Neequote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus je gaat wel vertellen met wie je geile neuqseks wilt?
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga ook pittuh! Morgen er weer vroeg uit, lekker werkun! En dan 's avonds tiener meisjes benaderen tijdens het kerst volleybal toernooi feest. Jewaitselluf.
En om middernacht klaarkomen? Goed idee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
dan ga je toch ff rukken anders >!
hahah volleybal ik weetsss genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga ook pittuh! Morgen er weer vroeg uit, lekker werkun! En dan 's avonds tiener meisjes benaderen tijdens het kerst volleybal toernooi feest. Jewaitselluf.
slaap lekker knulquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Owjah, Weltrusten dus allemaal!!!
ik zei kkquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat hedde gij gedaan |?
tegen die tijd is hij wel schraalquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef gazpach het volgende:
[..]
En om middernacht klaarkomen? Goed idee.
ga met mij mee! ik mag iemand meenemenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef gazpach het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor twee feestjes, maar beiden niet echt veel zin in eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
Met mijninja style, no strings attached \o/
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Kut, schoonmoeder aan de deur.... Misschien tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
ik wilde jou nog wel meenemen naar mn oma's theepartijtje maar ik zie het alweerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef ainoo het volgende:
[..]
ga met mij mee! ik mag iemand meenemen
of ga met mij mee. Plantage middelaan honderd nog iets, lekker dichtbij.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef ainoo het volgende:
ga met mij mee! ik mag iemand meenemen
Chicks regelenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
wat hebbne jullie uitgespookt op habbo ;')
jij mag ook mee maar ik ben niet meer dan tof . een toffe appel nog welquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik wilde jou nog wel meenemen naar mn oma's theepartijtje maar ik zie het alweer
ja is ook goed:D lekker dichtbij ook . dat van mij is eignelijk niet echt een feestje maar een chillavond en drink zoveel je kan en dan ben ik als enige meisjequote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef gazpach het volgende:
[..]
of ga met mij mee. Plantage middelaan honderd nog iets, lekker dichtbij.
appeltje voor de dorst tochquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
jij mag ook mee maar ik ben niet meer dan tof . een toffe appel nog wel
Ja hequote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Habbo is zo tof he. als ik meer tijd heb dan maak ik ook een account aan
around kwart over party time man wazzup malle henkiequote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Henkie94 het volgende:
JanPiraat, klootviool.Wanneer ben jij hier binnengehosseld?
van mij is ook een huisfeestje. we kunnen ook partyhoppenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef ainoo het volgende:
ja is ook goed:D lekker dichtbij ook . dat van mij is eignelijk niet echt een feestje maar een chillavond en drink zoveel je kan en dan ben ik als enige meisje
12-15 goed toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekkere chickies. alleen wat te jong
Niet veel, verveeld.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
around kwart over party time man wazzup malle henkie![]()
oke is goed dan beginnen we wel bij jou! alleen je liegt want je hebt geen fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef gazpach het volgende:
[..]
van mij is ook een huisfeestje. we kunnen ook partyhoppen
chickies uit groep 6-7quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekkere chickies. alleen wat te jong
Ja bijna overquote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
10 minutenwat een bans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |