Ja toen had je nog geen in-ear hoor, khoorde laatst nog dat mijn moeder samen met mij op de bank in slaap viel moest wel een hel periode voor haar zijn geweestquote:
Kan het me wel voorstellen. 2 jaar lang een ziek kind, kost een hoop energie lijkt me.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja toen had je nog geen in-ear hoor, khoorde laatst nog dat mijn moeder samen met mij op de bank in slaap viel moest wel een hel periode voor haar zijn geweest
Lees gewoon te snel, waardoor ik over dingen heen lees/ze vervormquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lees gewoon te snel, waardoor ik over dingen heen lees/ze vervorm![]()
Ben er ooit aan het einde van een boek achter gekomen dat de hoofdpersoon een totaal andere naam had dan ik al die tijd had gelezen
heel veel ik ben best een rot kind geweestquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me wel voorstellen. 2 jaar lang een ziek kind, kost een hoop energie lijkt me.
Wuutquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben er ooit aan het einde van een boek achter gekomen dat de hoofdpersoon een totaal andere naam had dan ik al die tijd had gelezen
Nu nog steeds hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heel veel ik ben best een rot kind geweest
Jawel, beter oplettenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut
En daar is niks aan te doen?
Dat kan, het heeft een naam ook maar dat ben ik ff kwijt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het ook telkens ziekenhuis buisjes en controle en meer meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
Maar serieus, twee jaar lang, dat moet een hel zijn
jij bent ook een rot kind hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat je het wel kon gebruiken
Is er zelfs een naam voor?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kan, het heeft een naam ook maar dat ben ik ff kwijt.
Vast nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het is geen ziekte dus ofzo?
Ik kon het niet gebruiken hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jij bent ook een rot kind hoor
Wauw en ik maar denken dat het gewoon aan te snel lezen lag.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat ik nog steeds een rot kind ben?
Wel?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Quotes veranderen is nooit lievv
Total lossquote:
Hahahaquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Total loss
Een huurhuis leeg (als in helemaal leeg, inclusief alle muren en vloeren) is slopend
Ja, een wasmachine weegt 63 kiloquote:Op woensdag 29 december 2010 00:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
HahahaZware kost man, zware kost
Dat ken ikquote:Op woensdag 29 december 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, een wasmachine weegt 63 kilo
En waar staan die klotedingen altijd: juist op zolder
Ja en die koelkast dan twee keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ken ik
Laatst ook mijn zus en zwager geholpen met verhuizen... 2 verdiepingen naar beneden...
Die wasmachine en die koelkast man, jezus wat een bakbeesten
quote:Op woensdag 29 december 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en die koelkast dan twee keer.
Laminaat vloer slopen en afvoeren, 5 slaapkamers behang verwijderen, schuur leeghalen, 750 gaatjes dichtsmeren en nog wat klusjes. Ik ken de mannen bij de vuilstort al bij hun voornaam
Hahaha Schultenbrau namen ze genoegen mee neem ik aan?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ze maar een kratje bier gegeven voor het oogje dichtknijpen
zo'n schraper ben ik niet, gewoon een kratje Amstelquote:Op woensdag 29 december 2010 00:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha Schultenbrau namen ze genoegen mee neem ik aan?
Wat is er goed aan dan?quote:
Nouja, hier niks slechts aan de hand, dus dan is het wel prima!quote:
Dat zuigt!quote:Op woensdag 29 december 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn foon is dood![]()
Althans, whatsapp is dood
Mjah werd uit mezelf om kwart voor 7 wakkerquote:Op woensdag 29 december 2010 07:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, hier niks slechts aan de hand, dus dan is het wel prima!Alleen een beetje vroeg..
Ja behoorlijkquote:
Ahh je heb dus in ieder geval een beetje rust gehad!quote:Op woensdag 29 december 2010 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah werd uit mezelf om kwart voor 7 wakker![]()
Heb afgelopen nacht al meer geslapen dan de 2 nachten ervoor.
En nu?!quote:
Ik heb geslapenquote:Op woensdag 29 december 2010 07:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh je heb dus in ieder geval een beetje rust gehad!
Paniekquote:[..]
En nu?!
Ik wil ook vet lang slapen!quote:Op woensdag 29 december 2010 07:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geslapenUren aan 1 stuk
Dat was heerlijk
Ohneee!!quote:[..]
Paniek
Lol vet lang was het niet hoor. Viel om half 12 in slaap en dan aan 1 stuk door tot half 7 ongeveer. Hmm toch wel lang jaquote:
Er is geen update. Volgens mijn whatsapp zijn al mn contacten gestopt met whatsapp. Daar geloof ik dus niks van he.quote:[..]
Ohneee!!
Ja, dat is best wel lang, dus niet zeuren !quote:Op woensdag 29 december 2010 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol vet lang was het niet hoor. Viel om half 12 in slaap en dan aan 1 stuk door tot half 7 ongeveer. Hmm toch wel lang ja
Hmm, nee dat kan gewoon niet, tenzij iedereen die zelfde update op zijn/haar foon moest doen waardoor je alles moet deinstalleren?quote:[..]
Er is geen update. Volgens mijn whatsapp zijn al mn contacten gestopt met whatsapp. Daar geloof ik dus niks van he.
Het leek zo kortquote:Op woensdag 29 december 2010 07:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, dat is best wel lang, dus niet zeuren !
Snap er niks van. Als Ez straks online is even vragen of ie zelfde probleem heeftquote:[..]
Hmm, nee dat kan gewoon niet, tenzij iedereen die zelfde update op zijn/haar foon moest doen waardoor je alles moet deinstalleren?En dat hij daarom bij jou zegt dat ze gestopt zijn!
Ez is toch online?quote:Op woensdag 29 december 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leek zo kort
[..]
Snap er niks van. Als Ez straks online is even vragen of ie zelfde probleem heeft
Ez is altijd online, maar volgens mij is hij nu nog onderweg naar zn werk dus heeft het weinig zin om tegen hem aan te kletsen nogquote:
Oohwquote:Op woensdag 29 december 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is altijd online, maar volgens mij is hij nu nog onderweg naar zn werk dus heeft het weinig zin om tegen hem aan te kletsen nog
Dacht het niet hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:04 schreef NBT het volgende:
[..]
OohwMaar hij moest toch al vet vroeg werken?
Ohw, dan heb ik dat gister verkeerd begrepen met Ez zijn uitspraak, ik moet om 5 uur me bed uit!quote:
Geen idee. Kan best hoor dat ie er vroeg uit moest. Geloof dat ie bij collega ging eten en slapen.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, dan heb ik dat gister verkeerd begrepen met Ez zijn uitspraak, ik moet om 5 uur me bed uit!
Ach, het zal allemaal welquote:Op woensdag 29 december 2010 08:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Kan best hoor dat ie er vroeg uit moest. Geloof dat ie bij collega ging eten en slapen.
Mjah we merken vanzelf wel als ie aan het werk is, komt vanzelf wel hier etteren die manquote:
Precies!!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah we merken vanzelf wel als ie aan het werk is, komt vanzelf wel hier etteren die man
Slapen? Volgens mij is zo goed als iedereen vrij nu.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies!!Maar waar is de rest allemaal
Pfff, ben ik echt de enige die aanwezig moet zijn op werk!? (want meer als dat doe ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slapen? Volgens mij is zo goed als iedereen vrij nu.
Denk hetquote:Op woensdag 29 december 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Pfff, ben ik echt de enige die aanwezig moet zijn op werk!? (want meer als dat doe ik ook niet)
Kan niet roken nuquote:
Oh lastig wel.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan niet roken nuZit alleen! Mag de telefoon niet alleen laten
Ohww beter!!!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh lastig wel.
Oe ik heb sort of goed nieuws![]()
Was gisteren bij vrienden, hadden we het over mijn situatie en mn huizenjacht enz. Dus ik zeg dat als ik een huis krijg dat ik dan als eerste een krat bier ga kopen want dan heb ik iig al 1 stoel![]()
Blijkbaar staan er nog heel veel meubels bij haar moeder in de schuur (woont op soort van boerderij) en ze zal eens kijken maar denkt dat ik dat wel mag hebben dan
Ja idd. Geld om meteen meubels te kopen heb ik toch nietquote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww beter!!!Alle beetjes helpen!!
Nee, maar zolang je maar wat heb staan is het toch ook prima om mee te beginnen?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja idd. Geld om meteen meubels te kopen heb ik toch niet
Al moet ik eerst een jaar op kratten bier zitten. Als ik maar een eigen stek hebquote:Op woensdag 29 december 2010 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, maar zolang je maar wat heb staan is het toch ook prima om mee te beginnen?
Precies, maar heb je urgentie van de gemeente ofzo? Of dat niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al moet ik eerst een jaar op kratten bier zitten. Als ik maar een eigen stek heb
Urgentie is zo goed als overal afgeschaftquote:Op woensdag 29 december 2010 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, maar heb je urgentie van de gemeente ofzo? Of dat niet?
Nou, mijn zus zit in de zelfde situatie als jij, en zij heeft urgentie gekregen, en krijgt dus nu een huis per februari!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Urgentie is zo goed als overal afgeschaft
Dat is vast niet in Emmen. Hier doen ze niet aan urgentie namelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, mijn zus zit in de zelfde situatie als jij, en zij heeft urgentie gekregen, en krijgt dus nu een huis per februari!
Nee dat is in Apeldoorn! Hmm, wel balen natuurlijk, en als je nergens binding mee heb is het helemaal kut!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is vast niet in Emmen. Hier doen ze niet aan urgentie namelijk![]()
In een andere plaats urgentie aanvragen is zo goed als onmogelijk of je moet er economische of maatschappelijke binding mee hebben.
Ach voor het eind van 2011 moet ik toch wel een huisje hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 08:35 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee dat is in Apeldoorn! Hmm, wel balen natuurlijk, en als je nergens binding mee heb is het helemaal kut!
Hoi jijquote:
Ja hoi, doe mij eens WA-enquote:
huppel!quote:
quote:
Mn Whatsapp is dood dus ik zit in een lichte staat van PANIEKKKKKquote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
hoe is het hier? nog een beetje gezellig?
Het is hier nogal rustig sinds de vakantie.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
hoe is het hier? nog een beetje gezellig?
Wat ga jij doen met O&N? En kom jij ook naar de lelystad meet?quote:
Ja, opzich niet raar toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is hier nogal rustig sinds de vakantie.
Niks bijzonders, met al mijn vrienden bier drinken!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga jij doen met O&N? En kom jij ook naar de lelystad meet?
Neem je je vriend dan mee? Of schrikt die zichzelf dan het apezuur?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Niks bijzonders, met al mijn vrienden bier drinken!
En Misschien!
het is heerlijk rustig!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, opzich niet raar toch?
Hoe is het op je werk, beetje druk, of valt het tegen?
lol, die neem ik niet mee!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem je je vriend dan mee? Of schrikt die zichzelf dan het apezuur?
quote:Op woensdag 29 december 2010 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
lol, die neem ik niet mee!die weet niet eens dat ik op fok forum zit
Ach hij mag het best weten, maar dan? wat heeft hij aan die info?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wou dat ik zo slim was om daar niks over te vertellen
True. En dan heb je ook kans dat ie ook komt FOK!ken.quote:Op woensdag 29 december 2010 08:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ach hij mag het best weten, maar dan? wat heeft hij aan die info?
Dan komt hij toch lekker fokken!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True. En dan heb je ook kans dat ie ook komt FOK!ken.
Ja maar dan wil ie ook mee naar meets enzquote:
En dat is verkeerd omdat?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ie ook mee naar meets enz
Dan kan je niet op buikjes geilenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan je niet op buikjes geilen
quote:
vind je dat lekker of niet? De tijd gaat wel langzaam dan of niet?quote:
hihihi sssssssssssssssst!quote:
Ik zeg niksquote:
De tijd gaat heel langzaam ja, maar hier in grtdojw slepen ze me er wel doorheen!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vind je dat lekker of niet? De tijd gaat wel langzaam dan of niet?
ben je toch ookquote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
Buikjes? [ afbeelding ]
HUPS, NOEM JE ME NOU DIK?
quote:
Je leest verkeerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
Buikjes? [ afbeelding ]
Wacht, wat. Je hebt een tagje!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef NBT het volgende:
[..]
De tijd gaat heel langzaam ja, maar hier in grtdojw slepen ze me er wel doorheen!
maar nu ben jij ook weer terug!quote:Op woensdag 29 december 2010 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed om te horen dat ze voor je zorgen!
Wist ik.quote:
Ik heb voor de verandering eens niet zoveel te doen op mijn werk, dus ik dacht heee, ik kom hier eens kijken.quote:
Nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 09:04 schreef Ezechielk het volgende:
Buikjes? [ afbeelding ]
Gezellig tochquote:Op woensdag 29 december 2010 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb voor de verandering eens niet zoveel te doen op mijn werk, dus ik dacht heee, ik kom hier eens kijken.
Verder ben ik eigenlijk ziek, maar dat geef ik niet toe![]()
Hoe is het daar?
en een tagje ja, hip he?
Dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed om te horen dat ze voor je zorgen!
Jij wil echt graag crew worden hequote:Op woensdag 29 december 2010 09:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gezellig toch
Taartjes moeten niet ziek zijn
En hier verder alles prima hoor. Druk leven, maar onkruid vergaat niet, dus we gaan gewoon door
Uhu, ik ben jaloers
Mijn minipuber ligt nog in diepe diepe comaquote:Op woensdag 29 december 2010 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik ben er zo ook weer vandoor, miniDuck begint een beetje tegen de muren op te lopen hier... dus ga zo er maar even met haar uit, fleurt ze weer wat op!
Ohw oke, Veel plezier met MiniDuck, geef der een kus van mequote:Op woensdag 29 december 2010 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ik ben er zo ook weer vandoor, miniDuck begint een beetje tegen de muren op te lopen hier... dus ga zo er maar even met haar uit, fleurt ze weer wat op!
quote:Op woensdag 29 december 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil echt graag crew worden he
Miniquote:Op woensdag 29 december 2010 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn minipuber ligt nog in diepe diepe coma
Nee sorry die ambitie vind ik sneuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |