SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.Wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja normaal wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Nah heb nog steeds buikpijn of hoofdpijn. Ja ja die wisselen elkaar al de hele dag afquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
cc!
Uhu... zo klonk het wel
Neem nog ff snel dit door
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dag
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen he
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
omdat ik voorspelbaar benquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zeiquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
Lieve kan wel ABN! En ik ook! We hebben alleen allebei een zachte g, en ik ga wel Brabants praten als ik moe ben/er niet aan denk Nederlands te praten.
ooh gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
Lieve kan wel ABN! En ik ook! We hebben alleen allebei een zachte g, en ik ga wel Brabants praten als ik moe ben/er niet aan denk Nederlands te praten.
Die moest ik ook gewoon opzoeken, al had ik het wel kunnen gokken omdat CC.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
Ben ik echt zo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die moest ik ook gewoon opzoeken, al had ik het wel kunnen gokken omdat CC.
Maar dat is meer West-Brabants.
Dat ligt aan mijn telefoon, ik verstond jou ook heel slecht.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zei
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ben ik echt zo voorspelbaar?
Ik weet het niet, ik heb de ballen verstand van dat Brabantse dialectquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.
Dan motte wa an oew euren doen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moest soms echt goed luisteren om te horen wat je zei
Ohwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ligt aan mijn telefoon, ik verstond jou ook heel slecht.
Vertel...quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. En wij zeggen dat heul wel anders.
voor het eerst moest ik niet om zoiets stoms lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom moest ik lachen?
Mijn mislukte coke-deal [Ik heb een paint gemaakt]
Geen idee.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
Waarom moest ik lachen?
Mijn mislukte coke-deal [Ik heb een paint gemaakt]
Ik kan het serieus nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hedde gij nog <insert wat dan ook>?
mwa soms, maar ik ben er niet echt opgegroeid, we gingen voor ik 1 was verhuizen naar Amstelveenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan jij wel praten met een plat Amsterdams accent?
Jij praat wel echt zo zo netjes en met zo'n harde g.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan jij wel praten met een plat Amsterdams accent?
waarom krijg ik nu dat stomme liedje in mn hoofdquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij praat wel echt zo zo netjes en met zo'n harde g.
Ik praat heul niet met een Amsterdams accent... ik kan het overigens welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
iewlquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik praat heul niet met een Amsterdams accent... ik kan het overigens wel
De R is gewoon kutquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa soms, maar ik ben er niet echt opgegroeid, we gingen voor ik 1 was verhuizen naar Amstelveen
Volgens mij is mijn R heel raar![]()
Ja maar sommige mensen hebben er niet zo'n last van, maar mijn moeder is helemaal irritant die zegt zeuven...dan denk ik je zegt toch ook geen neugenquote:
Ik zeg ook netjes, niet Amsterdams.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zeg ook netjes, niet Amsterdams.
En de R en G van mensen van boven de rivieren zijn juist zo mooi!
Niet mee eens. Onze G is het mooistquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las er een komma tussen... sorry Luttequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is juist onder de rivieren het mooistquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wat heb je nou aan zo'n harde G....quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is juist onder de rivieren het mooist
Moet ik hem inkoppen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat heb je nou aan zo'n harde G....
Maar Benny's G....quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Onze G is het mooist
Waaromquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Lutte het volgende:
Hee Mich! Even hier in de SC blijven ajb.
Hoi CCquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wat heb je nou aan zo'n harde G....
Dat lukt mij ook welquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, AP jeweetzquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Nou, jullie weten allemaal dat honkeytonk opeens wegging, naar Oostenrijk liften?
Hou nou eens opquote:
Wat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Nou, jullie weten allemaal dat honkeytonk opeens wegging, naar Oostenrijk liften?
Om maar ff serieus antwoord te geven... Ja, zoiets hoorde ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:28 schreef Lutte het volgende:
Okequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Lutte het volgende:
Even serieus Mich, hij stuurde net een PM met uitleg en hij vroeg mij dit in de SC te brengen. Ik post de PM maar, omdat dat gewoon het beste uitlegt wat er is. Ik heb toestemming van honkeytonk deze PM te posten, dit stond in de laatste alinea maar die laat ik weg omdat het niks meer toevoegt en die gewoon persoonlijk was.
Eigenlijk heb ik 'm nu echt niet doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dom bent, want dat ben je
wat heb je nou aan een harde Gquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik 'm nu echt niet door
quote:Hee, je hebt het recht op uitleg wel, ik heb een vriend die AML heeft. (Leukemie). Dat is die vriend met wie ik nu in Oostenrijk zit. Hij weet dat hij snel zal overlijden, en er is niks dat ze eraan kunnen doen. En da's kut. Hij wilde alleen nog een keer op vakantie, zonder zijn ouders en alle regels, en nu helemaal nu hij ziek is en niks meer mag doen. Daarom ben ik ook gewoon meegegaan, en zie ik wel hoe ik het met mijn ouders oplos, ik weet dat ik hem hiermee een ongelooflijk plezier doe, en hij vind het echt geweldig, dat weet ik.
We gaan hier niet skiien, dat kan hij niet, maar een beetje rond kijken, rond reizen, dus ik weet niet wanneer ik terug ben, waarschijnlijk over een weekje ofzo.
Ik ben net aangekomen en zit nu even in een internet café, doe de groeten.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
Nou, voor wie het niet mee heeft gekregen eerst een inleiding: HT plaatste wat sms'jes van een vriend, die vroeg of ie klaar was om over een half uur naar Oostenrijk te gaan liften. Honkeytonk ging pakken en was weg, ons verbaasd achterlatend. ('Ik vertel het mijn moeder pas onderweg, want anders mag het niet.')
De PM:
[..]
... the fuck?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
Nou, voor wie het niet mee heeft gekregen eerst een inleiding: HT plaatste wat sms'jes van een vriend, die vroeg of ie klaar was om over een half uur naar Oostenrijk te gaan liften. Honkeytonk ging pakken en was weg, ons verbaasd achterlatend. ('Ik vertel het mijn moeder pas onderweg, want anders mag het niet.')
De PM:
[..]
De pest is dat ik met HT nooit weet in hoeverre hij serieus isquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
De PM:
[..]
En dan klaag ik over mijn depressiequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
De PM:
[..]
ja dat dusquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pest is dat ik met HT nooit weet in hoeverre hij serieus is
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Ik geloofde niet dat ie in Oostenrijk zat, dat heb ik hier ook gepost, maar dit is echt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wow wel heftigquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloofde niet dat ie in Oostenrijk zat, dat heb ik hier ook gepost, maar dit is echt.
Ten eerste zou HT hier nooit grappen over maken, ten tweede staat in de weggelaten alinea genoeg om zeker te weten dat het echt is.
Eens, maar ik geloof neit dat iemand hier grappen over maakt of uberhaupt een verhaal er omheen lult. Maar als je dit doet en er een ruzie met je ouders voor over hebt, dan mag dit in mijn ogen best een bazenactie genoemd worden van hem... HTquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens, maar ik geloof neit dat iemand hier grappen over maakt of uberhaupt een verhaal er omheen lult. Maar als je dit doet en er een ruzie met je ouders voor over hebt, dan mag dit in mijn ogen best een bazenactie genoemd worden van hem... HT
Ja het is wel echt heel lief van hemquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens, maar ik geloof neit dat iemand hier grappen over maakt of uberhaupt een verhaal er omheen lult. Maar als je dit doet en er een ruzie met je ouders voor over hebt, dan mag dit in mijn ogen best een bazenactie genoemd worden van hem... HT
quote:
En ook voor CC!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Uiteraard, ze is de liefste
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Straks vind je me in het echt een kutwijf
Ik lust geen perenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ikke wel hoor, ik ben een toffe peer
Dat is mooi, want;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is mooi, want;Maar je bent wel om op te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik deed een beetje gniffelen bij deze post.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik deed een beetje gniffelen bij deze post![]()
Oehquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar je bent wel om op te eten
wellesquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een topic is niet na 5 minuten al dood
quote:
Wat een kut editquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent te irritant om de discussie voort te zetten![]()
grtdojwquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Welke?
ook al zie ik er doucherig uit
Jouw schuld...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
toch wel 40 seconden was ie gekilled
Precies... als je dat maar onthoudquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja het is altijd mijn schuld, ik snap het al
oke, alles wat jij fout doet is mijn schuld, begrepenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... als je dat maar onthoud
Nee, dat niet... das dan weer mijn schuldquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke, alles wat jij fout doet is mijn schuld, begrepen
Maar jij schuift de schuld altijd afquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet... das dan weer mijn schuld
Niet altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar jij schuift de schuld altijd af
+tquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... als je dat maar onthoud
Maakt niet uit, IK maak ook wel eens spelfouten dus had eigenlijk niet zo moeten reageren.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, IK maak ook wel eens spelfouten dus had eigenlijk niet zo moeten reageren.
Trek je van mijn gedrag maar niks aan hoor. ALs je die smiley graag post, mag je hem gewoon posten hoor.quote:
ok.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Trek je van mijn gedrag maar niks aan hoor. ALs je die smiley graag post, mag je hem gewoon posten hoor.
uhu idd, ik denk wel dat zijn ouders begrip hebben voor een jongetje met leukemie..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG, ik snap het wel, maar handige aanpak is anders
Dat is wel te hopen ja, die arme oudersquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Als hij ze inmiddels maar wel ingelicht heeft
waarom sjouw je zoveel dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben helemaal brak van het sjouwen...
owjaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Het huis van mijn lief moet donderdag leeg opgeleverd worden, en leeg als in: Helemaal kaal en leeg
Je bent dikke maatjes met zequote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Het is klaar, echt alles is eruit
Bij de vuilstort ken ik iedereen al bij naam
Netjesquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Het is klaar, echt alles is eruit
Bij de vuilstort ken ik iedereen al bij naam
Ohw, dat heb je vandaag gedaan...quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag een Koelkast, wasmachine en magnetron afgeleverd bij een FOK!ker die het echt nodig heeft. Dat is ook wel weer tof
Ja dankjewel voor je magnetronquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag een Koelkast, wasmachine en magnetron afgeleverd bij een FOK!ker die het echt nodig heeft. Dat is ook wel weer tof
Dat is helemaal mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat heb je vandaag gedaan...
Was-ie blij?
Wat ben jij liefquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Als je zo op stel en sprong op jezelf moet wonen zie dan je spullen maar eens bij elkaar te krijgen..
En ik geef liever dingen weg dan dat ik ze verkoop
als een c_a'tje doen == 20x doei zeggen en weer terug komen... dan staan zulke acties gelijk aan een symphie doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Als je zo op stel en sprong op jezelf moet wonen zie dan je spullen maar eens bij elkaar te krijgen..
En ik geef liever dingen weg dan dat ik ze verkoop
Ik ga even een Symphie doenquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
als een c_a'tje doen == 20x doei zeggen en weer terug komen... dan staan zulke acties gelijk aan een symphie doen
met/bij wie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga even een Symphie doen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
als een c_a'tje doen == 20x doei zeggen en weer terug komen... dan staan zulke acties gelijk aan een symphie doen
Ik ben er gewoon hoor. Maar ik denk niet lang. Ga zo denk ik op bed liggen, Wil morgen werken, maar als mijn toestand niet verbeterd is het beter om morgen thuis te blijvenquote:
Jouw schuld!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
En het is trouwens al de hele dag al redelijk rustig
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry Bos, het spijt me Bos, ik zal het neit meer doen Bos...
Mijnheer Bosquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry Bos, het spijt me Bos, ik zal het neit meer doen Bos...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry mijnheer Bos, het spijt me mijnheer Bos, ik zal het niet meer doen mijnheer Bos...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo is ie braaf. De volgende keer krijg je een stickertje op je proefwerk.
Ik heb liever een stempel op mijn hand, mijnheer Bosquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo is ie braaf. De volgende keer krijg je een stickertje op je proefwerk.
Liever op je voorhoofd, zien je ouders meteen dat je iets goeds gedaan hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb liever een stempel op mijn hand, mijnheer Bos
Dat is ook goed, mijnheer Bosquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liever op je voorhoofd, zien je ouders meteen dat je iets goeds gedaan hebt.
Ja hoor en kusje op je buikpijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed, beetje buikpijn maar gaat prima
kerstdagen overleefd?
Jij mag altijd een kusje gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor en kusje op je buikpijn?![]()
E.T From home ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik krijg signalen door... *aluhoedje opzet*
Lieve niet Lieve Lieve zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
Lieve krabbet niks terug, Lieve neemt haar telefoon niet op, Lieve mailt niet terug.
Handiegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
Lieve krabbet niks terug, Lieve neemt haar telefoon niet op, Lieve mailt niet terug.
Je was wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je dacht dat ik schrok van jou?
Ja je was vastgebondenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
...want ik zat daar tegen mijn zin in, wilde je zeggen?
Ik ben bang dat ik het sleuteltje kwijt ben, je moet jezelf even losknagenquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was?
Mag ik weer los alsjeblieft?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het sleuteltje kwijt ben, je moet jezelf even losknagen
Tot volgend jaar dan maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het sleuteltje kwijt ben, je moet jezelf even losknagen
hihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij mag altijd een kusje geven
Woeeeiiiiiii pittige tantequote:Op dinsdag 28 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik maak je al los
Jankerd
Ja ik zag het damn, 500+ postsquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
Zo, dit was mijn laatste overactieve dag op Fok! dit jaar
Ja, had niets te doen vandaag en dan gebeurd zoiets al gauwquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik zag het damn, 500+ posts
Dat dus... Trusten CC!quote:
Niet doen, want dan blijft er niks meer overquote:Ik laat je morgen nog wel iets weten, heb het nu te druk met mezelf opvreten van de stress.
En dat in de vakantiequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen, 7 uur op enzo
Truste![]()
Jaa, met jou ?quote:
Benny ge hebt een nieuwe UIquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen, 7 uur op enzo
Truste![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, met jou ?
[..]
Benny ge hebt een nieuwe UI![]()
En ook hooi
Uhu... het lijkt eropquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Benny ge hebt een nieuwe UI![]()
En ook hooi
Mooizoquote:
Oh daar moest ik niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
JJH zei dat als je snel naar beneden scrollt het op een piemol met een gezichtje lijkt
Ik zie eht er ook niet inquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh daar moest ik niet aan denken
Vandaag heel veel gelopen met mijn vader van mijn oma naar centrum langs mijn neefje en dan weer terug naar oma totaal 2uur iets van 15kmquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo
Ook nog een leuke dag gehad enzo?
Mijn werk was echt bagger saai
Klinkt... enerverendquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag heel veel gelopen met mijn vader van mijn oma naar centrum langs mijn neefje en dan weer terug naar oma totaal 2uur iets van 15km
Nee niet echtquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ener·ve·rend bn, bw spannend, zenuwslopend
mooi rondje welquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag heel veel gelopen met mijn vader van mijn oma naar centrum langs mijn neefje en dan weer terug naar oma totaal 2uur iets van 15km
Ja hij ging naar centrum voor een winkeltje ofzoiets voor 5 min en dan zouden we eigenlijk weer helemaal terug moeten maar we moesten nog langs de apotheekquote:
Ja ik wist eerst niet wat het betekende en dan vergeet ik wat je zeiquote:
Ik snap wel dat Nederlands heel moeilijk kan zijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst niet wat het betekende en dan vergeet ik wat je zei
Ja allochtoon en als klein kind bijna 2 jaar lang oorontsteking gehad maar daarna wel logopediequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat Nederlands heel moeilijk kan zijn
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Ik heb trouwens ook logopedie gehadquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja allochtoon en als klein kind bijna 2 jaar lang oorontsteking gehad maar daarna wel logopedie![]()
2 jaar oorontsteking damnquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja allochtoon en als klein kind bijna 2 jaar lang oorontsteking gehad maar daarna wel logopedie![]()
Ik ben hier geboren maar ouders komen uit Marokkoquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Ik heb trouwens ook logopedie gehad
Erg he als klein kind en ik had zoveel antibiotica dat ik daarna al mijn melktanden moest laten vullenquote:
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar ouders komen uit Marokko
Woahquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erg he als klein kind en ik had zoveel antibiotica dat ik daarna al mijn melktanden moest laten vullen
Ja dat is echt klote, en pijnlijk ook...quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Erg he als klein kind en ik had zoveel antibiotica dat ik daarna al mijn melktanden moest laten vullen
Inderdaad moest vooral erg zijn voor mn moeder 2 jaar lang gehuil horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
En wat Symphonic zegt, 2 jaar oorontsteking
En inmiddels heb je er 15 ? Of ging het niet zo ver mee?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze gingen mee per leeftijd tot mn 8e toen had ik 8
Leve oordopjes !quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Inderdaad moest vooral erg zijn voor mn moeder 2 jaar lang gehuil horen
tot mn 8e (zoals ik al zei) toen begon ik met wisselen en daarna ging het beterquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En inmiddels heb je er 15 ? Of ging het niet zo ver mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |