Neequote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dus je gaat wel vertellen met wie je geile neuqseks wilt?
Trustequote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga ook pittuh! Morgen er weer vroeg uit, lekker werkun! En dan 's avonds tiener meisjes benaderen tijdens het kerst volleybal toernooi feest. Jewaitselluf.
En om middernacht klaarkomen? Goed idee.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef JanPiraat het volgende:
dan ga je toch ff rukken anders >!
hahah volleybal ik weetsss genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga ook pittuh! Morgen er weer vroeg uit, lekker werkun! En dan 's avonds tiener meisjes benaderen tijdens het kerst volleybal toernooi feest. Jewaitselluf.
slaap lekker knulquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Owjah, Weltrusten dus allemaal!!!
ik zei kkquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat hedde gij gedaan |?
tegen die tijd is hij wel schraalquote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef gazpach het volgende:
[..]
En om middernacht klaarkomen? Goed idee.
ga met mij mee! ik mag iemand meenemenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:14 schreef gazpach het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor twee feestjes, maar beiden niet echt veel zin in eigenlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
Met mijninja style, no strings attached \o/
quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Kut, schoonmoeder aan de deur.... Misschien tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |