Je slaat er met fietskettingen bij?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een kicke nummer is dit toch en dan keihard meebrullen en doen of je een hooligan bent...
Je lijkt zo wel een Radio 2 plaatjesdraaier...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Damn..dit is kippenvel..uit mijn top 10..als een ware portier sluit David Sylvian de nachtdeuren en opent de weg naar het ochtendgloren.
Ik zou een stuk minder platne afkappen iigquote:Op woensdag 29 december 2010 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt zo wel een Radio 2 plaatjesdraaier...
Nee, handen wijd in de lucht en wijzen naar de denkbeeldige tegenstander.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je slaat er met fietskettingen bij?
Hmmm, komt me wel vaag bekend voor van de Engelse stands...quote:Op woensdag 29 december 2010 08:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, handen wijd in de lucht en wijzen naar de denkbeeldige tegenstander.
Zaterdagmorgen, 00.01 uur?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maken jullie me wakker als deze slappe zooi voorbij is?
Drugsliedjes... altijd goedquote:Op woensdag 29 december 2010 08:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mother's little helper van de Stones staat er niet in. De favoriet van mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |