September volgens Wiki.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatst... Datum weten ze niet
Whitlock - Anderson voor finalequote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef nightfall het volgende:
toch denk ik dat ie uiteindelijk wel wint, maar als je ziet hoe whitlock, anderson, webster en taylor staan te spelen denk ik niet dat ie veel kans maakt op de titel. barney zie ik eigenlijk ook de finale niet halen,
Anderson was ook niet alles vandaag toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock - Anderson voor finale
Gemiddeldes waren toppie. Maar dubbels kunnen beterquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anderson was ook niet alles vandaag toch?
Laatste fase van de wedstrijd niet, nee. Maar het begin was erg goed.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anderson was ook niet alles vandaag toch?
Smith? Vanaf 64 is dit de meest logische weg..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef Sportex het volgende:
Sowieso, waarom zet hij hem niet gewoon weg op d16
Nee, dat king voor de bull ging met Smith op geen finish.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Smith? Vanaf 64 is dit de meest logische weg..
Dat was not done, maar aangezien Whitlock dat gisteren constant deed zijn die tijden veranderd.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Sportex het volgende:
[..]
Nee, dat king voor de bull ging met Smith op geen finish.
McDine wint vanavond, dus die droom komt niet uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Anderson - Barneveld droomkwartfinale
Dan mag hij wel heel veel beter gooien dan die 77 in de eerste ronde.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Nober het volgende:
[..]
McDine wint vanavond, dus die droom komt niet uit.
McDine gooit vandaag 55.22 gemiddeld = 6.13 per dart.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dan mag hij wel heel veel beter gooien dan die 77 in de eerste ronde.
Kan wel zo zijn, maar je hebt je er zelf mee. Zeker omdat 3 pijlen op d16 altijd raak moet zijn en het notabene de beslissende leg voor Smith kon zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was not done, maar aangezien Whitlock dat gisteren constant deed zijn die tijden veranderd.
Spannende wedstrijd dan, met 9 pijlen per beurt.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
McDine gooit vandaag 55.22 gemiddeld = 6.13 per dart.
Die stopt niet toch? Hij gaat alleen minder toernooien spelen, waardoor hij langzaam weg zal zakken op de OoM. Althans, dat was het verhaal voor het WK.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Bruce117 het volgende:
En dat was het einde van de lange carriere van Priestley.
Ik dacht dat ik van de week gehoord had dat hij zou stoppen, maar het kan ook op die manier.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die stopt niet toch? Hij gaat alleen minder toernooien spelen, waardoor hij langzaam weg zal zakken op de OoM. Althans, dat was het verhaal voor het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |