Das niet zo vreemd als je in Den Helder woontquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben al 17 jaar, 4 maanden, 1 week, 4 dagen, 13 uur en 35 minuten SINGLE!
Ook.quote:
* Spezza19 gaat even teruglezenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pagina 1 + 2 van t vorig topic vatten het wel ongeveer samen
congratsquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben al 17 jaar, 4 maanden, 1 week, 4 dagen, 13 uur en 36 minuten SINGLE!
Dit was mijn dappere, edoch futiele poging tot empathie, ik ben het verleerdquote:Op woensdag 29 december 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat een drama
[..]
Waarom moeten de nabestaanden rest in peacen?
Ik net zo hard hoor. Maar jij bent gewoon de sjaakquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die erover klaagt.
sowieso vind ik t knap als je mn woning vind zonder direct adres. Zelfs met adres kunnen de meesten het niet vindenquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk. Ik haal die bende altijd door elkaar. Maar dan kon ik je woning dus niet vinden terwijl ik zat te dralen op Utrecht Centraal.
Of juist welquote:Op woensdag 29 december 2010 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet zo vreemd als je in Den Helder woont
nog nooit op gelet ... zal er volgende keer es naar kijken ... zie nogal wat knietjesquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, zeg!
[..]
Ik heb mooie knieën, dus dat snap ik wel
Waarom niet?quote:
Ik waardeer het wel hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit was mijn dappere, edoch futiele poging tot empathie, ik ben het verleerd
Mja.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sowieso vind ik t knap als je mn woning vind zonder direct adres. Zelfs met adres kunnen de meesten het niet vinden
Jij bent een knie-dokter?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog nooit op gelet ... zal er volgende keer es naar kijken ... zie nogal wat knietjes
Single hoeft niet te betekenen dat je geen sex hebt.quote:
Tuurlijk, schatquote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom niet?ik heb ook mooie knieen hoor
You're just a prolific kinda guyquote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die erover klaagt.
Een gewaagte gok dus.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Single hoeft niet te betekenen dat je geen sex hebt.
Ik was er ook niet trouwens, de volgende keer ff aankondigen, staat er koffie klaar.quote:
Wát?!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
er is er maar 1 vernaggeldquote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, schatMaar ze zijn vernaggeld en ik kan niet leven zonder hakken
Ik dacht al dat ik iets fout deed.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |