ik wilde jou nog wel meenemen naar mn oma's theepartijtje maar ik zie het alweerquote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef ainoo het volgende:
[..]
ga met mij mee! ik mag iemand meenemen
of ga met mij mee. Plantage middelaan honderd nog iets, lekker dichtbij.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:16 schreef ainoo het volgende:
ga met mij mee! ik mag iemand meenemen
Chicks regelenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef the_legend_killer het volgende:
wat hebbne jullie uitgespookt op habbo ;')
jij mag ook mee maar ik ben niet meer dan tof . een toffe appel nog welquote:Op woensdag 29 december 2010 01:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik wilde jou nog wel meenemen naar mn oma's theepartijtje maar ik zie het alweer
ja is ook goed:D lekker dichtbij ook . dat van mij is eignelijk niet echt een feestje maar een chillavond en drink zoveel je kan en dan ben ik als enige meisjequote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef gazpach het volgende:
[..]
of ga met mij mee. Plantage middelaan honderd nog iets, lekker dichtbij.
appeltje voor de dorst tochquote:Op woensdag 29 december 2010 01:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
jij mag ook mee maar ik ben niet meer dan tof . een toffe appel nog wel
Ja hequote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Habbo is zo tof he. als ik meer tijd heb dan maak ik ook een account aan
around kwart over party time man wazzup malle henkiequote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef Henkie94 het volgende:
JanPiraat, klootviool.Wanneer ben jij hier binnengehosseld?
van mij is ook een huisfeestje. we kunnen ook partyhoppenquote:Op woensdag 29 december 2010 01:19 schreef ainoo het volgende:
ja is ook goed:D lekker dichtbij ook . dat van mij is eignelijk niet echt een feestje maar een chillavond en drink zoveel je kan en dan ben ik als enige meisje
12-15 goed toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekkere chickies. alleen wat te jong
Niet veel, verveeld.quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
around kwart over party time man wazzup malle henkie![]()
oke is goed dan beginnen we wel bij jou! alleen je liegt want je hebt geen fietsquote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef gazpach het volgende:
[..]
van mij is ook een huisfeestje. we kunnen ook partyhoppen
chickies uit groep 6-7quote:Op woensdag 29 december 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekkere chickies. alleen wat te jong
Ja bijna overquote:Op woensdag 29 december 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
10 minutenwat een bans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |