SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.Wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja normaal wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had spinazie met een ei en een gehaktbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Nah heb nog steeds buikpijn of hoofdpijn. Ja ja die wisselen elkaar al de hele dag afquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker? Of gewoon teveel op?
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dagquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
cc!
Uhu... zo klonk het wel
Neem nog ff snel dit door
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen hequote:Op dinsdag 28 december 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat kan ik nooit leren in 1,5 dag
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eitje... gewoon afkorten. En je hoeft niet alles te doen he
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is ut perd al gewasse en de waai al gemaaid ?
omdat ik voorspelbaar benquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je die hier ging posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |