Ik ben 1.90 en slaap momenteel in een bed van 2.00 met dekbedden van 2.20, maar in een bed van 2.20 is dat wel irritant ja. Ik trek het dekbed liefst helemaal tot over mijn kin, en dat past nietquote:Op woensdag 29 december 2010 01:37 schreef Taartjeh het volgende:
maar hoe zit dit eigelijk met lange mensen? die moeten toch helemaal weinig laken hebben. Die kunnen zich niet ens fatsoendelijk bedekken.
Die zijn er toch niet je hebt alleen bepaalde maten maar dat heeft met de grootheid van het bed te maken.quote:
Je hebt de lengtes 2.00 en 2.20, en soms geloof ik ook nog 2.10, maar da's niet zo gangbaar. Ik neem aan dat jij lengte 2.00 hebt.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Die zijn er toch niet je hebt alleen bepaalde maten maar dat heeft met de grootheid van het bed te maken.
Oh nouja dit ga ik eens aan mijn moeder vertellen.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:40 schreef Sosha het volgende:
[..]
Je hebt de lengtes 2.00 en 2.20, en soms geloof ik ook nog 2.10, maar da's niet zo gangbaar. Ik neem aan dat jij lengte 2.00 hebt.
Investeer in een extra lang dekbed danquote:Op woensdag 29 december 2010 01:43 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh nouja dit ga ik eens aan mijn moeder vertellen.
1.40 x 200 is mijn bed geloof ik . Maar ik wist niet dat je ook lengtes had!
Wat dacht jij dan? Dat als je 2 meter 20 bent je maar met je hoofd of benen buiten bed gaat slapen?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:43 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oh nouja dit ga ik eens aan mijn moeder vertellen.
1.40 x 200 is mijn bed geloof ik . Maar ik wist niet dat je ook lengtes had!
Daar komt het in de praktijk wel op neer vrees ik, want bedden gaan maar tot 2.20 en als je zelf 2.20 bent is dat toch echt te kleinquote:Op woensdag 29 december 2010 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat als je 2 meter 20 bent je maar met je hoofd of benen buiten bed gaat slapen?
Nee heb het echt serieus nooit geweten dacht dat alle lakens even lang waren. Sta er wel van te kijken eigelijk. Ben blij dat ik nu achter mijn dilemma ben.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat als je 2 meter 20 bent je maar met je hoofd of benen buiten bed gaat slapen?
Mijn bed is 2 meter, ik ben zelf 1,85 en er gaat nog 10cm vanaf want ik lig niet helemaal met mijn hoofd tegen de randquote:Op woensdag 29 december 2010 01:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Daar komt het in de praktijk wel op neer vrees ik, want bedden gaan maar tot 2.20 en als je zelf 2.20 bent is dat toch echt te klein. Met 1.90 vind ik 2.00 al te klein. Binnenkort toch investeren in een groter bed.
Ik heb nog wel een plaatsje overquote:Op woensdag 29 december 2010 01:45 schreef Sosha het volgende:
[..]
Daar komt het in de praktijk wel op neer vrees ik, want bedden gaan maar tot 2.20 en als je zelf 2.20 bent is dat toch echt te klein. Met 1.90 vind ik 2.00 al te klein. Binnenkort toch investeren in een groter bed.
De grootte van je bed heeft toch niks te maken met de grootte van je dekbed? Ik heb een dekbed van 2.20 bij 2.40. Lekker grootquote:Op woensdag 29 december 2010 01:39 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Die zijn er toch niet je hebt alleen bepaalde maten maar dat heeft met de grootheid van het bed te maken.
Huh maar toch zit ik met mijn 1,60 nog te zeuren! maar bij mij is het probleem ook echt aanwezig hoor..quote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn bed is 2 meter, ik ben zelf 1,85 en er gaat nog 10cm vanaf want ik lig niet helemaal met mijn hoofd tegen de rand
Doe niet zo stoer, zo itelligent alsof je het bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee heb het echt serieus nooit geweten dacht dat alle lakens even lang waren. Sta er wel van te kijken eigelijk. Ben blij dat ik nu achter mijn dilemma ben.
Niemand doet datquote:Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn bed is 2 meter, ik ben zelf 1,85 en er gaat nog 10cm vanaf want ik lig niet helemaal met mijn hoofd tegen de rand
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:48 schreef Confession het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer, zo itelligent alsof je het bent.
Nee maar je moet gewoon een super large laken kopen zodat je never nooit kou leid.
*stil*quote:Op woensdag 29 december 2010 01:48 schreef Confession het volgende:
Doe niet zo stoer, zo itelligent alsof je het bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |