He Dancing Fool, kutnummers bestaan niet, nummers die je persoonlijk niet zo liggen des te meer...quote:
niet mee eensquote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He Dancing Fool, kutnummers bestaan niet, nummers die je persoonlijk niet zo liggen des te meer...
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He Dancing Fool, kutnummers bestaan niet, nummers die je persoonlijk niet zo liggen des te meer...
Vind je dit nummer serieus leuk dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ga jij je toetsenbord eens spoelen met groene zeep!
Ben onlangs gestopt met roken en dat hakt in op mijn normale slaappatroon. Maar ben vrij en stuiter het nieuwe jaar zo wel in...quote:
Jouwze jouwze!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je dit nummer serieus leuk dan?
Ook niet serieus, zoals Zappa vaak was, is 'ie leuk...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je dit nummer serieus leuk dan?
Moet je eens in de platenkast van mijn schoonmoeder kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wat je stemt, de top2000 bepaalt zelf de liedjes en volgordequote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Het hoort niet in de Top 2000, is gepushed door mensen in Amsterdam en Den Oever, waar z'n vader woont, maar wel kicken voor hem dat 'ie er zo in gekomen is...
Zegt ook weer iets over het systeem...
Wel vreemd dat AC/DC dan weer te laag staat. Ik vraag me af hoe het systeem werkt.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
Het hoort niet in de Top 2000, is gepushed door mensen in Amsterdam en Den Oever, waar z'n vader woont, maar wel kicken voor hem dat 'ie er zo in gekomen is...
Zegt ook weer iets over het systeem...
Staat die in de Top 2000 dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Paul het volgende:
Op twitter roepen ze dat Eddy Murphy dood is
Zie er verder niks van....quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Paul het volgende:
Op twitter roepen ze dat Eddy Murphy dood is
Nee, Markie Mark moet lekker films blijven doen...quote:Op woensdag 29 december 2010 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mark Wahlberg staat niet in de Top 2000 hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |