De wel bekende foetus houding, toppertje! Doe ik ook wel eens, alleen heb ik het een beetje gemodificeerd en leg ik een kussen tussen mijn benen zodat het lijkt of ik gelift word.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:15 schreef applecherry het volgende:
mijn bed is 2.20 en mn deken voor een bed van 1.9m ofzoiets
maar heb er geen problemen mee. Af en toe wel als het weer irritant bij mn voeten zit. Maar dan ga ik lekker in elkaar gedoken op mn zij liggen
Als ik het koud heb is die foetus houding lekker warmquote:Op woensdag 29 december 2010 11:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De wel bekende foetus houding, toppertje! Doe ik ook wel eens, alleen heb ik het een beetje gemodificeerd en leg ik een kussen tussen mijn benen zodat het lijkt of ik gelift word.
1.90! * Lon3 kijkt met knikkende knieën omhoogquote:Op woensdag 29 december 2010 01:39 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 en slaap momenteel in een bed van 2.00 met dekbedden van 2.20, maar in een bed van 2.20 is dat wel irritant ja. Ik trek het dekbed liefst helemaal tot over mijn kin, en dat past niet
of tegen je homo vriendje aan he APquote:Op woensdag 29 december 2010 12:22 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen met dekbedden.Kom op, slaap gewoon op de grond als een echte krijger. Zonder dekbed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |