |