Precies op pij..befhoogte..ideaal voor der.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent single zonder sex? Volgens mij woont er ook een mannelijke variant bij jou in de buurt
Sinds je papa geworden bentquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef tralalalars het volgende:
[..]![]()
![]()
.. hmm .. sinds wanneer was ik ook al weer blij met oude man?
Neuhh..quote:
waar was zij eerder?quote:
't Zijn vaak echt van die opgekropte bommen. Alsof je een ballon steeds verder opblaast. Het blijft allemaal in bedwang maar eens barst 'ie.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken er geen, die zeg maar heeeel erg gristelijk zijn.
Rukken = geen sexquote:
Sinds je hier tussen de puppies rondhuppeltquote:Op woensdag 29 december 2010 00:14 schreef tralalalars het volgende:
[..]![]()
![]()
.. hmm .. sinds wanneer was ik ook al weer blij met oude man?
Ik zie mijn doktoren niet voor mijn rugquote:
euh .. nog steeds niet blij met oude manquote:
Ik ben single met seks.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent single zonder sex? Volgens mij woont er ook een mannelijke variant bij jou in de buurt
Gedaan.quote:
theequote:Op woensdag 29 december 2010 00:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Als je er thee van maakt dan is het toppie.
Daar kan je anders best om vragenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie mijn doktoren niet voor mijn rug
Dudequote:
nicequote:
Jij wel.quote:
Niks is ook goed. Ben niet zo iemand die gelijk altijd aan een vloeistofinfuus hoeft.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
theeIk zal eens kijken wat ik kan regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |